Teraz jest 25 kwi 2017, o 12:38


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 263 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
PostNapisane: 23 mar 2016, o 23:36 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:32
Posty: 1422
Lokalizacja: blisko Rybnika
Postawił Piwo : 160 razy
Otrzymał Piw: 107 razy
Animal - :pivo za podzielenie się wiedzą i czytelne foto;) Może kiedyś się przydać.


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   100000   Silnik:   1.4 16V Turbo + LPG   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł: Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
PostNapisane: 29 mar 2016, o 13:22 
Offline
klubowicze
klubowicze

Dołączył(a): 20 sie 2013, o 22:35
Posty: 210
Lokalizacja: Tarnowskie góry
Postawił Piwo : 3 razy
Otrzymał Piw: 2 razy
Przy jakiej prędkości obrotowej silnika zapala się pierwsza kreska na wykresie doładowania?


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   72000   Silnik:   1.4 16v Turbo   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
PostNapisane: 29 mar 2016, o 21:03 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2009, o 08:34
Posty: 6109
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo : 225 razy
Otrzymał Piw: 229 razy
To zależy jak ciśniesz :) Możesz mieć wszystkie przy 2,5 tyś albo żadną przy 6 tyś.


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   130000   Silnik:   T-Jet z gazem   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł: Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
PostNapisane: 30 mar 2016, o 15:58 
Offline
Spoko gość
Spoko gość

Dołączył(a): 22 lis 2015, o 21:23
Posty: 124
Lokalizacja: Łódź
Postawił Piwo : 7 razy
Otrzymał Piw: 4 razy
A dokładniej od pozycji pedały gazu. Im głębiej tym więcej kresek.


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   100000   Silnik:   1.4 16v Turbo   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
PostNapisane: 30 mar 2016, o 18:19 
Offline
klubowicze
klubowicze

Dołączył(a): 20 sie 2013, o 22:35
Posty: 210
Lokalizacja: Tarnowskie góry
Postawił Piwo : 3 razy
Otrzymał Piw: 2 razy
dzisiaj przegoniłem maszyne,ale nic to nie dało,poszłem do garażu i zatkałem rure szczelnie według instrukcji Animala,też nic,dalej pięć kresek,poprzyciskałem trochę pstryczkiem który jest w zaworze żeby go rozruszać (chodził leciutko)i odłączyłem akumulator i coś drgneło,podczas testu udało mi się nawet zamknąć skale do końca ale wydaje mi sie że jak jade na trzecim biegu i mam 4000 obrotów to ten wskażnik powinien się utrzymywać cały czas np na 3/4 skali a on dojdzie do ponad połowy a potem spada.Musiał bym zdemontować ten zawór i go przeczyścić ale wogóle nie wiem z czego on jest zbudowany, i jaki preparat bezpiecznie go oczyści


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   72000   Silnik:   1.4 16v Turbo   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
PostNapisane: 30 mar 2016, o 19:14 
Offline
Spoko gość
Spoko gość

Dołączył(a): 22 lis 2015, o 21:23
Posty: 124
Lokalizacja: Łódź
Postawił Piwo : 7 razy
Otrzymał Piw: 4 razy
Nagrałem filmik, ale widzę że sobie poradziłeś.

https://youtu.be/XkRb8KndFuY

Generalnie przy wyższych obrotach ciśnienie doładowania będzie spadać na wyższych biegach. Ale mi spada górą o dwie, trzy kreski. Czysciles czymś ten zawór pudrowy, tak?

Wyjales go i dmuchales tam w tą membranke wd40 czy czym i gdzie?

A to cisnienie zależy nie od obrotów ale od pozycji pedały gazu. Jak jedziesz sobie 4tys ale nie masz gazu w podłodze to nie będzie dużego ciśnienia. Jak jedziesz stała prędkością to możesz nawet nie mieć widocznego doładowania lub może 3,4 kreski.


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   100000   Silnik:   1.4 16v Turbo   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
PostNapisane: 30 mar 2016, o 20:20 
Offline
klubowicze
klubowicze

Dołączył(a): 20 sie 2013, o 22:35
Posty: 210
Lokalizacja: Tarnowskie góry
Postawił Piwo : 3 razy
Otrzymał Piw: 2 razy
Dzieki za pomoc,w końcu zrozumiałem jak to działa,narazie nic nie czyściłem, jutro kupie preparat do czyszczenia przepustnicy to może też nim wyczyszczę ten zawór :ink


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   72000   Silnik:   1.4 16v Turbo   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
PostNapisane: 5 kwi 2016, o 19:53 
Offline
Spoko gość
Spoko gość

Dołączył(a): 22 lis 2015, o 21:23
Posty: 124
Lokalizacja: Łódź
Postawił Piwo : 7 razy
Otrzymał Piw: 4 razy
pogromcaslaskiej napisał(a):
Dzieki za pomoc,w końcu zrozumiałem jak to działa,narazie nic nie czyściłem, jutro kupie preparat do czyszczenia przepustnicy to może też nim wyczyszczę ten zawór :ink


i jak ?


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   100000   Silnik:   1.4 16v Turbo   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
PostNapisane: 5 kwi 2016, o 20:19 
Offline
klubowicze
klubowicze

Dołączył(a): 20 sie 2013, o 22:35
Posty: 210
Lokalizacja: Tarnowskie góry
Postawił Piwo : 3 razy
Otrzymał Piw: 2 razy
Wszystko działa ok,kupiłem preparat K2 do czyszczenia przepustnic ,wyczyściłem nim ten zawór i przy okazji przepustnice,niekiedy na wolnych obrotach jak się nagrzał miał takie potknięcia.Z przepustnicy wypłynęło kupa syfu,po czyszczeniu zaczął lepiej chodzić.Na razie wskaźnik doładowania zamyka skale, więc na pewno był winien ten zawór.Jeszcze raz dzieki


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   72000   Silnik:   1.4 16v Turbo   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
PostNapisane: 5 kwi 2016, o 22:02 
Offline
Spoko gość
Spoko gość

Dołączył(a): 22 lis 2015, o 21:23
Posty: 124
Lokalizacja: Łódź
Postawił Piwo : 7 razy
Otrzymał Piw: 4 razy
pogromcaslaskiej napisał(a):
Wszystko działa ok,kupiłem preparat K2 do czyszczenia przepustnic ,wyczyściłem nim ten zawór i przy okazji przepustnice,niekiedy na wolnych obrotach jak się nagrzał miał takie potknięcia.Z przepustnicy wypłynęło kupa syfu,po czyszczeniu zaczął lepiej chodzić.Na razie wskaźnik doładowania zamyka skale, więc na pewno był winien ten zawór.Jeszcze raz dzieki



cos takiego:

http://www.motochemia.pl/k2-zmywacz-do- ... -1366.html

??

i gdzie tam jest przepustnica tak w ogole? Rozumiem ze przepustnice wyjąles i popsikales ?


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   100000   Silnik:   1.4 16v Turbo   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
PostNapisane: 6 kwi 2016, o 08:32 
Offline
klubowicze
klubowicze

Dołączył(a): 20 sie 2013, o 22:35
Posty: 210
Lokalizacja: Tarnowskie góry
Postawił Piwo : 3 razy
Otrzymał Piw: 2 razy
Tak taki preparat kupiłem,przepustnicy nie odkręcałem tylko palcem odchyliłem tą klapkę regulującą dopływ powietrza,zablokowałem ją kawałkiem patyczka żeby była w pozycji otwartej i psikałem K2,potem wsadziłem palec ze szmatką do otworu przepustnicy i trochę powycierałem,najlepiej było by całą odkręcić ale bałem się że może być potem potrzebna adaptacja przepustnicy ,niekiedy tak się zdarza ale nie wiem jak jest przy fiacie.Przepustnica jest pod zaworem upustowym,połączona jest takim zaokrągloną rurą,ciężko z tej z tej gumowej ruły zerwać oryginalne opaski które ją trzymają,jak miałem toyotę to wyciągałem całą przepustnice do czyszczenia,łatwo ją było odkręcić.


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   72000   Silnik:   1.4 16v Turbo   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
PostNapisane: 10 cze 2016, o 08:24 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:32
Posty: 1422
Lokalizacja: blisko Rybnika
Postawił Piwo : 160 razy
Otrzymał Piw: 107 razy
Wymieniłem rozrząd poza ASO u swojego nietaniego ale doświadczonego mechanika. Miałem swoje części ale mechanik stwierdził, że zobaczymy czy to wystarczy (czym mnie zaniepokoił). Przy odbiorze auta mechanik powiedział, że nie było żadnego przecieku na kole pasowym wału, bo gdyby je musiał uszczelnić to konieczny byłby zakup nowego koła i nie skończyłby na czas. Zdziwiłem się o czym on mówi, a on wyjaśnił, że bywają tam przecieki, a przy jego zdejmowaniu jest tam klin, który się uszkadza i nie wolno go ponownie zakładać. Normalnie poziom zaufania do niego gwałtownie mi skoczył ;)
To może być chyba rozwiązanie zagadki zerwanych klinów u niektórych użytkowników


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   100000   Silnik:   1.4 16V Turbo + LPG   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł: Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
PostNapisane: 10 cze 2016, o 12:12 
Offline
Nic tylko forum
Nic tylko forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 mar 2011, o 19:34
Posty: 757
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Skoczów
Postawił Piwo : 43 razy
Otrzymał Piw: 57 razy
Ale mi się wydaje że musiał ściągnąć koło pasowe bo jak by się miał dostać do rozrządu? Chyba że się mylę....a już wiem chodzi o to że nie musiał ściągać koła zębatego od wału a nie pasowego

_________________
Pozdrawiam wszystkich


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   124000   Silnik:   1.3 multijet   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
PostNapisane: 16 sie 2016, o 19:12 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2013, o 16:06
Posty: 112
Lokalizacja: Siechnice
Postawił Piwo : 1 raz
Otrzymał Piw: 9 razy
Witajcie po mojej długiej nieobecności.

Na liczniku prawie 200000 km a tu nagle zaczął tracić na mocy mój fiacik i to w drodze nad morze. Więc postanowiłem zwijać żagle i wracać do domu.
Podpięcie pod komputer oczywiście nic nie pokazało...
Obawiam się najgorszego - rozrząd. Auto jeszcze odpala i jeździ. Do 2500 obrotów na minutę muli, później jedzie jak fiat 126p zarówno na Pb jak i LPG. Turbinę słychać, na komputerze brak anomalii. Ma złe spalanie, bardzo śmierdzi z tłumika...
Odstawiłem na razie drugie auto do mechanika bo jak na złość też się zepsuło. Jak odbiorę to wtedy linka idzie na warsztat.

_________________
Grzegorz - Linea T-JET 120KM ;)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   201000   Silnik:   1.4 16V Turbo + Gaz   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł: Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
PostNapisane: 16 sie 2016, o 21:42 
Offline
Spoko gość
Spoko gość

Dołączył(a): 22 lis 2015, o 21:23
Posty: 124
Lokalizacja: Łódź
Postawił Piwo : 7 razy
Otrzymał Piw: 4 razy
pierwsze co to jak wygląda wykres dołądowania?

JAk podpinałeś pod komputer to jakie było oczekiwane, a jakie rzeczywiste(w tym samym momencie) doładowanie?


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   100000   Silnik:   1.4 16v Turbo   Rocznik:   2008    
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 263 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]