OMG... Nie ma to jak "fachowość" warsztatu Masz jak odczytać błędy z komputera A ta "rurka od zapobiegania zanieczyszczaniu środowiska" to przypadki nie zawór EGR ? Może być jeszcze katalizator, ale to chyba serwis już użyłby dokładniejszego sformułowaniamusicdra pisze:i że można z taką lampką kontrolną jeździć.
Zawór podciśnienia
- mwas
- Prezes
- Posty: 6951
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 403 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Re: Zawór podciśnienia
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- musicdra
- klubowicz
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 kwie 2013, 16:57
- Przebieg: 103000
- Silnik: 1.4 16V Turbo
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Olsztyn
- Podziękował: 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Zawór podciśnienia
elektrozawór 407 zł (nowy). Niestety bylem poza domem dwa tygodnie i wszystko załatwiała moja ukochana małżonka. Nie wie jakie błędy wskazywał komputer.
-
- klubowicz
- Posty: 130
- Rejestracja: 22 lis 2015, 20:23
- Przebieg: 100000
- Silnik: 1.4 16v Turbo
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Zawór podciśnienia
Witam ponownie.
Czy mógłbym prosić, by któryś z innych użytkowników 1.4 tjeta był w stanie podać jaki ma numerek na tym zaworku podciśnienia? Najlepiej osoba, która go jeszcze nie wymieniała i posiada ten zaworek w oryginale.
Użytkownik Rincewind wrzucił zdjęcia i wydaje mi się że ma ten sam numer co u mnie jest aktualnie czyli: 46813571.
Wg Użytkownika smak56 u Rincewinda jest inny numer.
Nie ukrywam, że byłoby to pomocne bo wg nr vin powinienem miec zaworek o numerze 51 796 765 a ten jest strasznie drogi.
Nie wiem czy ta roznica w tych zaworkach moze powodować zbyt duże ciśnienie tłoczone przez turbo z tego tematu:
http://lineaklubpolska.pl/viewtopic.php?f=35&t=4193
W poniedziałek jestem umówiony z gościem ze Zgierza co pracuje w serwisie VW i może mi pomoże z tym przeładującym turbo, dlatego szukam ewentualnych błędów w mojej instalacji.
Czy mógłbym prosić, by któryś z innych użytkowników 1.4 tjeta był w stanie podać jaki ma numerek na tym zaworku podciśnienia? Najlepiej osoba, która go jeszcze nie wymieniała i posiada ten zaworek w oryginale.
Użytkownik Rincewind wrzucił zdjęcia i wydaje mi się że ma ten sam numer co u mnie jest aktualnie czyli: 46813571.
Wg Użytkownika smak56 u Rincewinda jest inny numer.
Nie ukrywam, że byłoby to pomocne bo wg nr vin powinienem miec zaworek o numerze 51 796 765 a ten jest strasznie drogi.
Nie wiem czy ta roznica w tych zaworkach moze powodować zbyt duże ciśnienie tłoczone przez turbo z tego tematu:
http://lineaklubpolska.pl/viewtopic.php?f=35&t=4193
W poniedziałek jestem umówiony z gościem ze Zgierza co pracuje w serwisie VW i może mi pomoże z tym przeładującym turbo, dlatego szukam ewentualnych błędów w mojej instalacji.
- leszek1234
- klubowicz
- Posty: 2153
- Rejestracja: 25 lis 2012, 19:32
- Przebieg: 200000
- Silnik: 1.4 16V Turbo + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: blisko Rybnika
- Podziękował: 308 razy
- Otrzymał podziękowań: 211 razy
Re: Zawór podciśnienia
U mnie na oryginale jest :
EV153 A374
46813571 12V
na odwrocie:
>PA6-GF60
wszystkie cyfry i litery są dobrze widoczne , więc nie mam wątpliwości.
EV153 A374
46813571 12V
na odwrocie:
>PA6-GF60
wszystkie cyfry i litery są dobrze widoczne , więc nie mam wątpliwości.
Ostatnio zmieniony 03 cze 2016, 16:02 przez leszek1234, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- klubowicz
- Posty: 130
- Rejestracja: 22 lis 2015, 20:23
- Przebieg: 100000
- Silnik: 1.4 16v Turbo
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Zawór podciśnienia
Dziekuje leszek1234. Wydaje mi się zatem ze mam dobry zaworek. Jest literówka albo u Ciebie albo u mnie w jednym miejscu, wiec raczej mamy to samo. Na odwrocie mamy to samo. To jest super wiadomosc dla mnie.leszek1234 pisze:U mnie na oryginale jest :
EV153 A374
48813571 12V
na odwrocie:
>PA6-GF60
wszystkie cyfry i litery są dobrze widoczne , więc nie mam wątpliwości.
Ostatnio zmieniony 03 cze 2016, 20:47 przez Animal, łącznie zmieniany 1 raz.
- leszek1234
- klubowicz
- Posty: 2153
- Rejestracja: 25 lis 2012, 19:32
- Przebieg: 200000
- Silnik: 1.4 16V Turbo + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: blisko Rybnika
- Podziękował: 308 razy
- Otrzymał podziękowań: 211 razy
- mwas
- Prezes
- Posty: 6951
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 403 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Re: Zawór podciśnienia
To jest niesamowite... Fiat jest... niezgodny sam ze sobą ePer wskazuje, że ta część, nazwana ELEKTROZAWÓR, o tym numerze pasuje do:
FIAT - 2Y GRANDE PUNTO (2005-2008)
FIAT - 4C GRANDE PUNTO (2008-2009)
FIAT - 2S IDEA (2003-2008)
FIAT - 4D IDEA (2008-2012)
FIAT - 3L NUOVA BRAVO (2007-2009)
FIAT - 3Y NUOVA BRAVO MY 2010 (2010-2014)
FIAT - 2H PALIO 2V EXTRA EUROPA REST. 2002 (2002-2011)
FIAT - 2G PALIO WE EUROPA REST. (2002-2004)
FIAT - 2K PALIO WE EXTRA EUROPA REST. 2002 (2002-2008)
FIAT - 1P PUNTO DS (1999-2003)
FIAT - 2U PUNTO FL.'03 (2003-2010)
FIAT - 2L SIENA EXTRA EUROPA REST.(2002-2012)
FIAT - 2C STILO BZ/DS (2001-2003)
FIAT - 2V STILO F.L.L. 2003 (2003-2007)
ALFA ROMEO - W8 147 BZ/DS (2000-2010)
ALFA ROMEO - X6 ALFA MITO (2008-2011)
ALFA ROMEO - X7 GIULIETTA (2010-2013)
ALFA ROMEO - 5Y GIULIETTA M.Y. 2013 (2013 - ...)
ALFA ROMEO - QZ MITO MY2011 (2011-2013)
ALFA ROMEO - 10 MITO MY2013 (2013-....)
LANCIA - TN LANCIA DELTA MY 2011 (2011-2014)
LANCIA - TG MUSA (2004-2007)
LANCIA - TJ MUSA (2007-2011)
LANCIA - TH NUOVA DELTA 844 (2008-2011)
LANCIA - SJ THESIS (2001-2007)
FIAT PROFESSIONAL - 1W DOBLO (2000-2004)
FIAT PROFESSIONAL - 2W DOBLO MY. 2004 (2004-2005)
FIAT PROFESSIONAL - 3C DOBLO REST. 2005 (2005-....)
FIAT PROFESSIONAL - 3V NUOVO DOBLO 2009 (2009-....)
FIAT PROFESSIONAL - 1G STRADA (1999-2005)
FIAT PROFESSIONAL - 3G STRADA REST. 2 (2005-2011)
ABARTH - 85 500 ABARTH MY2012 (2012-....)
ABARTH - 4A GRANDE PUNTO ABARTH (2007-2010)
No ja tam Linei nie widzę Więc tym bardziej mnie dziwi, że ten element był ładowany do Was na pierwszy montaż Ale wiecie... ja tam mechanikiem nie jestem...
FIAT - 2Y GRANDE PUNTO (2005-2008)
FIAT - 4C GRANDE PUNTO (2008-2009)
FIAT - 2S IDEA (2003-2008)
FIAT - 4D IDEA (2008-2012)
FIAT - 3L NUOVA BRAVO (2007-2009)
FIAT - 3Y NUOVA BRAVO MY 2010 (2010-2014)
FIAT - 2H PALIO 2V EXTRA EUROPA REST. 2002 (2002-2011)
FIAT - 2G PALIO WE EUROPA REST. (2002-2004)
FIAT - 2K PALIO WE EXTRA EUROPA REST. 2002 (2002-2008)
FIAT - 1P PUNTO DS (1999-2003)
FIAT - 2U PUNTO FL.'03 (2003-2010)
FIAT - 2L SIENA EXTRA EUROPA REST.(2002-2012)
FIAT - 2C STILO BZ/DS (2001-2003)
FIAT - 2V STILO F.L.L. 2003 (2003-2007)
ALFA ROMEO - W8 147 BZ/DS (2000-2010)
ALFA ROMEO - X6 ALFA MITO (2008-2011)
ALFA ROMEO - X7 GIULIETTA (2010-2013)
ALFA ROMEO - 5Y GIULIETTA M.Y. 2013 (2013 - ...)
ALFA ROMEO - QZ MITO MY2011 (2011-2013)
ALFA ROMEO - 10 MITO MY2013 (2013-....)
LANCIA - TN LANCIA DELTA MY 2011 (2011-2014)
LANCIA - TG MUSA (2004-2007)
LANCIA - TJ MUSA (2007-2011)
LANCIA - TH NUOVA DELTA 844 (2008-2011)
LANCIA - SJ THESIS (2001-2007)
FIAT PROFESSIONAL - 1W DOBLO (2000-2004)
FIAT PROFESSIONAL - 2W DOBLO MY. 2004 (2004-2005)
FIAT PROFESSIONAL - 3C DOBLO REST. 2005 (2005-....)
FIAT PROFESSIONAL - 3V NUOVO DOBLO 2009 (2009-....)
FIAT PROFESSIONAL - 1G STRADA (1999-2005)
FIAT PROFESSIONAL - 3G STRADA REST. 2 (2005-2011)
ABARTH - 85 500 ABARTH MY2012 (2012-....)
ABARTH - 4A GRANDE PUNTO ABARTH (2007-2010)
No ja tam Linei nie widzę Więc tym bardziej mnie dziwi, że ten element był ładowany do Was na pierwszy montaż Ale wiecie... ja tam mechanikiem nie jestem...
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
-
- klubowicz
- Posty: 130
- Rejestracja: 22 lis 2015, 20:23
- Przebieg: 100000
- Silnik: 1.4 16v Turbo
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Zawór podciśnienia
To prawda. A do linei i tylko linei powienien byc 51 796 765 ;/ Dobrze ze nie ladują go na pierwszy montaż, tylko teraz w sklepach i serwisach po sprawdzeniu vinu wpychają go za 407zł i nie ma zamiennikow niby.mwas pisze:To jest niesamowite... Fiat jest... niezgodny sam ze sobą ePer wskazuje, że ta część, nazwana ELEKTROZAWÓR, o tym numerze pasuje do:
FIAT - 2Y GRANDE PUNTO (2005-2008)
FIAT - 4C GRANDE PUNTO (2008-2009)
FIAT - 2S IDEA (2003-2008)
FIAT - 4D IDEA (2008-2012)
FIAT - 3L NUOVA BRAVO (2007-2009)
FIAT - 3Y NUOVA BRAVO MY 2010 (2010-2014)
FIAT - 2H PALIO 2V EXTRA EUROPA REST. 2002 (2002-2011)
FIAT - 2G PALIO WE EUROPA REST. (2002-2004)
FIAT - 2K PALIO WE EXTRA EUROPA REST. 2002 (2002-2008)
FIAT - 1P PUNTO DS (1999-2003)
FIAT - 2U PUNTO FL.'03 (2003-2010)
FIAT - 2L SIENA EXTRA EUROPA REST.(2002-2012)
FIAT - 2C STILO BZ/DS (2001-2003)
FIAT - 2V STILO F.L.L. 2003 (2003-2007)
ALFA ROMEO - W8 147 BZ/DS (2000-2010)
ALFA ROMEO - X6 ALFA MITO (2008-2011)
ALFA ROMEO - X7 GIULIETTA (2010-2013)
ALFA ROMEO - 5Y GIULIETTA M.Y. 2013 (2013 - ...)
ALFA ROMEO - QZ MITO MY2011 (2011-2013)
ALFA ROMEO - 10 MITO MY2013 (2013-....)
LANCIA - TN LANCIA DELTA MY 2011 (2011-2014)
LANCIA - TG MUSA (2004-2007)
LANCIA - TJ MUSA (2007-2011)
LANCIA - TH NUOVA DELTA 844 (2008-2011)
LANCIA - SJ THESIS (2001-2007)
FIAT PROFESSIONAL - 1W DOBLO (2000-2004)
FIAT PROFESSIONAL - 2W DOBLO MY. 2004 (2004-2005)
FIAT PROFESSIONAL - 3C DOBLO REST. 2005 (2005-....)
FIAT PROFESSIONAL - 3V NUOVO DOBLO 2009 (2009-....)
FIAT PROFESSIONAL - 1G STRADA (1999-2005)
FIAT PROFESSIONAL - 3G STRADA REST. 2 (2005-2011)
ABARTH - 85 500 ABARTH MY2012 (2012-....)
ABARTH - 4A GRANDE PUNTO ABARTH (2007-2010)
No ja tam Linei nie widzę Więc tym bardziej mnie dziwi, że ten element był ładowany do Was na pierwszy montaż Ale wiecie... ja tam mechanikiem nie jestem...
- Rafcio
- Moderator
- Posty: 3747
- Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
- Przebieg: 106000
- Silnik: 1.4 Turbo 120KM
- Rocznik: 2013
- Lokalizacja: Cieszyn
- Podziękował: 365 razy
- Otrzymał podziękowań: 200 razy
Re: Zawór podciśnienia
Byłem dzisiaj na przeglądzie gazu i gazownik wyszperał w swoim programie, że ciśnienie turbo ma zbyt duże skoki. Raz z butem w podłodze mam wykres max na desce i pompuje 1,5 bara a raz przy depnięciu bez buta w podłodze turbo pompuje się ponad 2 bary.
Nie znam się na turbo ale czy to nie za dużo?
Nie znam się na turbo ale czy to nie za dużo?
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna
1.4 Turbo 120KM Benzyna