Wyrobiony gwint od mocowania pokrywy silnika

K0J0T
Posty: 59
Rejestracja: 16 sie 2017, 21:25
Postawił Piwo;: razy

Wyrobiony gwint od mocowania pokrywy silnika

Post autor: K0J0T » 27 maja 2018, 23:20

Cześć !

Podczas dokręcania ja albo mechanik za mocno dokręcił śrubę mocującą osłonę silnika po lewej stronie- śruba nie wkręca się do końca i się ślizga. Czy znacie jakiś dobry patent bez nawiercania nowego gwintu? Myślałem o niebieskim kleju do gwintów ale nie wiem czy to coś da. Po prawej stronie problemu nie ma bo tam w razie awarii jest dziura na wylot. panic
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Szczypior
Posty: 540
Rejestracja: 03 lut 2018, 1:06
Przebieg: 120000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Wyrobiony gwint od mocowania pokrywy silnika

Post autor: Szczypior » 28 maja 2018, 5:12

Do naprawy gwintu są specjalne sprężynki, wtedy nie trzeba zmieniać śruby na większą.

Awatar użytkownika
zibi186
klubowicz
klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
Przebieg: 145000
Silnik: 1.4 T-jet + lpg
Rocznik: 2008
Lokalizacja: k / Pszczyny
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Wyrobiony gwint od mocowania pokrywy silnika

Post autor: zibi186 » 28 maja 2018, 18:04

Chwila , jesli dobrze pamietam to śruba nie wkreca się tam w korpus silnika , tylko w grubą blachę - taki wspornik . Chyba dlatego łatwo przekręcic gwint . Jesli jest jak mowię , to osobiscie zdemontowal bym ten wspornik i podszedł do kogoś , zeby od spodu przyspawał pod otworem wlaściwą nakretkę . . . 🤔 tak myślę 😃 Kojot , która dla Ciebie jest prawa , a ktora lewa strona ? 😄
Swoją drogą , jeśli szybko tego nie opanujesz , to gruszka turbiny wybije Ci wykladzinę wewnątrz plastikowej oslony silnika a następnie będzie wchodzila w rezonans z tą osłoną powodując duży hałas .

K0J0T
Posty: 59
Rejestracja: 16 sie 2017, 21:25
Postawił Piwo;: razy

Re: Wyrobiony gwint od mocowania pokrywy silnika

Post autor: K0J0T » 28 maja 2018, 22:51

zibi186 pisze:
28 maja 2018, 18:04
Chwila , jesli dobrze pamietam to śruba nie wkreca się tam w korpus silnika , tylko w grubą blachę - taki wspornik . Chyba dlatego łatwo przekręcic gwint . Jesli jest jak mowię , to osobiscie zdemontowal bym ten wspornik i podszedł do kogoś , zeby od spodu przyspawał pod otworem wlaściwą nakretkę . . . 🤔 tak myślę 😃 Kojot , która dla Ciebie jest prawa , a ktora lewa strona ? 😄
Swoją drogą , jeśli szybko tego nie opanujesz , to gruszka turbiny wybije Ci wykladzinę wewnątrz plastikowej oslony silnika a następnie będzie wchodzila w rezonans z tą osłoną powodując duży hałas .
Mój błąd prawa strona 😁 sprawa załatwiona na chwilę w sumie bo użyłem dłuższej śruby i większa liczbę podkładek 🙂 Gorzej jak pójdzie gwint 🙂

Awatar użytkownika
zibi186
klubowicz
klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
Przebieg: 145000
Silnik: 1.4 T-jet + lpg
Rocznik: 2008
Lokalizacja: k / Pszczyny
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Wyrobiony gwint od mocowania pokrywy silnika

Post autor: zibi186 » 28 maja 2018, 22:53

A po co te podkladki ? A, rozumiem - pod łeb śruby . Chyba jednak najlepiej byloby rozwiercić otwor na numer wiekszy gwint 🤔

K0J0T
Posty: 59
Rejestracja: 16 sie 2017, 21:25
Postawił Piwo;: razy

Re: Wyrobiony gwint od mocowania pokrywy silnika

Post autor: K0J0T » 28 maja 2018, 23:49

To już po ślubie teraz nie ma czasu 🙂 zdam relacje

Awatar użytkownika
zibi186
klubowicz
klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
Przebieg: 145000
Silnik: 1.4 T-jet + lpg
Rocznik: 2008
Lokalizacja: k / Pszczyny
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Wyrobiony gwint od mocowania pokrywy silnika

Post autor: zibi186 » 29 maja 2018, 0:38

Gratuluję !!! 😄

ODPOWIEDZ
stoły drewniane

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość