Strona 13 z 13

Re: [T-Jet] Problemy z zapalaniem zimnego silnika na ssaniu

: 25 maja 2018, 23:01
autor: zibi186
U mnie hany , ale nie zwrócilem uwagi jak są : pion , czy poziom 🤔

Re: [T-Jet] Problemy z zapalaniem zimnego silnika na ssaniu

: 25 maja 2018, 23:39
autor: Szczypior
Najlepiej jak są w pionie bo równomiernie się zużywają.

Re: [T-Jet] Problemy z zapalaniem zimnego silnika na ssaniu

: 26 maja 2018, 16:02
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Można odpalić MES i podejrzeć korekty wtrysku i lambdy na benzynie i LPG.
U mnie współczynnik korekcji spadł ciut poniżej 1, a napięcie na drugiej sondzie nieco wzrosło, 0,05V.
Ale max różnica na rozgrzanym silniku to 0,1 przeciętna 0,05, więc chyba żadna.
Sprawdzałem na biegu jałowym, w czasie rozgrzewania i po rozgrzaniu. Przypuszczam że przejażdżka z pasażerem który będzie porównywał odczyty w czasie jazdy może coś więcej pokazać. Nie narzekam na LPG, więc na razie nie testuje.

Re: [T-Jet] Problemy z zapalaniem zimnego silnika na ssaniu

: 26 maja 2018, 17:09
autor: Szczypior
Takie screeny nic nie mówią, trzeba sprawdzić podczas jazdy w pełnym zakresie obciążenia, nie mylić obrotami, najlepiej nagrywając plik z czasem rzeczywistym tzw oscyloskop

Co do sondy zasada jest tak, że pierwsza ma oscylować od 0 do 1 jak sinusoida a sonda druga jest kontrolna za katalizatorem i ma mieć stała wartość ok 0.5 do 0.7 inaczej wywali błąd.

Re: [T-Jet] Problemy z zapalaniem zimnego silnika na ssaniu

: 26 maja 2018, 20:29
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Wrzuciłem po to, żeby było wiadomo gdzie szukać i mieć jakieś porównanie przynajmniej na jałowym.