Teraz jest 23 lut 2017, o 08:17


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 31 lip 2014, o 19:04 
Offline
Nowy
Nowy

Dołączył(a): 5 sie 2013, o 16:07
Posty: 1
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 1 raz
Na prawie 100 procent błąd przy montażu paska rozrządu (przestawiony o 1 ząbek).Przerabiałem ten temat trzy miesiące temu. Linka utknęła w serwisie na ponad tydzień, nim to wyłapali. Wcześniej podmieniali świece , kable, cewkę. Sprawdzali sondę lambda, katalizator, czujnik położenia wału. Pomogła dopiero kontrola rozrządu


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   12000   Silnik:   1.4 8V   Rocznik:   2011    
 
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 31 lip 2014, o 22:19 
Offline
Nic tylko forum
Nic tylko forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 mar 2011, o 18:34
Posty: 744
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Skoczów
Postawił Piwo : 43 razy
Otrzymał Piw: 55 razy
Witamy

_________________
Pozdrawiam wszystkich


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   107000   Silnik:   1.3 multijet   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 1 sie 2014, o 07:54 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2009, o 19:46
Posty: 1713
Lokalizacja: SW / Świętochłowice
Postawił Piwo : 186 razy
Otrzymał Piw: 109 razy
Oczywiście, że witamy :-).
Uwagi co błędów przydatne.

Wysłane z SONY Xperia J

_________________
FIAT LINEA 1.4 8V *DYNAMIC* GRAFIT UNDERGROUND '2009 ->LIMITED EDITION->


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   84000   Silnik:   1.4 8V   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 1 sie 2014, o 08:02 
Offline
Administrator
Administrator

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 14:42
Posty: 1630
Lokalizacja: Zabrze
Postawił Piwo : 40 razy
Otrzymał Piw: 53 razy
:pomysli ja też po wymianie rozrządu i montażu tempomatu odnotowałem problem panic

_________________
LINEA 1.4 8v Dynamic - blue metalic


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   100000   Silnik:   1.4 8V   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 1 sie 2014, o 08:38 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sty 2010, o 21:26
Posty: 5949
Lokalizacja: Radom
Postawił Piwo : 194 razy
Otrzymał Piw: 174 razy
To teraz pytanie do ślimaka i Jeryego.. Czy rozrządy mieliście wymieniane z użyciem blokad, czy na znaczniki???


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   129000   Silnik:   1.4 V8 + LPG   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 2 sie 2014, o 09:13 
Offline
Prezes
Prezes
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 gru 2009, o 21:39
Posty: 3101
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Postawił Piwo : 259 razy
Otrzymał Piw: 211 razy
U mnie z blokadami i ustawiony na przyrządach - mechanik płakał i przysięgał jak odpowiadał na to pytanie.

Jest nowy trop - czujnik położenia wału - może mieć fixa. Sprawdzałem jedno wczoraj co mi podpowiedział kolega mechanik.
Na zimnym silniku wykręcenie go do 3500 (jak pokazuje się błąd) nie wyskakuje error. Na ciepłym TAK.
I odpowiedź. dane do temperatury 53 pobierane są z kompa powyżej wysyłane jest zapytanie do czujnika - który nie musi dobrze odczytać.

Następny trop to wtryski - zastosuję jakąś formułę STP i będzie trop mniej :)

Będę meldował o postępach.

_________________


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   100000   Silnik:   1.4 8v   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 13 sie 2014, o 19:12 
Offline
Administrator
Administrator

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 14:42
Posty: 1630
Lokalizacja: Zabrze
Postawił Piwo : 40 razy
Otrzymał Piw: 53 razy
Rozrząd sprawdzony. Nie wiem czy cieszyć się czy nie ale jest z nim wszystko OK.

Przy okazji stwierdzono wyciek na uszczelniaczu :oj

:pomysli problem nadal nie rozgryziony

_________________
LINEA 1.4 8v Dynamic - blue metalic


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   100000   Silnik:   1.4 8V   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 13 sie 2014, o 22:03 
Online
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 11:51
Posty: 4933
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił Piwo : 243 razy
Otrzymał Piw: 330 razy
Przewody WN zmieniłeś ?

_________________
Linea Dynamic 1.4 8V '2007


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   142000   Silnik:   1.4 8v   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 13 sie 2014, o 22:29 
Offline
Administrator
Administrator

Dołączył(a): 4 gru 2009, o 20:04
Posty: 3344
Lokalizacja: Markotów Duży
Postawił Piwo : 136 razy
Otrzymał Piw: 105 razy
Wlałem STP przed urlopem nic nie dało ale ja miałem świecącą kontrolkę wtrysków.

_________________
LINEA 1.4 8V DYNAMIC


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   92000   Silnik:   1.4 8v   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 22 gru 2014, o 22:21 
Offline
klubowicze
klubowicze

Dołączył(a): 21 gru 2014, o 22:24
Posty: 41
Lokalizacja: KRAKÓW
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 0 raz
U mnie wystąpił problem poruszony na początku. Przy prędkości koło 115km/h traci silnik moc - wypada zapłon na 2 i 3 cylindrze. Identyczny objaw jest zarówno na benzynie i na gazie. Świece wymienione na nowe NGK i założone nowe kable WN.
Serwis próbował przepinać kable do cewki i występuje ten sam problem. Dziś zrobili regulacje zaworów i wszystko w normie.
Serwis już od 9 godzin głowi się nad tym problemem i nie mogą znaleźć co jest nie tak. Może odkryliście w czym problem?
Uporczywie twierdzą, że musi być coś mechanicznego.


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   76000   Silnik:   1.4 8V   Rocznik:   2011    
 
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 22 gru 2014, o 22:57 
Offline
Administrator
Administrator

Dołączył(a): 4 gru 2009, o 20:04
Posty: 3344
Lokalizacja: Markotów Duży
Postawił Piwo : 136 razy
Otrzymał Piw: 105 razy
Może cewka lub czujnik położenia wału :pomysli

_________________
LINEA 1.4 8V DYNAMIC


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   92000   Silnik:   1.4 8v   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 22 gru 2014, o 23:04 
Offline
klubowicze
klubowicze

Dołączył(a): 21 gru 2014, o 22:24
Posty: 41
Lokalizacja: KRAKÓW
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 0 raz
Podsunę im Twój pomysł, tylko żeby chcieli słuchać. Wolą mi kit wciskać, że zwracają się do Fiata o diagnozę. Gwarancja kończy się w styczniu więc może kombinują... aby przeciągnąć.


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   76000   Silnik:   1.4 8V   Rocznik:   2011    
 
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 23 gru 2014, o 08:28 
Online
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 11:51
Posty: 4933
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił Piwo : 243 razy
Otrzymał Piw: 330 razy
O gwarancję w tym przypadku się nie martw - usterkę zgłaszałeś w okresie trwania gwarancji i nawet jeśli naprawa się przeciągnie poza ten okres, to powinna zostać wykonana na gwarancji - liczy się czas zgłoszenia usterki a nie jej finalnego usunięcia :ink Odnośnie wypadania zapłonu - jeśli świece i kable WN zostały wymienione, to do sprawdzenia cewka, czujnik położenia wału (lub jakiś inny o którym mogę nie wiedzieć) oraz rozważyłbym sprawdzenie ustawienia rozrządu :pomysli

-- 23 gru 2014, o 09:30 --

A tak na marginesie, to zachęcam do przywitania się najpierw TU -> viewforum.php?f=9 :ink

_________________
Linea Dynamic 1.4 8V '2007


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   142000   Silnik:   1.4 8v   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 23 gru 2014, o 09:09 
Offline
Administrator
Administrator

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 09:18
Posty: 5970
Lokalizacja: Białobrzegi
Postawił Piwo : 45 razy
Otrzymał Piw: 136 razy
a co z instalacją lpg? montowana w ASO? ja bym zaczął od tego

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   181000   Silnik:   1.4 T-Jet + LPG   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 3 sty 2015, o 21:01 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2014, o 15:53
Posty: 59
Lokalizacja: Będzin
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 2 razy
miałem to samo podczas jazdy 125 km/h działo sie to samo.wymienili świece przewody,kombinowali dwa dni,zamieniali cewki ale w końcu okazało sie że winne były styki w kostce do cewki zapłonowej,poczyścili,podgieli i problem od razu został usunięty więc radzę iść w tę stronę,posprawdzaj to bo to może być ta przyczyna,u mnie były te same numery błędów co podajesz po prostu od temperatury się to działo te styki się odginały i nie przewodziły prądu

_________________
Andrzej--FIAT LINEA 1.4 8V *DYNAMIC* GRAFIT


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   48000   Silnik:   1.4 8V   Rocznik:   2012    
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]