Teraz jest 30 mar 2017, o 08:35


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 18 wrz 2016, o 08:35 
Offline
Nowy
Nowy

Dołączył(a): 12 wrz 2016, o 22:01
Posty: 5
Lokalizacja: Szczecin
Postawił Piwo : 1 raz
Otrzymał Piw: 0 raz
aki mam komunikat :


COMMAND: ATZ
RESPONSE:

ELM327 v1.5

>

COMMAND: ATI
RESPONSE: ELM327 v1.5

>

COMMAND: ATE0
RESPONSE: ATE0
OK

>

COMMAND: ATL0
RESPONSE: OK

>

COMMAND: ATH0
RESPONSE: OK

>

COMMAND: ATSPC
Upłynął limit czasu operacji.


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   70000   Silnik:   1.4 8V   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 10 sty 2017, o 23:11 
Offline
Nowy
Nowy

Dołączył(a): 16 mar 2013, o 22:47
Posty: 5
Lokalizacja: Grójec
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 0 raz
Witam mam podobny problem linka rok 2011 1,4 8V przebieg 182000 LPG po wymianie rozrządu wypadanie zapłonu na cylindrze 1 i 4, rozrząd sprawdzony adaptacja koła fonicznego nie pomogła.
Cewka była podmieniana wszystkie styki sprawdzone i nic.
Wszystkie czujniki podobno sprawdzone i ciągle to samo.
macie może jakieś sugestie bo spece od elektroniki twierdzą że komp jest do wymiany a mechanior chce wymieniać koło zmiennych faz rozrządu bo jest luz.
Dodam jeszcze, że w 2013 roku ASO przy tym samym problemie wymieniło mi centralkę wtrysków.


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   182000   Silnik:   1.4 8V   Rocznik:   2011    
 
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 11 sty 2017, o 00:47 
Online
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 12:51
Posty: 4967
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił Piwo : 247 razy
Otrzymał Piw: 350 razy
Jak się dokładne objawia to wypadanie zapłonów ? W pełnym zakresie obrotów ? Czy tylko po przekroczeniu jakiegoś progu czy prędkości ? Gdzie wymieniałeś rozrząd ? Byłeś przy adaptacji koła fonicznego, czy tylko tak Ci powiedziano ? :ink Pytam o to, bo na hasło "adaptacja koła fonicznego" większość mechaników reaguje wytrzeszczem oczu i uśmieszkiem politowania na twarzy :lacha

_________________
Linea Dynamic 1.4 8V '2007


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   144444   Silnik:   1.4 8v   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 11 sty 2017, o 00:55 
Offline
Nowy
Nowy

Dołączył(a): 16 mar 2013, o 22:47
Posty: 5
Lokalizacja: Grójec
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 0 raz
wypadanie przy ciepłym silniku powyżej 3200 obrotów, traci moc po wciśnięciu sprzęgła zazwyczaj silnik gaśnie.
rozrząd drugi raz u tego samego mechanika przy 90 tys wymieniany na znaczniki przy około 182 najpierw na znaczniki potem na blokady, byłem przy adaptacji.


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   182000   Silnik:   1.4 8V   Rocznik:   2011    
 
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 11 sty 2017, o 10:00 
Online
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 12:51
Posty: 4967
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił Piwo : 247 razy
Otrzymał Piw: 350 razy
Jak potrafi zgasnąć, to niefajnie :oj Rozumiem, że świece były sprawdzane ? Ostatnio jeden z kolegów tutaj miał podobny problem, tylko że jemu zapłon wypadał tylko na jednym cylindrze i silnik nie gasł, ale u niego okazało się, że jedna ze świec była zasyfiona jakimś czymś :oj Z resztą zerknij tutaj -> viewtopic.php?f=35&t=3188&start=15
A i jeszcze: a przewody WN ? Kiedy wymieniałeś ? Były sprawdzane ?

_________________
Linea Dynamic 1.4 8V '2007


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   144444   Silnik:   1.4 8v   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 11 sty 2017, o 23:00 
Offline
Nowy
Nowy

Dołączył(a): 16 mar 2013, o 22:47
Posty: 5
Lokalizacja: Grójec
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 0 raz
przewody było wymieniane razem ze świecami potem wszystko sprawdzone.


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   182000   Silnik:   1.4 8V   Rocznik:   2011    
 
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 12 sty 2017, o 09:49 
Online
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 12:51
Posty: 4967
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił Piwo : 247 razy
Otrzymał Piw: 350 razy
OK, ale jak dawno temu zmieniałeś świece i przewody WN ? Jakie przewody (jakiej firmy) wstawiłeś ? Niestety, ale z lichymi przewodami mamy tutaj ciut doświadczenia :oj

_________________
Linea Dynamic 1.4 8V '2007


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   144444   Silnik:   1.4 8v   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 12 sty 2017, o 10:49 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:32
Posty: 1401
Lokalizacja: blisko Rybnika
Postawił Piwo : 158 razy
Otrzymał Piw: 106 razy
Ale wszystkie te objawy nastąpiły zaraz po wymianie rozrządu, a przedtem było cacy?


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   100000   Silnik:   1.4 16V Turbo + LPG   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 14 sty 2017, o 12:28 
Offline
Nowy
Nowy

Dołączył(a): 16 mar 2013, o 22:47
Posty: 5
Lokalizacja: Grójec
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 0 raz
Przewody NGK wymieniane w grudniu.
Świece tak samo.

Zaczęło się od wypadaniu zapłonu na 1 i 4 cylindrze zaraz po wymianie rozrządu.
Wcześniej było wszystko ok.



Chyba pozostaje mi serwis


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   182000   Silnik:   1.4 8V   Rocznik:   2011    
 
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 14 sty 2017, o 19:29 
Offline
Prezes
Prezes
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 gru 2009, o 22:39
Posty: 3127
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Postawił Piwo : 270 razy
Otrzymał Piw: 215 razy
McGregor529 napisał(a):
Chyba pozostaje mi serwis



U mnie pomogła adaptacja koła fonicznego.

_________________


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   100000   Silnik:   1.4 8v   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 14 sty 2017, o 20:51 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:32
Posty: 1401
Lokalizacja: blisko Rybnika
Postawił Piwo : 158 razy
Otrzymał Piw: 106 razy
Powtórz adaptację, może ta pierwsza była jakaś nieudana.


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   100000   Silnik:   1.4 16V Turbo + LPG   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 12 lut 2017, o 23:28 
Offline
Nowy
Nowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2016, o 19:16
Posty: 11
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 0 raz
Witam. Mnie wreszcie dopadła ta usterka wypadających zapłonów z tym że rozrząd wymieniałem na wiosnę czyli jakieś 20 tyś km temu świece i kable w grudniu a cewkę parę dni temu. Mam program MaxiEcu czy da się zrobić adapacie koła fonicznego na tym programie,(jak to nie zaszkodzi) jeszcze nie wiem ,rozszerzenie na fiata będę miał jutro lub we wtorek może korzysta ktoś z tego programu. Przeczytałem wątki na forach różnej maści i albo adaptacja uzdrowi moją Linkę albo serwis mnie czeka i pewnie spory wydatek.


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   153000   Silnik:   1.4 8V   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 13 lut 2017, o 09:29 
Online
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 12:51
Posty: 4967
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił Piwo : 247 razy
Otrzymał Piw: 350 razy
Wątpię, żeby udało się zrobić adaptację koła fonicznego programem, który wymieniłeś. Czynność jest na tyle nietypowa, że raczej spodziewałbym się tej opcji tylko w aplikacjach typowo dedykowanych dla Fiata, a na rynku poza ASO nie kojarzę nic innego jak Multiecuscan :oj

_________________
Linea Dynamic 1.4 8V '2007


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   144444   Silnik:   1.4 8v   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Błędy P0300 P0302 P0303
PostNapisane: 15 lut 2017, o 18:54 
Offline
Nowy
Nowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2016, o 19:16
Posty: 11
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 0 raz
Sprawa opanowana moje niedopatrzenie. Po wymianie cewki nie do końca wpiąłem przewód na jeden cylinder i komputer dalej pokazywał błąd. Pojechałem do serwisu i mechanik się uśmiał skasował błędy i 60zł za diagnozę silnika. Przy okazji wyszło że mam walnięty czujnik temperatury powietrza w kolektorze dolotowym ale chcieli 310 za niego+wymiana, na allegro taki sam to wydatek około 240 zł i wymiana za darmo .


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   153000   Silnik:   1.4 8V   Rocznik:   2007    
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]