[1.3] Wymiana sprzęgła 1,3D
- marcin24
- klubowicz
- Posty: 1031
- Rejestracja: 30 mar 2011, 19:34
- Przebieg: 175000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Skoczów
- Podziękował: 70 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: [1.3] Wymiana sprzęgła 1,3D
Myślę że to kwestia produkcji przez danego producenta, powiedzmy że np. nominalna średnica jest 217mm +/- 3mm taki przykład i każda będzie dobra to masz różnicę miedzi min a max 5 mm na średnicy koła więc na promieniu 2,5mm żadna różnica nic tam na mikrony nie jest pasowane
Pozdrawiam wszystkich
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5150
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 399 razy
- Otrzymał podziękowań: 652 razy
Re: [1.3] Wymiana sprzęgła 1,3D
Dla mnie podstawową informacją jest silnik, do którego sprzęgło jest dedykowane. W naszych Lineach jest to 199 A3.000. Podane wcześniej sprzęgło Valeo o numerze 828142 jest do silnika 188 A9.000. Wymiarami pasuje , tylko silnik ma moc 70 KM. Ile wytrzyma przy 90? Oby jak najdłużej. Trzy milimetry jak pisze kolega marcin24 nie robią różnicy, tym bardziej, że zwymiarowałem fabryczne sprzęgło (z pierwszego montażu) i docisk ma ϕ 212 mm a tarcza ϕ 214,5 mm. Valeo fabryka przejechało 88 tys. Valeo o tym samym numerze 71 tys. Teraz mam Sachs, przejechane 54 tys i jest
smak56
* * * *
* * * *
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
Re: [1.3] Wymiana sprzęgła 1,3D
Ja zrobiłem tak, że odkręciłem 4 śruby obudowy podpory i lekko puknąłem w kielich - półoś wychodzi elegancko razem z łożyskiem podpory.
- marcin24
- klubowicz
- Posty: 1031
- Rejestracja: 30 mar 2011, 19:34
- Przebieg: 175000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Skoczów
- Podziękował: 70 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: [1.3] Wymiana sprzęgła 1,3D
Chodziło mi właśnie o to i tamtędy olej się wyleje, chyba że go spuscisz wcześniej,Kuzyn_z_Sosnowca pisze: ↑04 kwie 2018, 21:21Ja zrobiłem tak, że odkręciłem 4 śruby obudowy podpory i lekko puknąłem w kielich - półoś wychodzi elegancko razem z łożyskiem podpory.
Pozdrawiam wszystkich