Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
- Tara78
- klubowicz
- Posty: 1960
- Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:26
- Przebieg: 230000
- Silnik: TDI
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował: 55 razy
- Otrzymał podziękowań: 80 razy
- Kontakt:
Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
podobno 1,9 TDI to dobre silniki, a jak będzie czas pokaże oby był bardziej wdzięczny niż moja Linea
"Kiedyś dla ludzi byłam zawsze miła, teraz traktuję ich z wzajemnością"
-
- klubowicz
- Posty: 130
- Rejestracja: 22 lis 2015, 20:23
- Przebieg: 100000
- Silnik: 1.4 16v Turbo
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
masz racje, podobno duzo lepsze niz te nowsze 2.0 tdi. oby moja linea byla zatem bardziej wdzieczna niz Twoja.
- Tara78
- klubowicz
- Posty: 1960
- Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:26
- Przebieg: 230000
- Silnik: TDI
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował: 55 razy
- Otrzymał podziękowań: 80 razy
- Kontakt:
Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
Tego Ci życzę moja zaczęła fochy walić od 120tyś... ale była wyjątkowo wredna
"Kiedyś dla ludzi byłam zawsze miła, teraz traktuję ich z wzajemnością"
-
- klubowicz
- Posty: 130
- Rejestracja: 22 lis 2015, 20:23
- Przebieg: 100000
- Silnik: 1.4 16v Turbo
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
mhm czyli jeszcze ponad rok u mnie i sie zacznie (teraz mam niby 104tys)
- martens24
- klubowicz
- Posty: 374
- Rejestracja: 07 lut 2014, 13:22
- Przebieg: 280000
- Silnik: 1.4 16v Turbo
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
U mnie pierwszy foch czyli wymiana wysprzęglika i sprzęgła przy ok 140 tyś km
- Tara78
- klubowicz
- Posty: 1960
- Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:26
- Przebieg: 230000
- Silnik: TDI
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował: 55 razy
- Otrzymał podziękowań: 80 razy
- Kontakt:
Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
Ja robiłam komplet :( i trochę oberwałam po kieszeni
"Kiedyś dla ludzi byłam zawsze miła, teraz traktuję ich z wzajemnością"
-
- klubowicz
- Posty: 130
- Rejestracja: 22 lis 2015, 20:23
- Przebieg: 100000
- Silnik: 1.4 16v Turbo
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
drogi jest komplet? jak to wychodzi na czesci pojedynczo?
- martens24
- klubowicz
- Posty: 374
- Rejestracja: 07 lut 2014, 13:22
- Przebieg: 280000
- Silnik: 1.4 16v Turbo
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
Dwumasu na szczęście nie wymieniałem, mechanik powiedział, że jest w dobrym stanie i nie ma sensu wymieniać. Sprzęgło jeszcze by trochę pochodziło ale nie za długo więc wymieniłem.A odnośnie dwumasu mechanik wspomniał,że są całkiem żywotne w tych silnikach, robili trochę Brav T-jet i nie wymieniali jeszcze dwumasu w nich. Koszt robocizny w tym zrzut skrzyni, przy okazji wymiana oleju w niej plus koszt części jak wysprzęglik, sprzęgło zamknął się w kwocie ok 1600 zł. Tak więc też odczułem
- Tara78
- klubowicz
- Posty: 1960
- Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:26
- Przebieg: 230000
- Silnik: TDI
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował: 55 razy
- Otrzymał podziękowań: 80 razy
- Kontakt:
Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
U mnie komplet 2600
"Kiedyś dla ludzi byłam zawsze miła, teraz traktuję ich z wzajemnością"
-
- klubowicz
- Posty: 527
- Rejestracja: 20 sie 2013, 22:35
- Przebieg: 72000
- Silnik: 1.4 16v Turbo
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Tarnowskie góry
- Podziękował: 37 razy
- Otrzymał podziękowań: 44 razy
Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
Dziś zauważyłem że wskaźnik doładowania maksymalnie dochodzi do niecałej połowy skali,auto jeździ normalnie ,ale wydaje mi się że troche jest słabsze,no cóż znów problem.Tak do 3000 wzkaźnik rośnie a powyżej 3000 zaczyna spadać do jednej kreseczki.Gdybym dziś nie przełączył na widok doładowania turbiny to bym niczego złego się nie domyślił.
-
- klubowicz
- Posty: 130
- Rejestracja: 22 lis 2015, 20:23
- Przebieg: 100000
- Silnik: 1.4 16v Turbo
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
zrób tak jak ja...zapchaj rure co wchodzi do zaworu upustowego od strony czujnika doladowania. (tzn rozlacz tą rure i włóż w nią coś by powietrze nie uciekalo przez to zatkanie). Wlacz wykres i rusz 1,2 i juz widac wykres jak dochodzi czy malo czy do konca skali ;]
-
- klubowicz
- Posty: 527
- Rejestracja: 20 sie 2013, 22:35
- Przebieg: 72000
- Silnik: 1.4 16v Turbo
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Tarnowskie góry
- Podziękował: 37 razy
- Otrzymał podziękowań: 44 razy
Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
Czy mógłbyś zrobić zdjęcie,gdzie ta ruła i ten zawór
-
- klubowicz
- Posty: 130
- Rejestracja: 22 lis 2015, 20:23
- Przebieg: 100000
- Silnik: 1.4 16v Turbo
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
W weekend zrobię, bo jestem na wyjeździe służbowym i nie przyjechałem autem.
-- 20 mar 2016, o 21:52 --
zgodnie z obietnicą jest fotka.
Po lewo zawór upustowy. Tużż przed nim zaznaczyłem rurę do zapchania. Zapychamy ją poprzed odłączenie od zaworu upustowego i wetknięciu w końcówkę rury czego co ją zapcha i nie wydmucha ;)
JA tak zrobiłem. Szybka jedynka, dwójka i już wiedzialem co moze powodowac braki mocy, bo turbina jednak dmuchala mocno (najlepiej wlaczyc sobie wykres doladowania i szybko bedzie wszystko jasne). Nie jest chyba zalecana dluga taka jazda, ale na testy moze byc pomocna by szybko okreslic czy winny moze byc zawor upustowy.
-- 20 mar 2016, o 21:52 --
zgodnie z obietnicą jest fotka.
Po lewo zawór upustowy. Tużż przed nim zaznaczyłem rurę do zapchania. Zapychamy ją poprzed odłączenie od zaworu upustowego i wetknięciu w końcówkę rury czego co ją zapcha i nie wydmucha ;)
JA tak zrobiłem. Szybka jedynka, dwójka i już wiedzialem co moze powodowac braki mocy, bo turbina jednak dmuchala mocno (najlepiej wlaczyc sobie wykres doladowania i szybko bedzie wszystko jasne). Nie jest chyba zalecana dluga taka jazda, ale na testy moze byc pomocna by szybko okreslic czy winny moze byc zawor upustowy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- klubowicz
- Posty: 527
- Rejestracja: 20 sie 2013, 22:35
- Przebieg: 72000
- Silnik: 1.4 16v Turbo
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Tarnowskie góry
- Podziękował: 37 razy
- Otrzymał podziękowań: 44 razy