Brak mocy
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
Re: Brak mocy
Mnie zastanawia jak to jest możliwe, że silnik pracował na tyle długo, że ślizgające się koło potrafiło zeszlifować wał, który jest dosyć twardy, a zawory nie spotkały się z tłokami.
Jeśli na prawdę zawory nie są uszkodzoe, to Arek graj w totka.
Ten klin to jakiś żart, musi utrzymać 3 paski, a przecież jak się włączy klimę, czy dokręci kierownicą do końca to słychać jak obroty spadają z powodu obciążenia.
Jeśli na prawdę zawory nie są uszkodzoe, to Arek graj w totka.
Ten klin to jakiś żart, musi utrzymać 3 paski, a przecież jak się włączy klimę, czy dokręci kierownicą do końca to słychać jak obroty spadają z powodu obciążenia.
- Arek
- klubowicz
- Posty: 200
- Rejestracja: 23 sty 2010, 13:53
- Przebieg: 150000
- Silnik: 1,4 16v T-jet + Gaz
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 13 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: Brak mocy
Jak odbiorę auto i wszystko będzie Ok to chyba zagram.Kuzyn_z_Sosnowca pisze: ↑18 mar 2018, 14:49 Mnie zastanawia jak to jest możliwe, że silnik pracował na tyle długo, że ślizgające się koło potrafiło zeszlifować wał, który jest dosyć twardy, a zawory nie spotkały się z tłokami.
Jeśli na prawdę zawory nie są uszkodzoe, to Arek graj w totka.
Ten klin to jakiś żart, musi utrzymać 3 paski, a przecież jak się włączy klimę, czy dokręci kierownicą do końca to słychać jak obroty spadają z powodu obciążenia.
- zibi186
- klubowicz
- Posty: 1844
- Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
- Przebieg: 195000
- Silnik: 1.4 T-jet + lpg
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: k / Pszczyny
- Podziękował: 336 razy
- Otrzymał podziękowań: 152 razy
Re: Brak mocy
Pamiętaj , że najpierw numerki dla mnie !Arek pisze: ↑18 mar 2018, 14:55Jak odbiorę auto i wszystko będzie Ok to chyba zagram.Kuzyn_z_Sosnowca pisze: ↑18 mar 2018, 14:49 Mnie zastanawia jak to jest możliwe, że silnik pracował na tyle długo, że ślizgające się koło potrafiło zeszlifować wał, który jest dosyć twardy, a zawory nie spotkały się z tłokami.
Jeśli na prawdę zawory nie są uszkodzoe, to Arek graj w totka.
Ten klin to jakiś żart, musi utrzymać 3 paski, a przecież jak się włączy klimę, czy dokręci kierownicą do końca to słychać jak obroty spadają z powodu obciążenia.
Tylko na PW - żeby dubli nie bylo
- Arek
- klubowicz
- Posty: 200
- Rejestracja: 23 sty 2010, 13:53
- Przebieg: 150000
- Silnik: 1,4 16v T-jet + Gaz
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 13 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: Brak mocy
No tak. Byłeś pierwszyzibi186 pisze: ↑18 mar 2018, 15:20Pamiętaj , że najpierw numerki dla mnie !Arek pisze: ↑18 mar 2018, 14:55Jak odbiorę auto i wszystko będzie Ok to chyba zagram.Kuzyn_z_Sosnowca pisze: ↑18 mar 2018, 14:49 Mnie zastanawia jak to jest możliwe, że silnik pracował na tyle długo, że ślizgające się koło potrafiło zeszlifować wał, który jest dosyć twardy, a zawory nie spotkały się z tłokami.
Jeśli na prawdę zawory nie są uszkodzoe, to Arek graj w totka.
Ten klin to jakiś żart, musi utrzymać 3 paski, a przecież jak się włączy klimę, czy dokręci kierownicą do końca to słychać jak obroty spadają z powodu obciążenia.
Tylko na PW - żeby dubli nie bylo
-
- klubowicz
- Posty: 491
- Rejestracja: 15 sie 2010, 22:12
- Podziękował: 19 razy
- Otrzymał podziękowań: 17 razy
Re: Brak mocy
Klin jest mały, ale jest jeszcze konkretnie dokrecona śruba na kleju, choć w 1,4 odkrecili bez problem. I to jeszcze na lewym gwincie, więc klin to bym powiedział że jest symbolicznie.
Przykład z 1.3 - koła zębate na walkach rozrządu są osadzone na stozkach bez żadnego klina. U mnie jeden z wałków po zmianie rozrządu magicznie przeskoczył o 180 stopni i kompresja się podziała.
Przykład z 1.3 - koła zębate na walkach rozrządu są osadzone na stozkach bez żadnego klina. U mnie jeden z wałków po zmianie rozrządu magicznie przeskoczył o 180 stopni i kompresja się podziała.
- zibi186
- klubowicz
- Posty: 1844
- Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
- Przebieg: 195000
- Silnik: 1.4 T-jet + lpg
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: k / Pszczyny
- Podziękował: 336 razy
- Otrzymał podziękowań: 152 razy
Re: Brak mocy
Daro , tu się z Tobą niestety nie zgodzę , że klin jest symbolicznie . O ile lewy gwint na śrubie jest ważny - powoduje ( miałby powodować ) jakby samodokręcanie się śruby ( jak to ma miejsce np. W szlifierkach kątowych ) , to aby ta zasada mogła zadziałać koło musiałoby być podatne na obrót względem osi wału . A w tym przypadku jest to absolutnie niedopuszczalne . Poza tym jest jeszcze kwestia kleju , który uniemożliwia dodatkowo to samodokręcanie śruby . Tak więc jeśli śruba nie zostanie należycie przykręcona , albo na wskutek obciążeń koło uzyska po latach pracy choćby minimalny luz , to klin ma w/g mnie zasadnicze niestety znaczenie . Ale każdy może oczywiście mieć swoje zdanie Pozdrawiamdaro189 pisze: ↑18 mar 2018, 15:54 Klin jest mały, ale jest jeszcze konkretnie dokrecona śruba na kleju, choć w 1,4 odkrecili bez problem. I to jeszcze na lewym gwincie, więc klin to bym powiedział że jest symbolicznie.
Przykład z 1.3 - koła zębate na walkach rozrządu są osadzone na stozkach bez żadnego klina. U mnie jeden z wałków po zmianie rozrządu magicznie przeskoczył o 180 stopni i kompresja się podziała.
-
- klubowicz
- Posty: 491
- Rejestracja: 15 sie 2010, 22:12
- Podziękował: 19 razy
- Otrzymał podziękowań: 17 razy
Re: Brak mocy
Ups, to miał być żarcik z tym klinem
Ja wiem że jest bardzo ważny, jedynie smieszy mnie jego rozmiar przy takim obciążeniu tego elementu ☺ na tym oszczędzać to zgroza dla mnie
Ja wiem że jest bardzo ważny, jedynie smieszy mnie jego rozmiar przy takim obciążeniu tego elementu ☺ na tym oszczędzać to zgroza dla mnie
- zibi186
- klubowicz
- Posty: 1844
- Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
- Przebieg: 195000
- Silnik: 1.4 T-jet + lpg
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: k / Pszczyny
- Podziękował: 336 razy
- Otrzymał podziękowań: 152 razy
Re: Brak mocy
Ja też nie pojmuję dlaczego tak po macoszemu potraktowali taki istotny przecież element , którego zerwanie boleśnie bije po kieszeni . . .
-
- klubowicz
- Posty: 1351
- Rejestracja: 16 paź 2016, 23:50
- Przebieg: 173000
- Silnik: 1.4 V8+lpg
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Sławków
- Podziękował: 476 razy
- Otrzymał podziękowań: 141 razy
Re: Brak mocy
Chyba właśnie o to chodzi, żeby udać się do serwisu...
Fiat 125p, Polonez Atu, Fiat Palio, Fiat Cinquecento, Fiat Punto II no i Linijka i czarny pug 308 II sw
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
Re: Brak mocy
... i więcej Fiata nie kupić.
Klin jest prawdopodobnie wystarczający, ale w innych modelach, gdzie nie ma pompy wspomagania: Bravo, Punto, 500.
Klin jest prawdopodobnie wystarczający, ale w innych modelach, gdzie nie ma pompy wspomagania: Bravo, Punto, 500.
- zibi186
- klubowicz
- Posty: 1844
- Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
- Przebieg: 195000
- Silnik: 1.4 T-jet + lpg
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: k / Pszczyny
- Podziękował: 336 razy
- Otrzymał podziękowań: 152 razy
Re: Brak mocy
Tu Kuzynie chyba trafiłeś w sednoKuzyn_z_Sosnowca pisze: ↑18 mar 2018, 20:41 ... i więcej Fiata nie kupić.
Klin jest prawdopodobnie wystarczający, ale w innych modelach, gdzie nie ma pompy wspomagania: Bravo, Punto, 500.
- Arek
- klubowicz
- Posty: 200
- Rejestracja: 23 sty 2010, 13:53
- Przebieg: 150000
- Silnik: 1,4 16v T-jet + Gaz
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 13 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: Brak mocy
Śruba z urządzenia do szlifowania wału nie pasuje do wału Fiata.
Mieli dzisiaj ją gdzieś kupić , ale nie mogli dostać.
Będzie toczona nowa która będzie pasować do Fiata.
Chce się chłopakom.
Mieli dzisiaj ją gdzieś kupić , ale nie mogli dostać.
Będzie toczona nowa która będzie pasować do Fiata.
Chce się chłopakom.
- zibi186
- klubowicz
- Posty: 1844
- Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
- Przebieg: 195000
- Silnik: 1.4 T-jet + lpg
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: k / Pszczyny
- Podziękował: 336 razy
- Otrzymał podziękowań: 152 razy
-
- klubowicz
- Posty: 1351
- Rejestracja: 16 paź 2016, 23:50
- Przebieg: 173000
- Silnik: 1.4 V8+lpg
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Sławków
- Podziękował: 476 razy
- Otrzymał podziękowań: 141 razy
Re: Brak mocy
Linea monopol niezła reklama nowej gry
Fiat 125p, Polonez Atu, Fiat Palio, Fiat Cinquecento, Fiat Punto II no i Linijka i czarny pug 308 II sw
- Arek
- klubowicz
- Posty: 200
- Rejestracja: 23 sty 2010, 13:53
- Przebieg: 150000
- Silnik: 1,4 16v T-jet + Gaz
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 13 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: Brak mocy
Wczoraj odebrałem auto.
Wszystko działa Ok
Koszt 1313zł + 200zł przyrząd do szlifowania wału ( kosztował 500 i odkupili niby mechanik za 300zł.) + 23 zł. dorobienie śruby.
W zał. zdjęcie zębatki która była założona tylko na sprawdzenie ciśnienia.
Wszystko działa Ok
Koszt 1313zł + 200zł przyrząd do szlifowania wału ( kosztował 500 i odkupili niby mechanik za 300zł.) + 23 zł. dorobienie śruby.
W zał. zdjęcie zębatki która była założona tylko na sprawdzenie ciśnienia.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.