[T-jet] Stuki skrzyni biegów
-
- klubowicz
- Posty: 243
- Rejestracja: 21 maja 2010, 13:56
- Przebieg: 34000
- Silnik: 1,4 16V
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Szczecin
[T-jet] Stuki skrzyni biegów
Stuki skrzyni biegów przy przejsciu z 3 na 4 czasem blokada,blokowalo mi sie tak kilka razy-ale jak zablokowala mi sie skrzynia podczas wyprzedazania gdzie tira mialem naprzeciw siebie postanowilem autko wstawic do ASO,czy ktos z Was ma podobne problemy??Autko mam obecnie w serwisie czeka na naprawe kanapy i sprawdzenie tej przypadlosci zwiazanej ze skrzynia.
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
- sebastianc78
- klubowicz
- Posty: 500
- Rejestracja: 04 sty 2010, 11:52
- Przebieg: 47800
- Silnik: 1.4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Mario
- klubowicz
- Posty: 80
- Rejestracja: 04 sty 2010, 13:53
- Przebieg: 0
- Rocznik: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Buba jeśli chodzi om skrzynie to miałem już doświadczenie.3 na 4 było ok ale wstek i 5 tragedia.Okazało się że zablokowały się linki i padł wybierak.Wydaje mi się że jeśli ni e ma jeszcze tragedii to może podjedz i przesmaruj linki nie koniecznie w ASO.J a zrobiłem wszystko koszt 700 zł poza ASO i mechanik powiedział żeby przyjechać nasmarować linki bo może być powtórka.
1.3 Multijet EMOTION
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
Ja nie wiedząc czemu, ale pewnie pod wpływem namów garażowych mechaników wymieniłem olej w silniku i skrzyni po dotarciu silnika, czyli po 3 tyś km. Na magnesie korka skrzyni już brakowało miejsca na opiłki, a olej miał kolor zielony metalic. Od opiłków rzecz jasna. Nie wiem czy to pozostałości po obróbce, czy efekt docierania się zębów. Przy następnej wymianie oleju w silniku ponownie sprawdzę olej w skrzyni. Dla porównania olej w FSO ojca po 70tyś był oczywiście mocno przepracowany, ale w miarę czysty i opiłków miał mniej. Gadanie że oleju w skrzyni się nie wymienia, mojego auta nie dotyczy. Póki co skrzynia chodzi miodzio. Polecam sprawdzić olej, jeśli skrzynia zaczyna chodzić z oporami.
-
- klubowicz
- Posty: 46
- Rejestracja: 30 gru 2009, 16:29
- Przebieg: 0
- Rocznik: 0
- Lokalizacja: Katowice
Mam pytanie, czy w waszych samochodach również tak się dzieje, podczas zmiany biegów z 1 na 2 prędkość około 20km/h oraz z 2 na 3 prędkość około 30km/h słychać pojedyncze stuknięcie. Podczas redukcji biegów jest ok, mam tak od nowości ale zastanawiam się czy to reklamować w ASO czy ten samochód po prostu "tak ma".
- krakus02
- klubowicz
- Posty: 1745
- Rejestracja: 10 mar 2010, 20:32
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 16V TJet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Łódź / Lubliniec
- Podziękował: 24 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
Ja nic takiego nie zauważyłem, u mnie skrzynia chodzi OK tylko tak jak Coval pisał trzeba na wsteczny uważać bo nie jest synchronizowany.FASLER pisze:Mam pytanie, czy w waszych samochodach również tak się dzieje,...
„Śmiej się, śmiej, ale mój model to ferrari wśród Fiatów, oczywiście kiedy ja prowadzę"