Teraz jest 28 kwi 2017, o 02:27


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 10 sty 2015, o 18:07 
Offline
klubowicze
klubowicze

Dołączył(a): 21 gru 2014, o 23:24
Posty: 41
Lokalizacja: KRAKÓW
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 0 raz
Wczoraj samochód odzyskany z serwisu po 17 dniach. Powiem szczerze, że odzwyczaiłem się od niego. Ale wymienili koło foniczne (ciekawa nazwa tak z innej beczki) i zniknął błąd. Dziś przegoniłem go koło 100km po autostradzie i puki co cisza i spokój (wczoraj z 50km w takiej ulewie cholernej że tiry wyglądały jak we mgle) :) mam nadzieje że teraz będę mógł się nacieszyć ponownie "nowym" samochodem :)


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   76000   Silnik:   1.4 8V   Rocznik:   2011    
 
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 10 sty 2015, o 19:32 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lis 2010, o 16:17
Posty: 3746
Lokalizacja: Zielona Góra
Postawił Piwo : 245 razy
Otrzymał Piw: 353 razy
Artur napisał(a):
Ale wymienili koło foniczne (ciekawa nazwa tak z innej beczki) i zniknął błąd.

Pierwszy raz słyszę tę nazwę. Postanowiłem dowiedzieć się co to jest, jak wygląda, gdzie się znajduje i do czego służy. Na forum.autokacik.pl znalazłem wytłumaczenie, może trochę przybliżę: W FES nazywa się to "phonic wheel", a "koło foniczne" w polskiej wersji FES. Zasadniczo nazwa myląca, a jest to po prostu zębate koło zamachowe przy którym jest przyczepiony czujnik położenia walu korbowego i zmiany pola magnetycznego powodowanego przez kręcące się zębate kolo (zdaje się, że 2 zęby są specjalnie usunięte właśnie w celu określenia GMP) pozwalają ustalić w jakim położeniu jest tłok. Prosta konstrukcja, a nazwa z czapy
A wygląda tak :foto /fiat/


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
smak56
****
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   200000   Silnik:   1.3 multijet   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 10 sty 2015, o 20:01 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2014, o 15:16
Posty: 657
Lokalizacja: Żywiec
Postawił Piwo : 2 razy
Otrzymał Piw: 38 razy
Artur napisał(a):
Wczoraj samochód odzyskany z serwisu po 17 dniach. Powiem szczerze, że odzwyczaiłem się od niego. Ale wymienili koło foniczne

Co oni tyle czasu robili - może tylko wymienili czujnik ustawienia wału i po sprawie.
Faktycznie to bardzo dokuczliwa awaria i w pierwszym momencie nie bardzo wiadomo o co chodzi - problem jednak leży gdzie indziej,otóż mechanicy nie chcą słuchac do końca i wolą podpinać komputer a ten mało kiedy wykazuje tę awarię.Ilu ja mechaników odwiedziłem z Thalia to tylko mnie wiadomo,nawet serwis fabryczny rozkładał rece a auto sobie zapalało 100 razy na 100 a potem 1 raz na 10 prób i tak w kółko,aż znalazł sie jeden wysłuchał i postawił bezbłędna diagnozę.Zeby było wesoło to po miesiacu od naprawy wystapiły inne objawy a mianowicie auto przy jeździe autostradowej od czasu do czasu sobie gasło i to znowu był ten sam czujnik z tej samej rzekomo dobrej firmy.Pomogła dopiero jego wymiana za 120 E w Niemczech - narazie jest spokój/wiem to bo auto pozostało w rodzinie/

_________________
Piękna kobieta to niezbędny element wyposażenia pięknego auta :)


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   62000   Silnik:   1.3multijet 95KM   Rocznik:   2013    
 
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 5 sie 2015, o 07:32 
Offline
Nowy
Nowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2015, o 16:19
Posty: 2
Lokalizacja: Legnica
Postawił Piwo : 2 razy
Otrzymał Piw: 0 raz
Witam kolegów, pozwolę sobie się podpiąć pod temat. Parę tygodni temu wymieniłem rozrząd poza ASO (za namową znajomych po fachu - auto 120tyś, 8 lat). W drodze powrotnej do domu przy ~130 km/h po odpuszczeniu gazu zaczęła mi mrugać kontrolka silnika. Okazało się jak w waszym przypadkach, że wypada zapłon na 1 i 4 cylindrze (P0300, 301, 304). Po konsultacji z kilkoma mechanikami (m. in. we Wrocławskim ASO) zgodnie uzyskałem odpowiedź, że rozrząd jest źle ustawiony (mechanik upierał się przy cewkach). Pod moim naciskiem warsztat przyjął reklamację i korzystając z blokad serwisowych ustawił rozrząd na nowo (choć jak twierdzą wszystko było dobrze ustawione). Problem nie ustał, ale zaczął występować przy prędkości około 90 km/h na ciepłym silniku. Oddałem auto do ASO (błąd wyszedł tylko na 4 cylindrze), wczoraj odebrałem z wymienionymi cewkami oraz świecami. Wybrałem się na jazdę testową, na autostradzie było wszystko ok. Po zjechaniu z autostrady przy hamowaniu silnikiem przy prędkości około 30 km/h kontrolka znowu zaczęła świecić. Jadę zaraz walczyć z ASO, ale chętnie usłyszałbym opinię bardziej doświadczonych kolegów.

Jako uzupełnienie podam, że posiadam pełną historię auta, serwisowane było w ASO (auto pozostaje od nowości w rodzinie).

Edit: Jestem po wizycie w ASO, więc podrzucę swoje rozwiązanie (mam nadzieję).
W ASO wyszło wskazanie na sonde lambde (nieprawidłowa mieszanka), ale Panowie zresetowali co tylko się dało w komputerze mającego związek z silnikiem, łącznie z ustawieniami koła fonicznego (dzięki @smak56 za sugestię). Po 50 km testów jest ok. Jako ciekawostka koszt (cewki, świece, diagnoza) 766 zł po rabacie.


Ostatnio edytowano 5 sie 2015, o 21:36 przez procop, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   120000   Silnik:   1.4 8V   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 5 sie 2015, o 10:43 
Offline
Prezes
Prezes
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 gru 2009, o 22:39
Posty: 3149
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Postawił Piwo : 280 razy
Otrzymał Piw: 224 razy
U mnie ustawiali to na przyrządach i z blokadami. Problem nadal się pojawiał. Jakiś czas temu zniknął sam. Czym to jest spowodowane - ja nie wiem, ale ci z warsztatu i z ASO też :)

_________________


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   100000   Silnik:   1.4 8v   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 30 sty 2016, o 14:19 
Offline
Swój
Swój

Dołączył(a): 5 mar 2010, o 00:21
Posty: 56
Lokalizacja: Lubuskie Gorzów Wlkp
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 3 razy
Ostatnio przez przypadek, zauważyłem wykręconą sondę lambdę. Musiałem wkręcić , dobre parę obrotów ,prawie by wypadła.
Czy miało to wpływ na pracę silnika?
Ostatnio męczę u siebie temat błędów przy obrotach powyżej 3000 ,błędy P0300, P0301,P304.
A, rozrząd wymieniany jakiś czas temu, sprawdzony, świece nowe, kable nowe, jedyne co to przy -10st \c , wszystko ok.

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   45000   Silnik:   1,4 8V   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 30 sty 2016, o 14:31 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 12:51
Posty: 5012
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił Piwo : 248 razy
Otrzymał Piw: 355 razy
Info dla wszystkich, którzy wymieniają rozrząd i mają potem błędy wypadania zapłonów - nie dawajcie się naciąć na dodatkowe wymiany świeć, kabli WN, cewek, czy też innych cudów... Wystarczy wykonać ponownie adaptację koła fonicznego, i wszystko powinno wrócić do normy :ink Czynność tą można wykonać nawet samemu przy użyciu interfejsu i MESa :ink Dziwni mnie tylko, że większość ASO i warsztatów nie posiada takiej wiedzy :oj

_________________
Linea Dynamic 1.4 8V '2007


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   145555   Silnik:   1.4 8v   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 30 sty 2016, o 17:25 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2014, o 15:16
Posty: 657
Lokalizacja: Żywiec
Postawił Piwo : 2 razy
Otrzymał Piw: 38 razy
Zdecydowanie sonda lambda ma wpływ na pracę silnika i jeżeli nawet tylko była odkręcona to też.Sonda "czyta to co wylatuje z silnika" i przekazuje dane do komputera , jednym z podstawowych objawów jest to ,że silnik bez sondy na wolnych obrotach czy też na niewielkim gazie będzie chodził
normalnie ,a dopiero przy większych obciążeniach ,,głupieje" bo komputer dostaje błędne dane z sondy.Natomiast dziwi mnie bardzo fakt ,że w
Twoim aucie była odkręcona ,wygląda to tak jakby ktoś coś przy niej ,,grzebał" zasadniczo to każde odkręcanie sondy powoduje u mechaników
stress bo na ogół ten element w kilkuletnim aucie jest nieźle zapieczony i jak już to należy go ruszać w ostateczności .

_________________
Piękna kobieta to niezbędny element wyposażenia pięknego auta :)


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   62000   Silnik:   1.3multijet 95KM   Rocznik:   2013    
 
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 30 sty 2016, o 19:40 
Offline
Prezes
Prezes
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 gru 2009, o 22:39
Posty: 3149
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Postawił Piwo : 280 razy
Otrzymał Piw: 224 razy
mwas napisał(a):
Info dla wszystkich, którzy wymieniają rozrząd i mają potem błędy wypadania zapłonów - nie dawajcie się naciąć na dodatkowe wymiany świeć, kabli WN, cewek, czy też innych cudów... Wystarczy wykonać ponownie adaptację koła fonicznego, i wszystko powinno wrócić do normy :ink Czynność tą można wykonać nawet samemu przy użyciu interfejsu i MESa :ink Dziwni mnie tylko, że większość ASO i warsztatów nie posiada takiej wiedzy :oj


Jak możesz puść jakiś manual panic

_________________


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   100000   Silnik:   1.4 8v   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 31 sty 2016, o 18:50 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 12:51
Posty: 5012
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił Piwo : 248 razy
Otrzymał Piw: 355 razy
W zasadzie jeszcze do tej pory nie miałem okazji tego robić, ale procedura powinna wyglądać tak:
- Odpalamy MULTIECUSCAN, wybieramy Linea 1.4 8V
- Klikamy po lewej stronie na "Silnik (ECU)" i klikamy "Połącz"
- Klikamy zakładkę "Regulacje" i zaznaczamy opcję "Kasowanie adaptacji koła fonicznego"
- W oknie po prawej stronie opisana jest procedura ponownej adaptacji koła fonicznego. Klikamy na "Wykonaj", potwierdzamy Y i czekamy na wykonanie
- Uruchamiamy silnik i na biegu jałowym bez dodawania gazu czekamy, aż silnik osiągnie temperaturę roboczą (wskazówka temperatury silnika na kresce w połowie skali)
- Po nagrzaniu silnika dodajemy gazu, podnosimy obroty do przedziału pomiędzy 5000 a 6000 obrotów i puszczamy gaz, pozwalamy silnikowi powrócić do obrotów biegu jałowego. Czynność podnoszenia obrotów powtarzamy 3 razy.
- Po przygazówce wyłączamy zapłon, czekamy min. 10 sekund i ponownie uruchamiamy silnik

Gotowe :luzak

_________________
Linea Dynamic 1.4 8V '2007


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   145555   Silnik:   1.4 8v   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 31 sty 2016, o 19:54 
Offline
Prezes
Prezes
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 gru 2009, o 22:39
Posty: 3149
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Postawił Piwo : 280 razy
Otrzymał Piw: 224 razy
No to będę musiał wypróbować:)

_________________


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   100000   Silnik:   1.4 8v   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 6 cze 2016, o 08:15 
Offline
Swój
Swój

Dołączył(a): 5 mar 2010, o 00:21
Posty: 56
Lokalizacja: Lubuskie Gorzów Wlkp
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 3 razy
Witam,
Mam zrzut z centralki, moje błędy to P0300, P0301, P0304.Proszę o pomoc, może widzicie jakąś niezgodność.

___________________________
Testowana centralki: Injection Magneti Marelli IAW 5SF CF4/EOBD (eng. 1.4 8v)
___________________
02/06/2016 04:02:56.554
Informacje o centralke:
Numer rysunku FIAT: 51804530
Nuemr HW: IAW5SFHW200
___________________________
Testowana centralki: Injection Magneti Marelli IAW 5SF CF4/EOBD (eng. 1.4 8v)
___________________
02/06/2016 04:02:57.054
Wersja HW: 00
Informacje o centralke:
Numer rysunku FIAT: 51804530
Nuemr HW: IAW5SFHW200
Wersja HW: 00
Numer SW: 0901Q41
Wersja SW: 0000
Numer homologacji: 5SFMD
Kod ISO: 0D07E0864F
Data zaprogramowania: 19/07/2007
__________________________
Rozruch silnika: Zezwolony
Centralka Wtryskowa: Zaprogramow.
Klucz elektroniczny: Nieobecne
Kod uniwersalny: Nie odebrany
Hodometr, km: 114499,0
Ilosc poza obrotow: 13
Liczn.czasu predk.obrot.max: 15
Maksym. predk. obrot.silnika: 7156
Liczba pamięci flash ROM przepisuje: 0
Hodometr ostatni zapis.: 0,0 km
Wersja skrz.biegów: Mechaniczna
Klimatyz.klimatyzatora: Obecne
Tempomat: Nieobecne
Uklad ABS: Nieobecne
Elektrycz. kierown.: Nieobecne
Napiecie akumulatorow: 13,80 V
Sonda lambda 1 na poczatku: Closed loop
Sonda lambda 1 na koncu: Open loop
Stan lambda 1 na poczatku: System bogaty
Kontrola katalizatora: OK
Kontrola lambda 1 na poczatku: OK
Kontrola syst. zasilania paliwa: OK
Kontrola brakujacych zaplonow: OK
System bogaty: OK
Stan silnika: W obrocie
Sposob silnika: Bi. jalow.
Stan pojazdu: Parking
Sprez. klimatyzatora: Zgaszona
Stan klimatyzatora: Uaktywniony
Cisnienie atmosferyczne, mbar: 1000
Pedal przyspiesznika: potencjometr utwór 1
Recovery pedalu przyspiesznika: Stan biegu jalowego
Lampka temperatury wody: Zgaszona
Elektrozawór chlodzenia: Nie aktywne
Stan Recov. Pedalu przyspiesz.: Bieg jal. szybki
Recovery (usterka przepustn.): Regulator obrotow
Przekaz.obciaz. centralki włączony: Wynik nie OK
Przyswojenie kola fonicznego: Wynik OK
Stan pedalu hamulca: Zwolnione
Recovery pedalu hamulca: Pedał hamulca wejście 1
Stan przepustnicy: Elektrozawor przepustnicy 2Ster
Przepustnica zmechaniz. (recovery): Aktywna
Autoadap.Uderz.Doln.Przepust.: Nie wymagana
Wynik przyswoj.przepustnicy: Skompletowane
System ubogi: OK
Pedal sprzegla: Zwolnione
Wystepujacy Typ zmiany biegow: Mechaniczna
Zbiornik paliwa pomocniczy: PUSTY
Przyswojenie kola fonicznego: Inicjalizacja
Pozycja VVT przyjeta 1: 104,0 °
Pozycja VVT przyjeta 2: 228,9 °
Pozycja VVT przyjeta 3: 283,4 °
Pozycja VVT przyjeta 4: 408,8 °
Pozycja VVT przyjeta 5: 465,1 °
Pozycja VVT przyjeta 6: 639,0 °
Pozycja VVT zmierzona: 0,0 °
Pozycja VVT docelowa: 4094,0 °
Ustaw tempomatu zwoln.(-): Wymagana
Przycisk wlacz.tempomatu(RCL): Zwolnione
Lamp.kontr. MIL: Zgaszona
Rozpoznanie brakujacych zaplonow: Nieobecne
Sygnal krzywki: Wysoki
Identyfikacyjny kola fonicznego: 3B
__________________________
___________________________
Testowana centralki: Injection Magneti Marelli IAW 5SF CF4/EOBD (eng. 1.4 8v)
___________________
04/06/2016 01:59:36.575
Informacje o centralke:
Numer rysunku FIAT: 51804530
Nuemr HW: IAW5SFHW200
Wersja HW: 00
Numer SW: 0901Q41
Wersja SW: 0000
Numer homologacji: 5SFMD
Kod ISO: 0D07E0864F
Data zaprogramowania: 19/07/2007
__________________________
Rozruch silnika: Zezwolony
Centralka Wtryskowa: Zaprogramow.
Klucz elektroniczny: Nieobecne
Kod uniwersalny: Nie odebrany
Hodometr, km: 114524,0
Ilosc poza obrotow: 13
Liczn.czasu predk.obrot.max: 15
Maksym. predk. obrot.silnika: 7156
Liczba pamięci flash ROM przepisuje: 0
Hodometr ostatni zapis.: 0,0 km
Wersja skrz.biegów: Mechaniczna
Klimatyz.klimatyzatora: Obecne
Tempomat: Nieobecne
Uklad ABS: Nieobecne
Elektrycz. kierown.: Nieobecne
Napiecie akumulatorow: 12,10 V
Sonda lambda 1 na poczatku: Open loop
Sonda lambda 1 na koncu: Open loop
Stan lambda 1 na poczatku: Nie aktywne
Kontrola katalizatora: OK
Kontrola lambda 1 na poczatku: OK
Kontrola syst. zasilania paliwa: OK
Kontrola brakujacych zaplonow: OK
System bogaty: OK
Stan silnika: Utrata predkosci
Sposob silnika: Nie okreslony
Stan pojazdu: Parking
Sprez. klimatyzatora: Zapalone
Stan klimatyzatora: dezaktywowane
Cisnienie atmosferyczne, mbar: 1000
Pedal przyspiesznika: potencjometr utwór 1
Recovery pedalu przyspiesznika: Stan biegu jalowego
Lampka temperatury wody: Zgaszona
Elektrozawór chlodzenia: Nie aktywne
Stan Recov. Pedalu przyspiesz.: Bieg jal. szybki
Recovery (usterka przepustn.): Regulator obrotow
Przekaz.obciaz. centralki włączony: Wynik nie OK
Przyswojenie kola fonicznego: Wynik OK
Stan pedalu hamulca: Zwolnione
Recovery pedalu hamulca: Pedał hamulca wejście 1
Stan przepustnicy: Elektrozawor przepustnicy 2Ster
Przepustnica zmechaniz. (recovery): Aktywna
Autoadap.Uderz.Doln.Przepust.: Nie wymagana
Wynik przyswoj.przepustnicy: Skompletowane
System ubogi: OK
Pedal sprzegla: Wcisnieta
Wystepujacy Typ zmiany biegow: Mechaniczna
Zbiornik paliwa pomocniczy: PUSTY
Przyswojenie kola fonicznego: W trakcie
Pozycja VVT przyjeta 1: 103,2 °
Pozycja VVT przyjeta 2: 228,8 °
Pozycja VVT przyjeta 3: 282,5 °
Pozycja VVT przyjeta 4: 408,6 °
Pozycja VVT przyjeta 5: 464,4 °
Pozycja VVT przyjeta 6: 638,9 °
Pozycja VVT zmierzona: 4095,5 °
Pozycja VVT docelowa: 4094,0 °
Ustaw tempomatu zwoln.(-): Wymagana
Przycisk wlacz.tempomatu(RCL): Zwolnione
Lamp.kontr. MIL: Zgaszona
Rozpoznanie brakujacych zaplonow: Nieobecne
Sygnal krzywki: Niska
Identyfikacyjny kola fonicznego: 4D
__________________________
04/06/2016 02:01:51.890: Wystepuja usterki : P0300, P0301, P0304
Odleglosc od ostatniej wymiany oleju: 123140 km
__________________________
Kod błędu: P0300
Rozpoznanie brakujacych zaplonow
Sygnal niewlasciwy
Lampka awaryjnaONWymagany
Test nie kompletny
UsterkaPrzerywany
Predkosc silnika: 2150 rpm
Cisnienie ssania: 640 mbar
Temperatura wody: 86 °C
Stan silnika: W obrocie
Wyprzedzenie kalkulowane: 44,5 °
Pozycja pedalu przyspiesznika: 33 °
Predkosc silnika: 2150 rpm
Cisnienie ssania: 640 mbar
Temperatura wody: 86 °C
Stan silnika: W obrocie
Wyprzedzenie kalkulowane: 44,5 °
Pozycja pedalu przyspiesznika: 33 °
Predkosc silnika: 2150 rpm
Cisnienie ssania: 640 mbar
Temperatura wody: 86 °C
Stan silnika: W obrocie
Wyprzedzenie kalkulowane: 44,5 °
Pozycja pedalu przyspiesznika: 33 °
04/06/2016 02:09:11.164: Wystepuja usterki : P0300, P0301, P0304
Kod błędu: P0301
Brakujace zaplony cyl. 1
Sygnal niewlasciwy
Lampka awaryjnaONWymagany
Test kompletny lub niemoz. do zastosow.
UsterkaPrzerywany
Predkosc silnika: 2150 rpm
Cisnienie ssania: 640 mbar
Temperatura wody: 86 °C
Stan silnika: W obrocie
Wyprzedzenie kalkulowane: 44,5 °
Pozycja pedalu przyspiesznika: 33 °


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   45000   Silnik:   1,4 8V   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 6 cze 2016, o 08:40 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 12:51
Posty: 5012
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił Piwo : 248 razy
Otrzymał Piw: 355 razy
marek_gh, czego od nas oczekujesz po umieszczeniu tego loga ? Czy wykonywałeś procedurę, którą opisywałem wyżej ?

_________________
Linea Dynamic 1.4 8V '2007


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   145555   Silnik:   1.4 8v   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 6 cze 2016, o 12:18 
Offline
Swój
Swój

Dołączył(a): 5 mar 2010, o 00:21
Posty: 56
Lokalizacja: Lubuskie Gorzów Wlkp
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 3 razy
Witam,
Jeszcze nie, a przesyłam do wglądu , czy z tego coś wynika, czy po prostu, nie skupiać się na odczytach tylko robić adaptacje.?


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   45000   Silnik:   1,4 8V   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 6 cze 2016, o 12:30 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 12:51
Posty: 5012
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił Piwo : 248 razy
Otrzymał Piw: 355 razy
Wg mnie z odczytów nie wynika nic konkretnego. Zrób adaptację koła fonicznego, to powinno rozwiązać problem a na pewno nie zaszkodzi :ink

_________________
Linea Dynamic 1.4 8V '2007


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   145555   Silnik:   1.4 8v   Rocznik:   2007    
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]