Co tu było?
- Staszek
- klubowicz
- Posty: 66
- Rejestracja: 28 sie 2013, 11:57
- Przebieg: 42000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2012
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Co tu było?
1,4 8V
Ostatnio grzebałem trochę w silniku i przy światłach i zauważyłem gwintowany otwór i wyraźny sugerujący brak czegoś odcisk w macie. Co tam było? Toto jest nad alternatorem.
Idąc dalej znalazłem smoczki odwadniaczy schowane za akumulatorem. Przede mną tylko serwis wymieniał odmę na gwarancji - wygląda, że ktoś czegoś nie poprzykręcał z powrotem i nie założył smoczków. Smoczki założyłem ale w macie jest duża dziura zaznaczona na #2 zdjęciu - czy tam nie powinno czegoś być typu guma, kratka?
Ostatnio grzebałem trochę w silniku i przy światłach i zauważyłem gwintowany otwór i wyraźny sugerujący brak czegoś odcisk w macie. Co tam było? Toto jest nad alternatorem.
Idąc dalej znalazłem smoczki odwadniaczy schowane za akumulatorem. Przede mną tylko serwis wymieniał odmę na gwarancji - wygląda, że ktoś czegoś nie poprzykręcał z powrotem i nie założył smoczków. Smoczki założyłem ale w macie jest duża dziura zaznaczona na #2 zdjęciu - czy tam nie powinno czegoś być typu guma, kratka?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 320 razy
- Otrzymał podziękowań: 346 razy
Re: Co tu było?
Tak próbuję sobie przypomnieć, i jestem na 99% przekonany, że tam nic nie było.
Karoseria jest przygotowana do wielu wersji silnikowych. Na Twoim drugim zdjęciu zaznaczyłeś miejsce w którym T-Jety i M-Jety mają komputery silników.
Karoseria jest przygotowana do wielu wersji silnikowych. Na Twoim drugim zdjęciu zaznaczyłeś miejsce w którym T-Jety i M-Jety mają komputery silników.
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5140
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 275000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 395 razy
- Otrzymał podziękowań: 649 razy
Re: Co tu było?
Nie wiem co tam może być w wersji 1.4 (77 KM), ale jak pisze Tomek; w 1.3 multijet w tych miejscach zamontowane są: 1 - wspornik (obejma) filtra paliwa, 2 - miejsce na wtyczki sterowania silnikiem (m.innymi tempomat)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
smak56
* * * *
* * * *
- Staszek
- klubowicz
- Posty: 66
- Rejestracja: 28 sie 2013, 11:57
- Przebieg: 42000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2012
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Co tu było?
Co do kandydatki numer 2 się nie spieram ale to mocowanie z pierwszego na bank coś miało wkręcone - to nie jest odgniecenie od wykrojnika, do tego są odbarwienia i gwint jest obdarty z lakieru i świeżo "przyoksydowany".
- mwas
- Prezes
- Posty: 6935
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 401 razy
- Otrzymał podziękowań: 943 razy
- Kontakt:
Re: Co tu było?
Ja tym miejscu mam totalnie pusto, może miałeś tam zamocowaną np. syrenkę od alarmu
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
- mwas
- Prezes
- Posty: 6935
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 401 razy
- Otrzymał podziękowań: 943 razy
- Kontakt:
Re: Co tu było?
Tak, odcisk jest u mnie identyczny, więc wygląda to na fabryczne przetłoczenieStaszek pisze:Mógłbyś przy okazji popatrzeć czy też masz taki odcisk na macie?
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
- Rafcio
- Moderator
- Posty: 3747
- Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
- Przebieg: 106000
- Silnik: 1.4 Turbo 120KM
- Rocznik: 2013
- Lokalizacja: Cieszyn
- Podziękował: 365 razy
- Otrzymał podziękowań: 200 razy
Re: Co tu było?
A może kompresorenter pisze:a może turbo było
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna
1.4 Turbo 120KM Benzyna
- mwas
- Prezes
- Posty: 6935
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 401 razy
- Otrzymał podziękowań: 943 razy
- Kontakt:
Re: Co tu było?
A może podtlenek azotu A może... wlot paliwa do silnika rakietowego... dziwne pomysły tuningu V8
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
- Sebek
- klubowicz
- Posty: 1247
- Rejestracja: 04 sty 2014, 20:09
- Przebieg: 100
- Silnik: 1.0 Turbo
- Rocznik: 2023
- Lokalizacja: SWD
- Podziękował: 161 razy
- Otrzymał podziękowań: 134 razy
Re: Co tu było?
Po prostu ściana grodziowa jest uniwersalna (jednakowa) dla wszystkich wersji silnikowych i wyposażeniowych. Dlatego te wszystkie wystające śruby i otwory.
FSO 1500, SKODA FAVORIT lpg BRC, FIAT SIENA lpg BRC, RENAULT CLIO II dCi, FIAT LINEA lpg TARTARINI, RENAULT CLIO V, SKODA KAMIQ