Szarpanie na zimnym silniku

Online
pogromcaslaskiej
klubowicz
klubowicz
Posty: 233
Rejestracja: 20 sie 2013, 22:35
Przebieg: 72000
Silnik: 1.4 16v Turbo
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Tarnowskie góry
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Szarpanie na zimnym silniku

Post autor: pogromcaslaskiej » 02 sty 2017, 18:04

A może przepływomierz?

Awatar użytkownika
zibi186
klubowicz
klubowicz
Posty: 497
Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
Przebieg: 139000
Silnik: 1.4 T.-jet + lpg
Rocznik: 2008
Lokalizacja: k / Pszczyny
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Szarpanie na zimnym silniku

Post autor: zibi186 » 03 sty 2017, 15:04

Rafcio, a czy sprawdzales dokręcenie masy po lewej stronie od cewek ? - tak mi przyszlo do głowy :)

Awatar użytkownika
Fiacik
klubowicz
klubowicz
Posty: 724
Rejestracja: 25 wrz 2014, 15:16
Przebieg: 64500
Silnik: 1.3multijet 95KM
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Żywiec
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Szarpanie na zimnym silniku

Post autor: Fiacik » 03 sty 2017, 20:28

Rafcio - sonda to ostateczność bo można sobie narobić tylko niepotrzebnych kosztów jak coś uszkodzisz przy demontażu . Z Twojego opisu wynika ,że problem jest i na benzynie i na gazie / choć na gazie mniejszy/.Teraz jest duża wilgotność powietrza i sprawdź przede wszystkim przewody
wysokiego napięcia , którym zwłaszcza przy instalacji gazowej niewiele trzeba żeby padły.
Piękna kobieta to niezbędny element wyposażenia pięknego auta :)

Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 5301
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 160160
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Re: Szarpanie na zimnym silniku

Post autor: mwas » 03 sty 2017, 21:18

Tylko że w T-Jet'cie chyba nie ma przewodów wysokiego napięcia... :pomysli
Linea Dynamic 1.4 8V '2007

Awatar użytkownika
zibi186
klubowicz
klubowicz
Posty: 497
Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
Przebieg: 139000
Silnik: 1.4 T.-jet + lpg
Rocznik: 2008
Lokalizacja: k / Pszczyny
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Szarpanie na zimnym silniku

Post autor: zibi186 » 03 sty 2017, 21:20

Fiacik, w t- jet przewód wn zintegrowany jest w jednej obudowie z cewką . Uszkodzenie samego przewodu wn w/g mnie jest nie tyle niemożliwe, co mało prawdopodobne . Prawdę mówiąc nie natrafiłem na tym forum na opis przypadku silnika t-jet , w którym ucierpiał by właśnie sam przewód wn . Ale oczywiście mogę się mylić . Nie wiem tylko czy istnieje możliwość sprawdzenia ciągłości tegoż przewodu bez uszkodzenia izolacji i z pominięciem cewki . Jeśli jest taka metoda , to chętnie nauczę się czegoś nowego . Pozdrawiam :)

emmer
Moderator
Moderator
Posty: 5994
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 181000
Silnik: 1.4 T-Jet + LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Białobrzegi
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Szarpanie na zimnym silniku

Post autor: emmer » 04 sty 2017, 21:07

też obstawiam lpg. podjedź do kogoś innego i niech zerknie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Rafcio
klubowicz
klubowicz
Posty: 3414
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 79000
Silnik: 1.4 T-Jet + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Cieszyn
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Re: Szarpanie na zimnym silniku

Post autor: Rafcio » 05 sty 2017, 22:06

Dzięki koledzy :pivo
Na razie jestem w fazie wyjeżdzania benzyny do rezerwy i zalania świeżego paliwa. Potem będę myślał dalej :ink
Obrazek TOPIC_VIEWER Pozdrowienia dla Ciebie !

szybki_czopek
Nowy
Nowy
Posty: 19
Rejestracja: 06 wrz 2011, 10:04
Przebieg: 150000
Silnik: 1.4 T-jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Piaseczno / LLE
Otrzymał Piw: razy

Re: Szarpanie na zimnym silniku

Post autor: szybki_czopek » 02 mar 2017, 10:13

Coś masz chyba duży zbiornik skoro nada nie wyjeździłeś :)
U mnie jest chyba podobnie.
Jeżeli temperatura na zewnątrz jest w okolicach zera to mam problemy z odpaleniem tzn muszę przytrzymać rozrusznik przez kilka sekund (3-4). Ja mrozach rzędu -20 zapala na dotyk, jak ciepło to oczywiście też. Mam wrażenie że ma problemy ze ssaniem bo dopiero po chwili wchodzi na wyższe obroty. Tak jak Rafcio mam też szarpanie przez pierwsze 500m, nie więcej, potem już nic złego się nie dzieje zarówno na benzynie jak i po zagrzaniu i przełączeniu na gaze. Nie ogarniam co może być nie tak.
Znajomy mechanik hobbysta stwierdził że membrana w parowniku może się nie domykać i dlatego na odpale ma za dużo paliwa (pb+lpg) i nie daje rady odpalić zanim "przedmucha rurę" . Ale ta wersja mi śmierdzi bo jak tak to na mrozie było by jeszcze gorzej.

Awatar użytkownika
Rafcio
klubowicz
klubowicz
Posty: 3414
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 79000
Silnik: 1.4 T-Jet + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Cieszyn
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Re: Szarpanie na zimnym silniku

Post autor: Rafcio » 02 mar 2017, 21:14

Tyle że u mnie nie ma problemu z samym odpalaniem silnika.
Benzyna wyjeżdżona dawno, problem pozostał. Olałem temat bo mam teraz inne ważniejsze sprawy na głowie
Obrazek TOPIC_VIEWER Pozdrowienia dla Ciebie !

szybki_czopek
Nowy
Nowy
Posty: 19
Rejestracja: 06 wrz 2011, 10:04
Przebieg: 150000
Silnik: 1.4 T-jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Piaseczno / LLE
Otrzymał Piw: razy

Re: Szarpanie na zimnym silniku

Post autor: szybki_czopek » 03 mar 2017, 13:01

Dzisiaj pomimo takiej samej temperatury odpalił od razu, nie ogarniam dlaczego tak się dzieje i to tylko czasem. Nawet nie ma z czym do mechanika pojechać bo z moim fartem przez tydzień będzie odpalał na dotyk a jak odbiorę to następnego dnia będzie to samo...

ODPOWIEDZ
stoły drewniane

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości