Sebek, ale to co opisujesz to jest standard i nawet instrukcja obsługi o tym mówi Dlatego wyraźnie napisałem, czy wsteczny zgrzyta przy włączaniu przy całkowitym zatrzymaniu samochodu. Charakterystyka tych skrzyń jest taka, że trzeba odczekać ze 2-3 sekundy z wciśniętym pedałem sprzęgła po całkowitym zatrzymaniu auta, bo inaczej będzie zgrzyt. Ja czasem jeszcze najpierw wbijam np trójkę a potem wsteczny, ale... jeśli sprzęgło ma już dość to wsteczny zgrzyta niezależnie od tego, co byś nie robił I do tego dochodzą właśnie problemy z wbiciem poszczególnych biegów - u mnie była to jedynka i czasami dwójka a u kolegi tutaj występuję ewidentnie problem z dwójką no i, jak się okazało, również ze wstecznym
Pol1205, zrób jeszcze taki test, jak tu opisałem powyżej - rozgrzej auto i wtedy wrzuć wsteczny po całkowitym zatrzymaniu auta i dłuższym, nawet kilku/kilkunastu sekundowym przytrzymaniu wciśniętego sprzęgła. Jeśli będzie zgrzytać, to ewidentnie sprzęgło jest do wymiany. I napisałem specjalnie o rozgrzanym aucie - u mnie, nie wiem dlaczego, problemy z biegami występowały tylko, jak auto się rozgrzało
Ciężko wchodzi 2 bieg
- Sebek
- klubowicz
- Posty: 1247
- Rejestracja: 04 sty 2014, 20:09
- Przebieg: 100
- Silnik: 1.0 Turbo
- Rocznik: 2023
- Lokalizacja: SWD
- Podziękował: 161 razy
- Otrzymał podziękowań: 134 razy
Re: Ciężko wchodzi 2 bieg
Maciej dla Ciebie za przypomnienie mi co mówi instrukcja obsługi (aż z ciekawości sprawdziłem)
FSO 1500, SKODA FAVORIT lpg BRC, FIAT SIENA lpg BRC, RENAULT CLIO II dCi, FIAT LINEA lpg TARTARINI, RENAULT CLIO V, SKODA KAMIQ