Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
- buhert
- klubowicz
- Posty: 942
- Rejestracja: 20 gru 2009, 23:13
- Lokalizacja: Polska
- Otrzymał podziękowań: 31 razy
Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
Czyli ja do swojej potrzebuje 1200zł na "swap" do 140KM i 2000zł na Gazociąg
Po Linei mało kto się spodziewa takiej mocy to...mina będzie bezcenna
Ciesze się, że auto śmiga wreszcie tak jak powinno
Po Linei mało kto się spodziewa takiej mocy to...mina będzie bezcenna
Ciesze się, że auto śmiga wreszcie tak jak powinno
-
- klubowicz
- Posty: 130
- Rejestracja: 22 lis 2015, 20:23
- Przebieg: 100000
- Silnik: 1.4 16v Turbo
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
Najgorsze w tym wszystkim jest to jakie kupić auto po nim.... Nie wypada się przesiąść na słabsze... Pozostaje rodzinne rs6
- Tara78
- klubowicz
- Posty: 1960
- Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:26
- Przebieg: 230000
- Silnik: TDI
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował: 55 razy
- Otrzymał podziękowań: 80 razy
- Kontakt:
Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
Ja mam po Linie 120koni Audi 140kucy 1,9 TDI i to jest super wybór ale kolejnym już wiem, że będzie quattro
"Kiedyś dla ludzi byłam zawsze miła, teraz traktuję ich z wzajemnością"
- leszek1234
- klubowicz
- Posty: 2150
- Rejestracja: 25 lis 2012, 19:32
- Przebieg: 200000
- Silnik: 1.4 16V Turbo + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: blisko Rybnika
- Podziękował: 307 razy
- Otrzymał podziękowań: 211 razy
Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
bez urazy, Audi bez porównania, inna półka, ale spod świateł Lina lepsza;) - od 0-100km/h nasze lepsze, nawet niepodkręconeTara78 pisze: Audi 140kucy 1,9 TDI
To taka niewielka satysfakcja niezamożnego posiadacza Fiata
- Tara78
- klubowicz
- Posty: 1960
- Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:26
- Przebieg: 230000
- Silnik: TDI
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował: 55 razy
- Otrzymał podziękowań: 80 razy
- Kontakt:
Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
Tylko dlatego że to benzyna i nie ma dwóch ton jak Audi ale z quattro nie ma Lina szans
"Kiedyś dla ludzi byłam zawsze miła, teraz traktuję ich z wzajemnością"
- martens24
- klubowicz
- Posty: 374
- Rejestracja: 07 lut 2014, 13:22
- Przebieg: 280000
- Silnik: 1.4 16v Turbo
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
I z wieloma innymi autami zapewne Lina nie ma szans, to przecież samochód z innej półki cenowej.Tara78 pisze:Tylko dlatego że to benzyna i nie ma dwóch ton jak Audi ale z quattro nie ma Lina szans
-
- klubowicz
- Posty: 130
- Rejestracja: 22 lis 2015, 20:23
- Przebieg: 100000
- Silnik: 1.4 16v Turbo
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
no lepsza przyczepnosc by sie przydala, bo jedynki nie ma co ruszac mocniej, dwojki w lekko mokrą pogode rowniez, od trojki mozna myslec o wciskaniu gazu do dechy. Biegi dosyc krotkie, ale ogolnie charakterystyka jazdy z duzym momentem od niskich obrotow jest fenomenalna, zwlaszcza ze nie traci zapalu do 6tys.
- leszek1234
- klubowicz
- Posty: 2150
- Rejestracja: 25 lis 2012, 19:32
- Przebieg: 200000
- Silnik: 1.4 16V Turbo + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: blisko Rybnika
- Podziękował: 307 razy
- Otrzymał podziękowań: 211 razy
Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
no, jakieś powody są, że jest zrywniejsza i nie dbam o nie:)Tara78 pisze:Tylko dlatego że to benzyna i nie ma dwóch ton jak Audi ale z quattro nie ma Lina szans
Ale jak ilość napędzanych kół wpływa na przyspieszenie 0-100km/?, Jak możesz, podaj jakie Audi z tym silnikiem ma przyspieszenie z napędem na jedną i dwie osie;) (dla siebie, bo ja wiem;)
- Tara78
- klubowicz
- Posty: 1960
- Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:26
- Przebieg: 230000
- Silnik: TDI
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował: 55 razy
- Otrzymał podziękowań: 80 razy
- Kontakt:
Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
4.0 V8, biturbo, 560 KM, 700 Nm i 3,9 sekundy do "setki". To piękne rodzinne Audi RS6 Avant ze stałym napędem na cztery koła i widlastym silnikiem To samochód marzenie
Przede wszystkim ilość napędzanych kół wpływa na to, że ruszysz bez boksowania a Lina zaboksuje kołami (wiem bo nie raz robiłam wyścigi ze świateł Liną) Z quattro i współczesnych systemach wspomagania kierowcy nie ma szans aby wprowadzić takie audi w poślizg, niestety Linea tego nie potrafi Znam Linę jak własną kieszeń bo byłam w niej ślepo zakochana przez kilka lat, niewdzięcznicy jednej i miałam wersję 120konną wiem jak sobie radzi w różnych warunkach i ją było zdecydowanie łatwiej postawić bokiem, teraz z Audi jest mniej zabawy bo sam dohamowuje i trzyma tor jazdy
-- 14 mar 2016, o 20:43 --
Moje wyjeżdżając z salonu miało 116KM i 0-100km/h ma w 11,5 a po chip tuningu ma teraz 140KM i nie mam pojęcia ile ma teraz od 0-100kmh musiałabym go zabrać na hamownie (skrzynia manual, wersja avant) napęd na przód.
Przede wszystkim ilość napędzanych kół wpływa na to, że ruszysz bez boksowania a Lina zaboksuje kołami (wiem bo nie raz robiłam wyścigi ze świateł Liną) Z quattro i współczesnych systemach wspomagania kierowcy nie ma szans aby wprowadzić takie audi w poślizg, niestety Linea tego nie potrafi Znam Linę jak własną kieszeń bo byłam w niej ślepo zakochana przez kilka lat, niewdzięcznicy jednej i miałam wersję 120konną wiem jak sobie radzi w różnych warunkach i ją było zdecydowanie łatwiej postawić bokiem, teraz z Audi jest mniej zabawy bo sam dohamowuje i trzyma tor jazdy
-- 14 mar 2016, o 20:43 --
Moje wyjeżdżając z salonu miało 116KM i 0-100km/h ma w 11,5 a po chip tuningu ma teraz 140KM i nie mam pojęcia ile ma teraz od 0-100kmh musiałabym go zabrać na hamownie (skrzynia manual, wersja avant) napęd na przód.
"Kiedyś dla ludzi byłam zawsze miła, teraz traktuję ich z wzajemnością"
-
- klubowicz
- Posty: 130
- Rejestracja: 22 lis 2015, 20:23
- Przebieg: 100000
- Silnik: 1.4 16v Turbo
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
na hamowni chyba nie robia testow 0-100. Pewnie wyjdzie kolo 10s, lub ciutke mniej. Waga jednak robi swoje. Mi spece od hamowni jak powiedzialem ile linea wazy (1200kg dla niewtajemniczonych) i przy jej mocy (146 dla niewtajemniczonych) powinno byc 8-8.1s (9,2s jest chyba fabrycznie). To byc moze jest wykonalne ale przy oponach letnich i w suchych warunkach. W warunkach jesienno zimowych brak przyczepnosci daje sie bardzo we znaki.Tara78 pisze:4.0 V8, biturbo, 560 KM, 700 Nm i 3,9 sekundy do "setki". To piękne rodzinne Audi RS6 Avant ze stałym napędem na cztery koła i widlastym silnikiem To samochód marzenie
Przede wszystkim ilość napędzanych kół wpływa na to, że ruszysz bez boksowania a Lina zaboksuje kołami (wiem bo nie raz robiłam wyścigi ze świateł Liną) Z quattro i współczesnych systemach wspomagania kierowcy nie ma szans aby wprowadzić takie audi w poślizg, niestety Linea tego nie potrafi Znam Linę jak własną kieszeń bo byłam w niej ślepo zakochana przez kilka lat, niewdzięcznicy jednej i miałam wersję 120konną wiem jak sobie radzi w różnych warunkach i ją było zdecydowanie łatwiej postawić bokiem, teraz z Audi jest mniej zabawy bo sam dohamowuje i trzyma tor jazdy
-- 14 mar 2016, o 20:43 --
Moje wyjeżdżając z salonu miało 116KM i 0-100km/h ma w 11,5 a po chip tuningu ma teraz 140KM i nie mam pojęcia ile ma teraz od 0-100kmh musiałabym go zabrać na hamownie (skrzynia manual, wersja avant) napęd na przód.
Dla porowniania moge dodac ze linka lyka bez najmniejszego problemu fiata stilo 1.9 jtd fabrycznie 115km (nie wiadomo ile naprawde bo rzeczywiste doladowanie jest wyzsze niz oczekiwane, wiec moze byc wiecej) jux nawet nie ze startu zatrzymanego bo to wiadomo, ale nawet 60-100 na 4rce lub od 20 - do wysokiej wartosci od dwojeczki, wzwyz.
- leszek1234
- klubowicz
- Posty: 2150
- Rejestracja: 25 lis 2012, 19:32
- Przebieg: 200000
- Silnik: 1.4 16V Turbo + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: blisko Rybnika
- Podziękował: 307 razy
- Otrzymał podziękowań: 211 razy
Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
Tara - napisałem "z tym samym silnikiem". A z tym samym silnikiem czy na 4 czy na 2 ma ok. tyle samo.
Czy ja twierdzę , że Linea to najszybsze auto na świcie? Twierdzę tylko, że zostawia na światłach większość występujących na polskich drogach niemieckich aut z silnikiem 1,9-2,0 TDI;) Stosując Twoją logikę np. seryjne Bugatti Veyron Super Sport ma 2,7 sek "do setki"...i jest całkiem sporo seryjnie produkowanych aut z lepszym czasem niż to Audi z 3,9s. Co to ma do rzeczy?
Ja już kończę bo zrobił się dziwny
Czy ja twierdzę , że Linea to najszybsze auto na świcie? Twierdzę tylko, że zostawia na światłach większość występujących na polskich drogach niemieckich aut z silnikiem 1,9-2,0 TDI;) Stosując Twoją logikę np. seryjne Bugatti Veyron Super Sport ma 2,7 sek "do setki"...i jest całkiem sporo seryjnie produkowanych aut z lepszym czasem niż to Audi z 3,9s. Co to ma do rzeczy?
Ja już kończę bo zrobił się dziwny
- Tara78
- klubowicz
- Posty: 1960
- Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:26
- Przebieg: 230000
- Silnik: TDI
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował: 55 razy
- Otrzymał podziękowań: 80 razy
- Kontakt:
Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
Leszek1234, troszkę się zagalopowałeś ja też nic nie chcę udowadniać, napisałam że kochałam Linę a małpa ciagle mnie w jajo robiła. Zapytaj kogo chcesz na tym forum jak ja kochałam to auto. Dalej je zauważam na drodze i się uśmiecham.
Napisałam, że Audi RS6... jest moim marzeniem bo miałam okazje przejechać się tym autem i musiałam zbierać szczękę z podłogi
Moje obecne auto to wół roboczy, on nie jest zwinny i szybki i aspiracji lineowatych absolutnie nie ma, ale już pomału się w nim zakochuje za jego spalanie w trasie, za to jak płynie, jak się prowadzi i za to, że ma podgrzewane fotele. hehehehe
Miałam tą awarię w Linei o której jest w temacie i bardzo dostałam wtedy po kieszeni, to także był powód naszego rozstania, nie miałam siły już znosić jej fochów wtedy kiedy najbardziej jej potrzebowałam :(
Audi 1,9tdi quattro 131KM ma 10,4 so setki i oczywiście Lina ma lepszy parametr 9,2 do setki ale to są dwa różne auta, jak już porównujmy to podobne wagowo, mocowo i benzynę z benzyną a nie ON z Pb. Takie jest moje zdanie.
Ale kończąc Lina 120KM to zajebiste zwinne autko i daje dużo radości, a jak jeszcze trafi się egzemplarz który się nie psuje to tylko montować LPG i cieszyć się z jazdy.
Napisałam, że Audi RS6... jest moim marzeniem bo miałam okazje przejechać się tym autem i musiałam zbierać szczękę z podłogi
Moje obecne auto to wół roboczy, on nie jest zwinny i szybki i aspiracji lineowatych absolutnie nie ma, ale już pomału się w nim zakochuje za jego spalanie w trasie, za to jak płynie, jak się prowadzi i za to, że ma podgrzewane fotele. hehehehe
Miałam tą awarię w Linei o której jest w temacie i bardzo dostałam wtedy po kieszeni, to także był powód naszego rozstania, nie miałam siły już znosić jej fochów wtedy kiedy najbardziej jej potrzebowałam :(
Audi 1,9tdi quattro 131KM ma 10,4 so setki i oczywiście Lina ma lepszy parametr 9,2 do setki ale to są dwa różne auta, jak już porównujmy to podobne wagowo, mocowo i benzynę z benzyną a nie ON z Pb. Takie jest moje zdanie.
Ale kończąc Lina 120KM to zajebiste zwinne autko i daje dużo radości, a jak jeszcze trafi się egzemplarz który się nie psuje to tylko montować LPG i cieszyć się z jazdy.
"Kiedyś dla ludzi byłam zawsze miła, teraz traktuję ich z wzajemnością"
Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
Tara to Ty masz TDIka 2.0 czy 1.9 bo 2.0 kojarzy mi się z mocą 140 a 1.9 ze 130 KM?
- Tara78
- klubowicz
- Posty: 1960
- Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:26
- Przebieg: 230000
- Silnik: TDI
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował: 55 razy
- Otrzymał podziękowań: 80 razy
- Kontakt:
Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
ja mam 1,9 TDI ale po chip tunningu dlatego mam 140KM
"Kiedyś dla ludzi byłam zawsze miła, teraz traktuję ich z wzajemnością"
-
- klubowicz
- Posty: 130
- Rejestracja: 22 lis 2015, 20:23
- Przebieg: 100000
- Silnik: 1.4 16v Turbo
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
moim zdaniem porownania benzyny do turbo diesla są bez sensu, ale juz turbo benzyny do turbo diesla juz tak. Czesto na forach są dwie szkoly co lepsze benzyna czy diesel (zaklada sie ze zwykla benzyna i turbodiesel bo teraz tylko takie sa).Tara78 pisze: ....
Audi 1,9tdi quattro 131KM ma 10,4 so setki i oczywiście Lina ma lepszy parametr 9,2 do setki ale to są dwa różne auta, jak już porównujmy to podobne wagowo, mocowo i benzynę z benzyną a nie ON z Pb. Takie jest moje zdanie.
....