Błędy P0300 P0302 P0303
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 05 sie 2013, 17:07
- Przebieg: 12000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2011
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Błędy P0300 P0302 P0303
Na prawie 100 procent błąd przy montażu paska rozrządu (przestawiony o 1 ząbek).Przerabiałem ten temat trzy miesiące temu. Linka utknęła w serwisie na ponad tydzień, nim to wyłapali. Wcześniej podmieniali świece , kable, cewkę. Sprawdzali sondę lambda, katalizator, czujnik położenia wału. Pomogła dopiero kontrola rozrządu
- adamson
- klubowicz
- Posty: 2375
- Rejestracja: 11 gru 2009, 19:46
- Przebieg: 41000
- Silnik: 1.4 16V Turbo
- Rocznik: 2018
- Lokalizacja: SW / Świętochłowice / O. S.
- Podziękował: 338 razy
- Otrzymał podziękowań: 195 razy
Re: Błędy P0300 P0302 P0303
Oczywiście, że witamy :-).
Uwagi co błędów przydatne.
Wysłane z SONY Xperia J
Uwagi co błędów przydatne.
Wysłane z SONY Xperia J
FIAT TIPO HB Lounge 1.4 T-jet 120 KM
-
- klubowicz
- Posty: 1646
- Rejestracja: 08 gru 2009, 14:42
- Przebieg: 163000
- Silnik: 1.3 IMA
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Pniów
- Podziękował: 17 razy
- Otrzymał podziękowań: 43 razy
Re: Błędy P0300 P0302 P0303
ja też po wymianie rozrządu i montażu tempomatu odnotowałem problem
Henia ;-) red milano
- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 320 razy
- Otrzymał podziękowań: 346 razy
Re: Błędy P0300 P0302 P0303
To teraz pytanie do ślimaka i Jeryego.. Czy rozrządy mieliście wymieniane z użyciem blokad, czy na znaczniki???
- ślimak
- Administrator
- Posty: 3811
- Rejestracja: 03 gru 2009, 21:39
- Przebieg: 7000
- Silnik: 2.0 HYBRID
- Rocznik: 2022
- Lokalizacja: Bytom
- Podziękował: 627 razy
- Otrzymał podziękowań: 469 razy
- Kontakt:
Re: Błędy P0300 P0302 P0303
U mnie z blokadami i ustawiony na przyrządach - mechanik płakał i przysięgał jak odpowiadał na to pytanie.
Jest nowy trop - czujnik położenia wału - może mieć fixa. Sprawdzałem jedno wczoraj co mi podpowiedział kolega mechanik.
Na zimnym silniku wykręcenie go do 3500 (jak pokazuje się błąd) nie wyskakuje error. Na ciepłym TAK.
I odpowiedź. dane do temperatury 53 pobierane są z kompa powyżej wysyłane jest zapytanie do czujnika - który nie musi dobrze odczytać.
Następny trop to wtryski - zastosuję jakąś formułę STP i będzie trop mniej
Będę meldował o postępach.
Jest nowy trop - czujnik położenia wału - może mieć fixa. Sprawdzałem jedno wczoraj co mi podpowiedział kolega mechanik.
Na zimnym silniku wykręcenie go do 3500 (jak pokazuje się błąd) nie wyskakuje error. Na ciepłym TAK.
I odpowiedź. dane do temperatury 53 pobierane są z kompa powyżej wysyłane jest zapytanie do czujnika - który nie musi dobrze odczytać.
Następny trop to wtryski - zastosuję jakąś formułę STP i będzie trop mniej
Będę meldował o postępach.
-
- klubowicz
- Posty: 1646
- Rejestracja: 08 gru 2009, 14:42
- Przebieg: 163000
- Silnik: 1.3 IMA
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Pniów
- Podziękował: 17 razy
- Otrzymał podziękowań: 43 razy
Re: Błędy P0300 P0302 P0303
Rozrząd sprawdzony. Nie wiem czy cieszyć się czy nie ale jest z nim wszystko OK.
Przy okazji stwierdzono wyciek na uszczelniaczu
problem nadal nie rozgryziony
Przy okazji stwierdzono wyciek na uszczelniaczu
problem nadal nie rozgryziony
Henia ;-) red milano
-
- Moderator
- Posty: 3418
- Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
- Przebieg: 120000
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Markotów Duży
- Podziękował: 140 razy
- Otrzymał podziękowań: 90 razy
Re: Błędy P0300 P0302 P0303
Wlałem STP przed urlopem nic nie dało ale ja miałem świecącą kontrolkę wtrysków.
LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
Astra K 1.4
-
- klubowicz
- Posty: 51
- Rejestracja: 21 gru 2014, 22:24
- Przebieg: 76000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2011
- Lokalizacja: KRAKÓW
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Błędy P0300 P0302 P0303
U mnie wystąpił problem poruszony na początku. Przy prędkości koło 115km/h traci silnik moc - wypada zapłon na 2 i 3 cylindrze. Identyczny objaw jest zarówno na benzynie i na gazie. Świece wymienione na nowe NGK i założone nowe kable WN.
Serwis próbował przepinać kable do cewki i występuje ten sam problem. Dziś zrobili regulacje zaworów i wszystko w normie.
Serwis już od 9 godzin głowi się nad tym problemem i nie mogą znaleźć co jest nie tak. Może odkryliście w czym problem?
Uporczywie twierdzą, że musi być coś mechanicznego.
Serwis próbował przepinać kable do cewki i występuje ten sam problem. Dziś zrobili regulacje zaworów i wszystko w normie.
Serwis już od 9 godzin głowi się nad tym problemem i nie mogą znaleźć co jest nie tak. Może odkryliście w czym problem?
Uporczywie twierdzą, że musi być coś mechanicznego.
-
- klubowicz
- Posty: 51
- Rejestracja: 21 gru 2014, 22:24
- Przebieg: 76000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2011
- Lokalizacja: KRAKÓW
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Błędy P0300 P0302 P0303
Podsunę im Twój pomysł, tylko żeby chcieli słuchać. Wolą mi kit wciskać, że zwracają się do Fiata o diagnozę. Gwarancja kończy się w styczniu więc może kombinują... aby przeciągnąć.
- mwas
- Prezes
- Posty: 6953
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 405 razy
- Otrzymał podziękowań: 950 razy
- Kontakt:
Re: Błędy P0300 P0302 P0303
O gwarancję w tym przypadku się nie martw - usterkę zgłaszałeś w okresie trwania gwarancji i nawet jeśli naprawa się przeciągnie poza ten okres, to powinna zostać wykonana na gwarancji - liczy się czas zgłoszenia usterki a nie jej finalnego usunięcia Odnośnie wypadania zapłonu - jeśli świece i kable WN zostały wymienione, to do sprawdzenia cewka, czujnik położenia wału (lub jakiś inny o którym mogę nie wiedzieć) oraz rozważyłbym sprawdzenie ustawienia rozrządu
-- 23 gru 2014, o 09:30 --
A tak na marginesie, to zachęcam do przywitania się najpierw TU -> http://www.lineaklubpolska.pl/viewforum.php?f=9" onclick="window.open(this.href);return false;
-- 23 gru 2014, o 09:30 --
A tak na marginesie, to zachęcam do przywitania się najpierw TU -> http://www.lineaklubpolska.pl/viewforum.php?f=9" onclick="window.open(this.href);return false;
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- andrzej44
- klubowicz
- Posty: 59
- Rejestracja: 21 mar 2014, 15:53
- Przebieg: 48000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2012
- Lokalizacja: Będzin
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Błędy P0300 P0302 P0303
miałem to samo podczas jazdy 125 km/h działo sie to samo.wymienili świece przewody,kombinowali dwa dni,zamieniali cewki ale w końcu okazało sie że winne były styki w kostce do cewki zapłonowej,poczyścili,podgieli i problem od razu został usunięty więc radzę iść w tę stronę,posprawdzaj to bo to może być ta przyczyna,u mnie były te same numery błędów co podajesz po prostu od temperatury się to działo te styki się odginały i nie przewodziły prądu
Andrzej--FIAT LINEA 1.4 8V *DYNAMIC* GRAFIT