Teraz jest 28 kwi 2017, o 02:28


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Szarpanie na zimnym silniku
PostNapisane: 2 sty 2017, o 19:04 
Offline
klubowicze
klubowicze

Dołączył(a): 20 sie 2013, o 22:35
Posty: 210
Lokalizacja: Tarnowskie góry
Postawił Piwo : 3 razy
Otrzymał Piw: 2 razy
A może przepływomierz?


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   72000   Silnik:   1.4 16v Turbo   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Szarpanie na zimnym silniku
PostNapisane: 3 sty 2017, o 16:04 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lis 2012, o 04:19
Posty: 294
Lokalizacja: k / Pszczyny
Postawił Piwo : 10 razy
Otrzymał Piw: 17 razy
Rafcio, a czy sprawdzales dokręcenie masy po lewej stronie od cewek ? - tak mi przyszlo do głowy :)


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   120000   Silnik:   1.4 T.-jet + lpg   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Szarpanie na zimnym silniku
PostNapisane: 3 sty 2017, o 21:28 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2014, o 15:16
Posty: 657
Lokalizacja: Żywiec
Postawił Piwo : 2 razy
Otrzymał Piw: 38 razy
Rafcio - sonda to ostateczność bo można sobie narobić tylko niepotrzebnych kosztów jak coś uszkodzisz przy demontażu . Z Twojego opisu wynika ,że problem jest i na benzynie i na gazie / choć na gazie mniejszy/.Teraz jest duża wilgotność powietrza i sprawdź przede wszystkim przewody
wysokiego napięcia , którym zwłaszcza przy instalacji gazowej niewiele trzeba żeby padły.

_________________
Piękna kobieta to niezbędny element wyposażenia pięknego auta :)


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   62000   Silnik:   1.3multijet 95KM   Rocznik:   2013    
 
 Tytuł: Re: Szarpanie na zimnym silniku
PostNapisane: 3 sty 2017, o 22:18 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 12:51
Posty: 5012
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił Piwo : 248 razy
Otrzymał Piw: 355 razy
Tylko że w T-Jet'cie chyba nie ma przewodów wysokiego napięcia... :pomysli

_________________
Linea Dynamic 1.4 8V '2007


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   145555   Silnik:   1.4 8v   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Szarpanie na zimnym silniku
PostNapisane: 3 sty 2017, o 22:20 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lis 2012, o 04:19
Posty: 294
Lokalizacja: k / Pszczyny
Postawił Piwo : 10 razy
Otrzymał Piw: 17 razy
Fiacik, w t- jet przewód wn zintegrowany jest w jednej obudowie z cewką . Uszkodzenie samego przewodu wn w/g mnie jest nie tyle niemożliwe, co mało prawdopodobne . Prawdę mówiąc nie natrafiłem na tym forum na opis przypadku silnika t-jet , w którym ucierpiał by właśnie sam przewód wn . Ale oczywiście mogę się mylić . Nie wiem tylko czy istnieje możliwość sprawdzenia ciągłości tegoż przewodu bez uszkodzenia izolacji i z pominięciem cewki . Jeśli jest taka metoda , to chętnie nauczę się czegoś nowego . Pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   120000   Silnik:   1.4 T.-jet + lpg   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Szarpanie na zimnym silniku
PostNapisane: 4 sty 2017, o 22:07 
Offline
Administrator
Administrator

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 10:18
Posty: 5971
Lokalizacja: Białobrzegi
Postawił Piwo : 45 razy
Otrzymał Piw: 144 razy
też obstawiam lpg. podjedź do kogoś innego i niech zerknie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   181000   Silnik:   1.4 T-Jet + LPG   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Szarpanie na zimnym silniku
PostNapisane: 5 sty 2017, o 23:06 
Offline
Forum to jego świat
Forum to jego świat
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 13:07
Posty: 3358
Lokalizacja: Cieszyn
Postawił Piwo : 182 razy
Otrzymał Piw: 119 razy
Dzięki koledzy :pivo
Na razie jestem w fazie wyjeżdzania benzyny do rezerwy i zalania świeżego paliwa. Potem będę myślał dalej :ink

_________________
Obrazek Anonymous Pozdrowienia dla Ciebie !


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   73000   Silnik:   1.4 T-Jet + LPG   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł: Re: Szarpanie na zimnym silniku
PostNapisane: 2 mar 2017, o 11:13 
Offline
Nowy
Nowy

Dołączył(a): 6 wrz 2011, o 10:04
Posty: 19
Lokalizacja: Piaseczno / LLE
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 2 razy
Coś masz chyba duży zbiornik skoro nada nie wyjeździłeś :)
U mnie jest chyba podobnie.
Jeżeli temperatura na zewnątrz jest w okolicach zera to mam problemy z odpaleniem tzn muszę przytrzymać rozrusznik przez kilka sekund (3-4). Ja mrozach rzędu -20 zapala na dotyk, jak ciepło to oczywiście też. Mam wrażenie że ma problemy ze ssaniem bo dopiero po chwili wchodzi na wyższe obroty. Tak jak Rafcio mam też szarpanie przez pierwsze 500m, nie więcej, potem już nic złego się nie dzieje zarówno na benzynie jak i po zagrzaniu i przełączeniu na gaze. Nie ogarniam co może być nie tak.
Znajomy mechanik hobbysta stwierdził że membrana w parowniku może się nie domykać i dlatego na odpale ma za dużo paliwa (pb+lpg) i nie daje rady odpalić zanim "przedmucha rurę" . Ale ta wersja mi śmierdzi bo jak tak to na mrozie było by jeszcze gorzej.


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   150000   Silnik:   1.4 T-jet   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Szarpanie na zimnym silniku
PostNapisane: 2 mar 2017, o 22:14 
Offline
Forum to jego świat
Forum to jego świat
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 13:07
Posty: 3358
Lokalizacja: Cieszyn
Postawił Piwo : 182 razy
Otrzymał Piw: 119 razy
Tyle że u mnie nie ma problemu z samym odpalaniem silnika.
Benzyna wyjeżdżona dawno, problem pozostał. Olałem temat bo mam teraz inne ważniejsze sprawy na głowie

_________________
Obrazek Anonymous Pozdrowienia dla Ciebie !


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   73000   Silnik:   1.4 T-Jet + LPG   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł: Re: Szarpanie na zimnym silniku
PostNapisane: 3 mar 2017, o 14:01 
Offline
Nowy
Nowy

Dołączył(a): 6 wrz 2011, o 10:04
Posty: 19
Lokalizacja: Piaseczno / LLE
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 2 razy
Dzisiaj pomimo takiej samej temperatury odpalił od razu, nie ogarniam dlaczego tak się dzieje i to tylko czasem. Nawet nie ma z czym do mechanika pojechać bo z moim fartem przez tydzień będzie odpalał na dotyk a jak odbiorę to następnego dnia będzie to samo...


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   150000   Silnik:   1.4 T-jet   Rocznik:   2008    
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]