Teraz jest 23 mar 2017, o 21:01


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 147 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Czy masz problem z odpalaniem zimnego silnika?
Ankieta wygasła 6 wrz 2012, o 09:00
falują obroty 24%  24%  [ 5 ]
gaśnie 19%  19%  [ 4 ]
nie mam, wszystko jest OK 57%  57%  [ 12 ]
miałem, naprawione 0%  0%  [ 0 ]
Liczba głosów : 21
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [T-Jet] Problemy z zapalaniem zimnego silnika na ssaniu
PostNapisane: 22 wrz 2016, o 20:05 
Offline
Nowy
Nowy

Dołączył(a): 22 wrz 2016, o 12:18
Posty: 5
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 0 raz
Filtra paliwa nie ma, filtr powietrza wymieniony ale w tej sytuacji nie ma nic wspólnego


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   99000   Silnik:   1.4 16V t-jet   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł: Re: [T-Jet] Problemy z zapalaniem zimnego silnika na ssaniu
PostNapisane: 22 wrz 2016, o 20:50 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 19:32
Posty: 1398
Lokalizacja: blisko Rybnika
Postawił Piwo : 158 razy
Otrzymał Piw: 106 razy
a próbowałeś sprawdzonego panaceum na różne dolegliwości w Linie - zresetowania kompa tzn. odłączenia klemy akumulatora na dłuższą chwilę?


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   100000   Silnik:   1.4 16V Turbo + LPG   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł: Re: [T-Jet] Problemy z zapalaniem zimnego silnika na ssaniu
PostNapisane: 22 wrz 2016, o 21:26 
Offline
Nowy
Nowy

Dołączył(a): 22 wrz 2016, o 12:18
Posty: 5
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 0 raz
Tak próbowałem..


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   99000   Silnik:   1.4 16V t-jet   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł: Re: [T-Jet] Problemy z zapalaniem zimnego silnika na ssaniu
PostNapisane: 23 wrz 2016, o 05:55 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2010, o 18:31
Posty: 484
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo : 15 razy
Otrzymał Piw: 6 razy
Ja nie mam innych rozwiazan jak zatankowac pol baku, dolac uzdatniacza i troche pojezdzic na benzynie. Odpinam tez aku aby zresetowac mapy. Nigdy nie wiem co pomoglo ale zawsze przechodzi na jakis czas. Teraz wlasnie pogoda sprzyjajaca zjawisku a mam spokoj.

Wysłane z mojego GT-I9192 przy użyciu Tapatalka

_________________
<<FISH>>


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   145000   Silnik:   1.4 16V T-Jet (LPG)   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: [T-Jet] Problemy z zapalaniem zimnego silnika na ssaniu
PostNapisane: 25 wrz 2016, o 17:28 
Offline
Nowy
Nowy

Dołączył(a): 22 wrz 2016, o 12:18
Posty: 5
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 0 raz
Gaz zakręcony, Aku odpięte na godzinę i jazda na benzynie przez 3 dni, efekt taki że rano obroty są stabilne po zapaleniu, po ruszeniu czasami delikatnie kołyśnie ale potem już jednostajnie się rozpędza.
Czy to wina rozjechanych map , czy awari jakiś podzespołów gazu ?
Instalacja ma 6 miesięcy BRC sequent 32
I jakie dalsze postępowanie ? porządna regulacja u gazownika ?


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   99000   Silnik:   1.4 16V t-jet   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł: Re: [T-Jet] Problemy z zapalaniem zimnego silnika na ssaniu
PostNapisane: 25 wrz 2016, o 18:50 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2010, o 18:31
Posty: 484
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo : 15 razy
Otrzymał Piw: 6 razy
A zeby ktos znal odpowiedz na to pytanie. Ja tam sie pogodzilem z losem. Dwa dni temu bylo wczoraj i dzisiaj nie.

Wysłane z mojego GT-I9192 przy użyciu Tapatalka

_________________
<<FISH>>


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   145000   Silnik:   1.4 16V T-Jet (LPG)   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: [T-Jet] Problemy z zapalaniem zimnego silnika na ssaniu
PostNapisane: 9 paź 2016, o 10:56 
Offline
Bywalec
Bywalec

Dołączył(a): 26 lip 2014, o 14:57
Posty: 26
Lokalizacja: Łódź
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 9 razy
Panowie chciałbym się podzielić rozwiązaniem które u mnie zdało egzamin. Na początek objawy:
- po odpaleniu silnika obroty falowały w zakresie od 700 do 1200 (na zimnym silniku) - na ciepłym objaw nie występował
- występował również po odpaleniu na zimnym problem z dodawaniem gazu (dochodziło do sytuacji w której nie było, żadnej reakcji na wciśnięcie pedału gazu)
- przy temperaturach poniżej 9 stopni auto odpalało i od razu gasło (przy pierwszym odpaleniu rano po kilkunastu godzinach postoju)
- czas jaki wystarczył na ostygnięcie silnika i powrót objawów oscylował w granicy 8 godzin (po wyjściu z pracy już obroty falowały przy odpaleniu)

Co zrobiłem:
- środki czyszczące wtryskiwacze benzyny dolewane do paliwa (nie zdały egzaminu)

Oddałem auto do serwisu (nie autoryzowanego do którego nie mam zaufania za grosz) tylko do firmy w której zakładałem instalację gazową. Samochód został odstawiony na dzień przed diagnostyką tak aby można było sprawdzić auto na zimnym silniku. Technik odpalił rano samochód i okazało się, że nie zgasł ale stwierdził jednoznacznie, że nie ma podbicia obrotów przy starcie.
Diagnoza: Zanieczyszczony mechanizm przepustnicy.
Naprawa: Czyszczenie całego mechanizmu i wykonanie adaptacji ustawień, do tego adaptacja sterownika instalacji gazowej.
Koszt:160 PLN
Efekt: Nie było mnie 3 dni w domu (i auta nikt nie używał) a pogoda w Łodzi raczej podła (zimno mokro i w ogóle nieciekawie), po powrocie odpalam bez problemu silnik po starcie trzyma obroty na poziomie 1000.

Ot taka sytuacja jakby ktoś z Łodzi był zainteresowany implementacją takiego rozwiązania u siebie z czystym sumieniem mogę polecić serwis na priv. Aby nie robić tutaj reklamy jakiejś nieeleganckiej. :)


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   72000   Silnik:   1.4 16V Turbo   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: [T-Jet] Problemy z zapalaniem zimnego silnika na ssaniu
PostNapisane: 11 paź 2016, o 07:10 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2010, o 18:31
Posty: 484
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo : 15 razy
Otrzymał Piw: 6 razy
Chwalic pana ze to pomoglo jednak z mojego doswiadczenia nie jest to definitywne rozwiazanie problemu. Zycze Ci tego ale odezwij sie za moesiac i powiedz jak jest.
Po mojemu przy okazji zresetowali Ci mapy, skalibrowali i suma sumarum pomoglo. U mnie ostatnio pomoglo zatankowanie 12 litrow benzyny i nic wiecej nie robilem no i wiem ze to nie rozwiazanie.
Badz dobrej mysli ale ja zyje z tym modelem od 8 lat i znam dziada jak wlasne dziecko :)

Wysłane z mojego GT-I9192 przy użyciu Tapatalka

_________________
<<FISH>>


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   145000   Silnik:   1.4 16V T-Jet (LPG)   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: [T-Jet] Problemy z zapalaniem zimnego silnika na ssaniu
PostNapisane: 29 lis 2016, o 20:29 
Offline
Bywalec
Bywalec

Dołączył(a): 26 lip 2014, o 14:57
Posty: 26
Lokalizacja: Łódź
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 9 razy
No dobrze przyszedł czas aby zgodnie z prośbą potwierdzić skuteczność wykonanego zabiegu. Wszystko działa bez zarzutu, auto pali na dotyk. Serwis wykonał kawał dobrej roboty.


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   72000   Silnik:   1.4 16V Turbo   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: [T-Jet] Problemy z zapalaniem zimnego silnika na ssaniu
PostNapisane: 29 lis 2016, o 21:36 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2010, o 18:31
Posty: 484
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo : 15 razy
Otrzymał Piw: 6 razy
No i gitarrrraaa. Ja tylko dodam, ze nic nie zrobilem i tez spokoj dluzszy czas :)

Wysłane z mojego GT-I9192 przy użyciu Tapatalka

_________________
<<FISH>>


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   145000   Silnik:   1.4 16V T-Jet (LPG)   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: [T-Jet] Problemy z zapalaniem zimnego silnika na ssaniu
PostNapisane: 15 gru 2016, o 18:36 
Online
Administrator
Administrator

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 09:18
Posty: 5970
Lokalizacja: Białobrzegi
Postawił Piwo : 45 razy
Otrzymał Piw: 144 razy
Brc do tjeta? A co konkretnie masz włożone?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   181000   Silnik:   1.4 T-Jet + LPG   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: [T-Jet] Problemy z zapalaniem zimnego silnika na ssaniu
PostNapisane: 15 gru 2016, o 20:28 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lis 2012, o 03:19
Posty: 272
Lokalizacja: k / Pszczyny
Postawił Piwo : 9 razy
Otrzymał Piw: 17 razy
Kufel , muszę powiedzieć że zdarzały mi się problemy z odpaleniem zimnego silnika . Jednak takie prawdziwe , płynne falowanie obrotów przeżyłem tylko raz - kiedy auto stało całą noc na mrozie bez akumulatora ,który się ładował. Też wówczas pomyślałem, że winna temu jest przepustnica- zabij, nie wiem czemu . Ale po jednej , dłuższej przejażdżce problem już nie powrócił. Problem falowania obrotów oczywiście:) Pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   120000   Silnik:   1.4 T.-jet + lpg   Rocznik:   2008    
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 147 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]