I pewnie tak będzieFish pisze:beda jaja jak zagrzeje sie na warsztacie i sama zapali i skasuja 200 zl.)
[T-jet] Silnik kaput HELP!
- mireks
- klubowicz
- Posty: 969
- Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
- Przebieg: 159000
- Silnik: 2.0 Multijet
- Rocznik: 2012
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
- Kontakt:
Linea Kombi
http://www.freemont.pl
http://www.freemont.pl
- Fish
- klubowicz
- Posty: 493
- Rejestracja: 12 lut 2010, 18:31
- Przebieg: 145000
- Silnik: 1.4 16V T-Jet (LPG)
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 15 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
no raczej juz tak nie bedzie, bo wczoraj wieczorem jeszcze mnie ciaglo posprawdzac pare rzeczy i albo upierdzielilem albo byl upierdzielony i tylko wystarczylo lekko go dotchnac i pekl, najprawdopodobniej jest to przewod paliwowy od odprowadzania skroplin czy oparow z silnika (nie znam sie tak szczegolowo).mireks pisze:I pewnie tak będzie
No Linka czeka w Tychach w Auto-Hicie na doktora, jutro o 12-tej wizyta, zalawetowalem ja dzisiaj tam (jestem pod wrazeniem Assistance, lawetka do 2h przyjechala, wszystko za free do 50 km). W koncu po tylu latach placenia skladek cos z tego mam
<<FISH>>
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
- Fish
- klubowicz
- Posty: 493
- Rejestracja: 12 lut 2010, 18:31
- Przebieg: 145000
- Silnik: 1.4 16V T-Jet (LPG)
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 15 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
czy ja wiem, tyle czasu, chociaz do tego wezyka byly przymocowane weze od LPG takze.Coval pisze:Mogli podczas zakładania LPG coś ruszyć i teraz wyszło?
Ja bardziej stawiam na ten czujnik, ktory sobie lezal na chlodnicy, w serwisie dzisiaj powiedzieli, ze bywaly z nimi problemy. Czekam z nadzieja co to wyjdzie, tymczasem przypomne sobie jak to boli jezdzic na benzynie codziennie 62 km
[ Dodano: |7 Lut 2012|, o 15:18 ]
No i po bolu, Linka uratowana, okazala sie faktycznie glupota, do d... paliwo z Auchan (dodam, ze 98 a powiedzial mi pan mily, ze w zime nie tankuje sie 98 - nie wiem dlaczego). I tyle dodatkwoo wymiana swiec bo byly strasznie zalane a i tak sie nalezalo wymienic za 3kkm. No i tyle. Ten wezyk zakonczony plastikiem narazie skleili bo nowy kosztuje 74 zl. wiec darowalem sobie, mozna to sobie samemu przerobic jakby co zeby sie plastiku pozbyc (kiedys naciagne Covala do zabawy - tego jeszcze nie robil) Wezyk juz mam.
Dzieki za wszelkie sugestie, uwazajcie na jakosc paliwka.
P.S.
Dowiedzialem sie tez, ze troche T-Jetow na naszym placu odmawia w mrozy posluszenstwa w odpalaniu, pomaga wykrecenie swiec, zagzanie ich i jedzie. Turasek nie lubi zimy
<<FISH>>
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
- Fish
- klubowicz
- Posty: 493
- Rejestracja: 12 lut 2010, 18:31
- Przebieg: 145000
- Silnik: 1.4 16V T-Jet (LPG)
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 15 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
.Coval pisze:Fish, u nas pod maską jest spaghetti. Mówisz wężyk, robisz zdjęcie.
zrobilem komorka ale nie wklejam bo ciezko z tej foty rozeznac sie o co chodzi.
To jest odprowadzenie nadmiary paliwa, czy skroplin z silnika, jest to ciezko widoczne.
Juz Ci mowie co to.
Stoisz przodem do samochodu z otwarta maska, na wprost widzisz czarna oslone silnika, patrzysz w lewy gorny rog tej obudowy, jak przejdziesz w lewo do boku samochodu i popatrzysz co jest pod tym lewym rogiem oslony, patrzac tak troche blizej wnetrza samochodu, zobaczych przychodzace 2 wezyki gumowe, na koncu przechodzace w plastikowe kolanka i wchodzace w takie zolte gniazdo (czy to zolte to koniec tych wezykow jako wtyczka, nie pamietam), w kazdym razie na pewno zolte i sa tylko 2 wiec nie sposob nie zobaczyc. To kolanko, ktore mi peklo to to blizsze od strony patrzenia Jak kukniesz z ciekawosci to na pewno znajdziesz, tylko radze nie ruszaj bo kruche na mrozie - dzisiaj uwazam, ze sam to zlamalem lekkim ruchem.
no to mnie niezle zdziwilo, ostatnio czytalem manuala jak zmienic swiece i jak go przeczytalem to stwierdzilem, ze sam tego nie bede robil.Coval pisze:Czyszczenie samemu świec w taki mróz? Dostać się do nich nie jest łatwo.
Kurcze jak dzisiaj sprawdzilem to na swieczkach zrobilem 23kkm, troche szybko poszly, tzn. wydaje mi sie ze jakby nie ten incydent to na pewno by smigaly, pewnie tak samo wygladaja juz po 5kkm, byly bardzo okopcone, ale moze tez przez to, ze wlalem tego specyfiku niby rozpuszczajacego wode i smarujacego oraz ze ostro je zalalem.
No trudno i tak kiedys trzeba bylo wymienic, skoro mechanik juz je wykrecil to szkoda bylo nie wymieniac, udalo mi sie na nie niezla cene wynegocjowac wiec nie narzekam.
Nauka z calej akcji:
- nie tankuj gownianego paliwa
- nie lekcewarz pierwszych objaw niedomagania silnika
- nie pchaj lap na mrozie do plastiku i gumy
- nigdy nie wiesz kiedy przyda Ci sie Assistance
- nie badz chytry i nie kombinuj bo chytry 2x traci
Taki moral na koniec watku.
<<FISH>>
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
- Fish
- klubowicz
- Posty: 493
- Rejestracja: 12 lut 2010, 18:31
- Przebieg: 145000
- Silnik: 1.4 16V T-Jet (LPG)
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 15 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
no niby tak, ale wydawalo mi sie, ze co 30kkm to juz jest czesto, poza tym swiece za 50 zl. sztukaCoval pisze:Chyba częściej wymienia się świece przy LPG?
no wlasnie jakos mi szkoda ostatnio i spokojnie jezdzilem Ale zauwazylem ze trzeba tak czasami robic bo sie zamula T-jecik, tylko ze jak tak ostatnio zrobilem a nie byl jeszcze za bardzo rozgrzany to check wyskoczylCoval pisze:A jak pozbyć się nagaru? Sandał w podłogę aż się pod maską czerwono zrobi.
<<FISH>>