Teraz jest 25 kwi 2017, o 22:21


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 263 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
PostNapisane: 17 sie 2016, o 13:21 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2013, o 16:06
Posty: 112
Lokalizacja: Siechnice
Postawił Piwo : 1 raz
Otrzymał Piw: 9 razy
wykres doładowania ok, wkręca się. przy wyższych obrotach nawet czuć że stara się przyspieszać i jest znaczna różnica niż z dolnych obrotów (w sensie czuć że turbina działa i widać na wyświetlaczu wszystkie kreski od turbiny).
oczekiwane i rzeczywiste było zbliżone, ale zaraz jeszcze raz sprawdzę bo nie daje mi to wszystko spokoju.
mechanik zajęty moim drugim autem (jak na złość mój drugi t-jet też się zepsuł - wypadanie zapłonu na 4 cylindrze) więc siedzę jak na szpilkach... zrobi bravo wtedy linea zaparkuje u niego...

_________________
Grzegorz - Linea T-JET 120KM ;)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   201000   Silnik:   1.4 16V Turbo + Gaz   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł: Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
PostNapisane: 17 sie 2016, o 18:02 
Offline
Spoko gość
Spoko gość

Dołączył(a): 22 lis 2015, o 21:23
Posty: 124
Lokalizacja: Łódź
Postawił Piwo : 7 razy
Otrzymał Piw: 4 razy
gregmotoe398 napisał(a):
wykres doładowania ok, wkręca się. przy wyższych obrotach nawet czuć że stara się przyspieszać i jest znaczna różnica niż z dolnych obrotów (w sensie czuć że turbina działa i widać na wyświetlaczu wszystkie kreski od turbiny).
oczekiwane i rzeczywiste było zbliżone, ale zaraz jeszcze raz sprawdzę bo nie daje mi to wszystko spokoju.
mechanik zajęty moim drugim autem (jak na złość mój drugi t-jet też się zepsuł - wypadanie zapłonu na 4 cylindrze) więc siedzę jak na szpilkach... zrobi bravo wtedy linea zaparkuje u niego...



wypadanie zaplony to slyszalem ze moze byc problem z gazem. Moze to sie pojawiac przy przełączaniu na gaz lub np, gdy sie przelacza z gazu na benzyne jak sie gaz konczy. Daj znac co to znaczy u Ciebie ;]


JAk bedziesz sprawdzal oczekiwane i rzeczywiste to napisz jakie w ogole Ci podaje. czy 0,3 bara, czy 0,8 bara czy 1,0 bara ;)


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   100000   Silnik:   1.4 16v Turbo   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
PostNapisane: 11 paź 2016, o 00:29 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2013, o 16:06
Posty: 112
Lokalizacja: Siechnice
Postawił Piwo : 1 raz
Otrzymał Piw: 9 razy
Przepraszam że długo nie pisałem co z moją lineą, ale auto stało dwa tygodnie u mechanika a później jak odebrałem już naprawioną to nie mogłem się nacieszyć. A tak szczerze to po prostu byłem mega zabiegany po odbiorze auta.
A teraz przejdę do informacji.
Okazało się że był zerwany klin. Przestawił się rozrząd - stąd brak mocy. Ale po wymianie wszystkiego i poskładaniu, linea odpaliła i ma się dobrze. Silnik pracuje równo. Wkręca się i jeździ zupełnie normalnie.
Mechanik stwierdził, że miałem szczęście ;-)
Po naprawie koła się toczą i na liczniku 200 tyś km się zapaliło więc kolejne 200 tyś przed nami.
A co do bravo i wypadania zapłonu to świeca padla.
Tak więc dalej cieszą mnie dwa T-JET'y i z jazdy czerpię same przyjemności ;-)

_________________
Grzegorz - Linea T-JET 120KM ;)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   201000   Silnik:   1.4 16V Turbo + Gaz   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł: Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
PostNapisane: 11 paź 2016, o 07:58 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:32
Posty: 1422
Lokalizacja: blisko Rybnika
Postawił Piwo : 160 razy
Otrzymał Piw: 107 razy
gregmotoe398 napisał(a):
A co do bravo i wypadania zapłonu to świeca padla.
Tak więc dalej cieszą mnie dwa T-JET'y i z jazdy czerpię same przyjemności ;-)

A co Twoim zdaniem jest lepsze z T-jetem - Bravo czy Linea? , gdybyś tak jedno z nich musiał sprzedać, to które byś sobie zostawił? Pytam, bo coś takiego mnie czeka.

-- 11 października 2016, o 07:58 --

gregmotoe398 napisał(a):
A co do bravo i wypadania zapłonu to świeca padla.
Tak więc dalej cieszą mnie dwa T-JET'y i z jazdy czerpię same przyjemności ;-)

A co Twoim zdaniem jest lepsze z T-jetem - Bravo czy Linea? , gdybyś tak jedno z nich musiał sprzedać, to które byś sobie zostawił? Pytam, bo coś takiego mnie czeka.


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   100000   Silnik:   1.4 16V Turbo + LPG   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł: Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
PostNapisane: 11 paź 2016, o 09:32 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2013, o 16:06
Posty: 112
Lokalizacja: Siechnice
Postawił Piwo : 1 raz
Otrzymał Piw: 9 razy
W Bravo mam 150 KM i jest w wersji sport, ma lepsze wyposażenie i mniejszy przebieg, ale jest klimatronik który nie cieszy się dobrą opinią o czym się sam już przekonałem (nie działa nastawienie klap nawiewu - szyba/twarz/nogi).
Linee kupilem od znajomego, znałem auto od podszewki, robiłem wszystko co moglem aby o nią dbać. Pech, zerwany klin ale wszystko działa - jak będzie dalej to się okaże. W linei jest więcej miejsca w bagazniku inny komfort jazdy (spokojniejszy), bardziej miękkie zawieszenie ale za to podatny na wiatr - kołysze przy większych prędkościach na autostradzie.
Dwa auta są z LPG. Dwa auta mają swoje mankamenty ale jakie auto ich nie ma?
Każde ma swoje plusy i minusy. Oczywiście ja to tak odbieram i każdy może mieć swoje zdanie. A że często przesiadam się z bravo do linei i odwrotnie to lubię dwa auta. Trudno mi odpowiedzieć co bym miał teraz sprzedać...
I w tym miejscu pozostawię trzy kropki bo nie wiem co miałbym zrobić. Ale już w marcu będę w sytuacji gdzie taką decyzję będę musiał podjąć. Powiększa się rodzina.
Czas może na Freemonta ;-)

_________________
Grzegorz - Linea T-JET 120KM ;)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   201000   Silnik:   1.4 16V Turbo + Gaz   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł: Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
PostNapisane: 25 paź 2016, o 16:10 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 kwi 2012, o 20:26
Posty: 1940
Lokalizacja: Legionowo
Postawił Piwo : 118 razy
Otrzymał Piw: 89 razy
gregmotoe398 napisał(a):
Przepraszam że długo nie pisałem co z moją lineą, ale auto stało dwa tygodnie u mechanika a później jak odebrałem już naprawioną to nie mogłem się nacieszyć. A tak szczerze to po prostu byłem mega zabiegany po odbiorze auta.
A teraz przejdę do informacji.
Okazało się że był zerwany klin. Przestawił się rozrząd - stąd brak mocy. Ale po wymianie wszystkiego i poskładaniu, linea odpaliła i ma się dobrze. Silnik pracuje równo. Wkręca się i jeździ zupełnie normalnie.
Mechanik stwierdził, że miałem szczęście ;-)
Po naprawie koła się toczą i na liczniku 200 tyś km się zapaliło więc kolejne 200 tyś przed nami.
A co do bravo i wypadania zapłonu to świeca padla.
Tak więc dalej cieszą mnie dwa T-JET'y i z jazdy czerpię same przyjemności ;-)

Faktycznie miałeś szczęście bo mnie zerwanie klina kosztowało remont silnika i jedyne 5tyś złotych... To niestety skłoniło mnie do sprzedaży Linei, nie miałam już serca do tego auta. Małpa (linea) jeździ u nowego właściciela i ma się dobrze, nic się nie psuje i jego nie wkurza a u mnie niewdzięcznica ciagle jakieś fochy....

_________________
"Kiedyś dla ludzi byłam zawsze miła, teraz traktuję ich z wzajemnością"


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   160000   Silnik:   TDI   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
PostNapisane: 17 lis 2016, o 14:24 
Offline
klubowicze
klubowicze

Dołączył(a): 20 sie 2013, o 22:35
Posty: 210
Lokalizacja: Tarnowskie góry
Postawił Piwo : 3 razy
Otrzymał Piw: 2 razy
u mnie padł zimering na rozrządzie ,nie wiem jeszcze jaki ,moje pytanie jest takie,chciałbym wymienić przy okazji ten klin i tą zębatke,zna ktoś numer tej części bo znając mojego mechanika to powie że tego nie trzeba wymieniać,jestem ciemny z tego więc prosze was o pomoc,czy ta część jest łatwo dostępna ?z góry dziękuje za odpowiedz


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   72000   Silnik:   1.4 16v Turbo   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
PostNapisane: 17 lis 2016, o 17:58 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2009, o 08:34
Posty: 6109
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo : 225 razy
Otrzymał Piw: 229 razy
Koło 55203781
Simmering wałka rozrządu 55195339 (40x55X7)


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   130000   Silnik:   T-Jet z gazem   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł: Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
PostNapisane: 18 lis 2016, o 17:47 
Offline
klubowicze
klubowicze

Dołączył(a): 20 sie 2013, o 22:35
Posty: 210
Lokalizacja: Tarnowskie góry
Postawił Piwo : 3 razy
Otrzymał Piw: 2 razy
dziękuje kuzynie ,padł simering na wale,awaria usunięta, mechanik nie protestował żeby wymienić te koło zębate na wale,wręcz był obyty w temacie,powiedział że w t-jet nie którzy zmieniają je profilaktycznie z racji problemu objechania klinu lub jego zerwania- fabrycznie od nowości może się uszkodzić, miał już przypadek gdze rdza go zezarła a w innych przypadkach klin wygląda jak nowy nawet po 200000 tysiącach,więc nigdy nie wiadomo, taka pięta achilesowa tego silnika,mój klin wyglądał całkiem dobrze i ma delikatne wytarcie,koszty naprawy-zębatka,simering i nowy pasek rozrządu plus robocizna 320zł ,nie wymieniałem pompy wody i rolki napinającej z racji że rozrząd wymieniałem trzy lata temu.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   72000   Silnik:   1.4 16v Turbo   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
PostNapisane: 18 lis 2016, o 20:34 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:32
Posty: 1422
Lokalizacja: blisko Rybnika
Postawił Piwo : 160 razy
Otrzymał Piw: 107 razy
pogromcaslaskiej - czy ten legendarny klin to jest osobna część czy odlany razem z kołem?


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   100000   Silnik:   1.4 16V Turbo + LPG   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł: Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
PostNapisane: 18 lis 2016, o 21:22 
Offline
klubowicze
klubowicze

Dołączył(a): 20 sie 2013, o 22:35
Posty: 210
Lokalizacja: Tarnowskie góry
Postawił Piwo : 3 razy
Otrzymał Piw: 2 razy
odlany z kołem widać go na zdjęciu

-- 18 listopada 2016, o 21:26 --

mojego już troche atakowała rdza, widać na przybliżeniu zdjęcia


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   72000   Silnik:   1.4 16v Turbo   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
PostNapisane: 27 lis 2016, o 22:20 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 10:11
Posty: 1980
Lokalizacja: Knurów
Postawił Piwo : 1 raz
Otrzymał Piw: 4 razy
Możesz napisać jaki jest numer katalogowy tego koła (z nieszczęsnym klinem)? W przyszłym roku czeka mnie wymiana rozrządu to poproszę, żeby profilaktycznie wymienili :)

A i proszę napisz jaki koszt tego kółka.

Pozdrawiam

_________________
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   67000   Silnik:   1.4 T-Jet   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
PostNapisane: 27 lis 2016, o 23:41 
Offline
klubowicze
klubowicze

Dołączył(a): 20 sie 2013, o 22:35
Posty: 210
Lokalizacja: Tarnowskie góry
Postawił Piwo : 3 razy
Otrzymał Piw: 2 razy
Wyżej trzy posty kuzyn podał numery części,nie ma problemu z jej dostępnością,mechanik powiedział że tylko oryginał był dostępny cena 125zł,plus simering chyba 25zł ,koszty nie duże,wydaje mi się ze awaria klinu to raczej wina mechaników którzy wymieniają simering pod wałem jak cieknie i uszkadzają klin podczas ściągania koła,ale rdze w tym miejscu to nie wiem jak wytłumaczyć może taka tandeta albo jakaś partia felerna :)


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   72000   Silnik:   1.4 16v Turbo   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
PostNapisane: 28 lis 2016, o 00:41 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:32
Posty: 1422
Lokalizacja: blisko Rybnika
Postawił Piwo : 160 razy
Otrzymał Piw: 107 razy
jay_21 - chodzi o to , żeby, jeśli trzeba wymienić ten simering to koniecznie wymienić trzeba też koło z klinem (o czym chyba nie wszyscy mechanicy wiedzą). Na zapas nie ma co tego robić jeśli masz tam sucho. Z moich doświadczeń wynika, że prawie każda ingerencja mechanika w auto jest potencjalnym zagrożeniem dla jego trwałości;)


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   100000   Silnik:   1.4 16V Turbo + LPG   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł: Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
PostNapisane: 28 lis 2016, o 06:37 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 10:11
Posty: 1980
Lokalizacja: Knurów
Postawił Piwo : 1 raz
Otrzymał Piw: 4 razy
Tak panowie, tylko zobaczcie, że już kilka osób miało problem z zerwanym klinem co kosztowało ich remont silnika. Pytanie, czy te osoby również miały problem z wyciekiem w tym miejscu co skutkowało jego zerwaniem. Ja rozrząd i tak robię zawsze w ASO a nic nie stoi na przeszkodzie, żeby profilaktycznie tak na wszelki wypadek wymienić dodatkowe kółko. To będzie już moja 2 zmiana rozrządu i jeśli samochód ma jeździć tak jak dotej pory to dodatkowe 125 zł to żaden koszt :)

_________________
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   67000   Silnik:   1.4 T-Jet   Rocznik:   2008    
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 263 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]