No tak ale helletic ma wersję 8V a tam jest jedna pucha. Zresztą do 8V jest parę używanych tłumików choćby na allegro. I z tego co wiem 8v ma mniejszą średnicę rur jak T-jet.helletic pisze:Zaraz po założeniu wydechu Lina jakby chciała zgasnąć po zejściu na wolne obroty. Jednak chyba ta cała adaptacyjność osiołków spowodowała, że wszystko się "przegryzło". I zapewne to efekt placebo, ale wydaje mi się, że lżej się wkręca na obroty. Hamownia wyjaśni wszystko, ale to po założeniu innego układu dolotowego.
Niby się zgadza, że najlepiej przerobić w zakładzie który ma giętarkę i coś do spawania. 2tys PLN netto zamiaru wydawać nie mam, zwłaszcza na "tymczasowe" auto :-). Choć z drugiej strony jak tak jeżdżę i mam obecnie przy tym silniku koszt 100km w wysokości 15zł no to ciężko znaleźć alternatywę...
W każdym bądź razie - gdyby ktoś miał tłumiki do T-jeta w rozsądnej cenie to jestem zainteresowany.