Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin

Awatar użytkownika
Tara78
klubowicz
klubowicz
Posty: 1960
Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:26
Przebieg: 230000
Silnik: TDI
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował: 55 razy
Otrzymał podziękowań: 80 razy
Kontakt:

Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin

Post autor: Tara78 »

podobno 1,9 TDI to dobre silniki, a jak będzie czas pokaże :) oby był bardziej wdzięczny niż moja Linea :)
"Kiedyś dla ludzi byłam zawsze miła, teraz traktuję ich z wzajemnością"
Animal
klubowicz
klubowicz
Posty: 130
Rejestracja: 22 lis 2015, 20:23
Przebieg: 100000
Silnik: 1.4 16v Turbo
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Łódź
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy

Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin

Post autor: Animal »

masz racje, podobno duzo lepsze niz te nowsze 2.0 tdi. oby moja linea byla zatem bardziej wdzieczna niz Twoja.
Awatar użytkownika
Tara78
klubowicz
klubowicz
Posty: 1960
Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:26
Przebieg: 230000
Silnik: TDI
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował: 55 razy
Otrzymał podziękowań: 80 razy
Kontakt:

Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin

Post autor: Tara78 »

Tego Ci życzę :) moja zaczęła fochy walić od 120tyś... ale była wyjątkowo wredna
"Kiedyś dla ludzi byłam zawsze miła, teraz traktuję ich z wzajemnością"
Animal
klubowicz
klubowicz
Posty: 130
Rejestracja: 22 lis 2015, 20:23
Przebieg: 100000
Silnik: 1.4 16v Turbo
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Łódź
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy

Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin

Post autor: Animal »

mhm czyli jeszcze ponad rok u mnie i sie zacznie (teraz mam niby 104tys)
Awatar użytkownika
martens24
klubowicz
klubowicz
Posty: 374
Rejestracja: 07 lut 2014, 13:22
Przebieg: 280000
Silnik: 1.4 16v Turbo
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 6 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy

Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin

Post autor: martens24 »

U mnie pierwszy foch czyli wymiana wysprzęglika i sprzęgła przy ok 140 tyś km
Animal
klubowicz
klubowicz
Posty: 130
Rejestracja: 22 lis 2015, 20:23
Przebieg: 100000
Silnik: 1.4 16v Turbo
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Łódź
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy

Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin

Post autor: Animal »

robiles z dwumasą ?
Awatar użytkownika
Tara78
klubowicz
klubowicz
Posty: 1960
Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:26
Przebieg: 230000
Silnik: TDI
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował: 55 razy
Otrzymał podziękowań: 80 razy
Kontakt:

Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin

Post autor: Tara78 »

Ja robiłam komplet :( i trochę oberwałam po kieszeni
"Kiedyś dla ludzi byłam zawsze miła, teraz traktuję ich z wzajemnością"
Animal
klubowicz
klubowicz
Posty: 130
Rejestracja: 22 lis 2015, 20:23
Przebieg: 100000
Silnik: 1.4 16v Turbo
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Łódź
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy

Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin

Post autor: Animal »

drogi jest komplet? jak to wychodzi na czesci pojedynczo?
Awatar użytkownika
martens24
klubowicz
klubowicz
Posty: 374
Rejestracja: 07 lut 2014, 13:22
Przebieg: 280000
Silnik: 1.4 16v Turbo
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 6 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy

Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin

Post autor: martens24 »

Dwumasu na szczęście nie wymieniałem, mechanik powiedział, że jest w dobrym stanie i nie ma sensu wymieniać. Sprzęgło jeszcze by trochę pochodziło ale nie za długo więc wymieniłem.A odnośnie dwumasu mechanik wspomniał,że są całkiem żywotne w tych silnikach, robili trochę Brav T-jet i nie wymieniali jeszcze dwumasu w nich. Koszt robocizny w tym zrzut skrzyni, przy okazji wymiana oleju w niej plus koszt części jak wysprzęglik, sprzęgło zamknął się w kwocie ok 1600 zł. Tak więc też odczułem :zlawy
Awatar użytkownika
Tara78
klubowicz
klubowicz
Posty: 1960
Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:26
Przebieg: 230000
Silnik: TDI
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował: 55 razy
Otrzymał podziękowań: 80 razy
Kontakt:

Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin

Post autor: Tara78 »

U mnie komplet 2600
"Kiedyś dla ludzi byłam zawsze miła, teraz traktuję ich z wzajemnością"
pogromcaslaskiej
klubowicz
klubowicz
Posty: 527
Rejestracja: 20 sie 2013, 22:35
Przebieg: 72000
Silnik: 1.4 16v Turbo
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Tarnowskie góry
Podziękował: 37 razy
Otrzymał podziękowań: 44 razy

Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin

Post autor: pogromcaslaskiej »

Dziś zauważyłem że wskaźnik doładowania maksymalnie dochodzi do niecałej połowy skali,auto jeździ normalnie ,ale wydaje mi się że troche jest słabsze,no cóż znów problem.Tak do 3000 wzkaźnik rośnie a powyżej 3000 zaczyna spadać do jednej kreseczki.Gdybym dziś nie przełączył na widok doładowania turbiny to bym niczego złego się nie domyślił.
Animal
klubowicz
klubowicz
Posty: 130
Rejestracja: 22 lis 2015, 20:23
Przebieg: 100000
Silnik: 1.4 16v Turbo
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Łódź
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy

Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin

Post autor: Animal »

zrób tak jak ja...zapchaj rure co wchodzi do zaworu upustowego od strony czujnika doladowania. (tzn rozlacz tą rure i włóż w nią coś by powietrze nie uciekalo przez to zatkanie). Wlacz wykres i rusz 1,2 i juz widac wykres jak dochodzi czy malo czy do konca skali ;]
pogromcaslaskiej
klubowicz
klubowicz
Posty: 527
Rejestracja: 20 sie 2013, 22:35
Przebieg: 72000
Silnik: 1.4 16v Turbo
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Tarnowskie góry
Podziękował: 37 razy
Otrzymał podziękowań: 44 razy

Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin

Post autor: pogromcaslaskiej »

Czy mógłbyś zrobić zdjęcie,gdzie ta ruła i ten zawór :)
Animal
klubowicz
klubowicz
Posty: 130
Rejestracja: 22 lis 2015, 20:23
Przebieg: 100000
Silnik: 1.4 16v Turbo
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Łódź
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy

Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin

Post autor: Animal »

W weekend zrobię, bo jestem na wyjeździe służbowym i nie przyjechałem autem.

-- 20 mar 2016, o 21:52 --

zgodnie z obietnicą jest fotka.

Po lewo zawór upustowy. Tużż przed nim zaznaczyłem rurę do zapchania. Zapychamy ją poprzed odłączenie od zaworu upustowego i wetknięciu w końcówkę rury czego co ją zapcha i nie wydmucha ;)

JA tak zrobiłem. Szybka jedynka, dwójka i już wiedzialem co moze powodowac braki mocy, bo turbina jednak dmuchala mocno (najlepiej wlaczyc sobie wykres doladowania i szybko bedzie wszystko jasne). Nie jest chyba zalecana dluga taka jazda, ale na testy moze byc pomocna by szybko okreslic czy winny moze byc zawor upustowy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
pogromcaslaskiej
klubowicz
klubowicz
Posty: 527
Rejestracja: 20 sie 2013, 22:35
Przebieg: 72000
Silnik: 1.4 16v Turbo
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Tarnowskie góry
Podziękował: 37 razy
Otrzymał podziękowań: 44 razy

Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin

Post autor: pogromcaslaskiej »

dzięki :)
ODPOWIEDZ