Problem z lpg

emmer
Administrator
Administrator
Posty: 5970
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 181000
Silnik: 1.4 T-Jet + LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Białobrzegi
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Problem z lpg

Post autor: emmer » 11 maja 2015, 8:38

Ja niestety jeźdźę praiwe do Lublina do gazownika dlatego nie pomogę. Ale jak chcesz to wejdź na forum lpg i tam mają mapę warsztatów polecanych. Napewno coś wybierzesz.
Obrazek

Pongo
klubowicze
klubowicze
Posty: 250
Rejestracja: 16 lut 2013, 14:23
Przebieg: 127000
Silnik: 1.4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Warszawa
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Problem z lpg

Post autor: Pongo » 11 maja 2015, 10:44

Ok popatrze ale w pierwszej kolejnosci wolalem zapytac zeby z miec info z pierwszej reki. Michal Btw gdzie kolo Lublina ten Twoj macher jest, bo ja czesto do Chelma jezdze to moze akurat kiedys mi podpasuje?
T-Jet dla zniewalającej mocy (taaa) i LPG dla rozsądku...

emmer
Administrator
Administrator
Posty: 5970
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 181000
Silnik: 1.4 T-Jet + LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Białobrzegi
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Problem z lpg

Post autor: emmer » 11 maja 2015, 11:23

Snopków. Tara też tam gazowała i serwisuje. Większego speca nie poznałem

Adam Rogowski - był u nas kiedyś zarejestrowany na forum
Obrazek

martens24
klubowicze
klubowicze
Posty: 266
Rejestracja: 07 lut 2014, 13:22
Przebieg: 151000
Silnik: 1.4 16v Turbo
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Warszawa
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Problem z lpg

Post autor: martens24 » 11 maja 2015, 12:44

W okolicy Piaseczna w Gołkowie jest dobry warsztat LPG. Ponad 30 tyś przejechałem i wszystko ok.

Pongo
klubowicze
klubowicze
Posty: 250
Rejestracja: 16 lut 2013, 14:23
Przebieg: 127000
Silnik: 1.4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Warszawa
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Problem z lpg

Post autor: Pongo » 01 paź 2015, 14:14

Jako zakonczenie mojego watku usterki. Po wymianie parownika wszystko wreszcie gra i auto pali od razu.
T-Jet dla zniewalającej mocy (taaa) i LPG dla rozsądku...

Awatar użytkownika
helletic
Forum to jego świat
Forum to jego świat
Posty: 2223
Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
Przebieg: 169000
Silnik: 1.4 8V + LPG
Rocznik: 2007
Lokalizacja: POZ
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Re: Problem z lpg

Post autor: helletic » 17 lip 2016, 17:40

Nie wiem, gdzie się podpiąć z tym wątkiem, ale myślę, że tu będzie OK.

Od kilku dni Lina strasznie szarpała, nierówno pracowała na wolnych obrotach, również zdarzyło jej się zgasnąć. Bardzo dużo paliła (okolice 12 l/100 km LPG), mocy jeszcze mniej, niż ten osiołek produkuje...myślałem, że winnym jest wadliwe paliwo, lub rozjechane mapy. Podpiąłem laptopa pod sterownik LPG w aucie i wszystko było OK :pomysli ...wymiana filtrów FL i FC nic nie dała, a nawet było przez pierwsze km'y jeszcze gorzej...w końcu zrezygnowany pojechałem do gazownika. Diagnoza - uszkodzony przewód na trójniku, który bada temperaturę gazu zamienionego już w stan lotny. Nie wiem co tam jeszcze bada ten trójnik, ale po wymianie wszytkie bolączki ustały :brawo

Awatar użytkownika
Rafcio
Forum to jego świat
Forum to jego świat
Posty: 3379
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 78000
Silnik: 1.4 T-Jet + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Cieszyn
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Re: Problem z lpg

Post autor: Rafcio » 13 sie 2016, 17:37

edytowano końcówkę postu dnia 13.08.2016r.

U mnie dzisiaj rano na rozgrzanym silniku tak telepało silnikiem że myślałem że zgaśnie. Zaczął mrugać Check ale po przełączeniu na Pb zgasnął. Zatankowałem gaz do pełna (weszło 30l czyli w zbiorniku było jeszcze ok 10l) i na razie Check nie mruga ale silnikiem telepie dalej. Dodam tylko że silnik na gazie podczas jazdy chodzi bez zarzutu tylko na tym postoju jakoś dychawicznie pracuje. Oby skończyło się tylko na regulacji.

Dodano 09.08.2016

No i już po problemie.
Okazało się że puszczał mocno trzeci wtrysk, a pierwszy troszkę.
Trzeci wtrysk został wymieniony, bo już nic nie dało się z nim zrobić, a pierwszy został wyczyszczony i chodzi jak nowy.
Na moją prośbę wyczyszczony został również wtrysk drugi i czwarty, i dobrze zrobiłem bo syfu miały w sobie dość sporo.
Dodatkowo wymieniony filtr fazy ciekłej i lotnej po 8 tysiącach km tak przy okazji i przejażdżka z gazownikiem w celu sprawdzenia map tak profilaktycznie.
Teraz wszystko chodzi cacy, zapala też bez żadnego problemu.
Koszt łączny z robotą = 220zł

-- 9 sie 2016, o 13:30 --

Gazownik mówił że wtryski Hana na dzień dzisiejszy to nic specjalnego i ciężko mają dotrwać 50kkm bezawaryjnej pracy.
Teraz ponoć jedne z lepszych to wtryski AC w szynie - koszt 350zł

-- 13 sie 2016, o 17:20 --

Niestety, po wymianie jednego wtryskiwacza jednak problem z "parkinsonem" powrócił.
Widocznie pozostałe 3 wtryskiwacze były już zajechane.
Postanowiłem wymienić wszystkie wtryski na nowy twór STAG-a AC W 03 (każdy wtrysk oddzielnie).
http://gazeo.pl/instalacje/produkty/Dla ... ,8911.html
Teraz silnik chodzi jak na benzynie, równiutko i żadnego telepania.
Lina na nowo ustawiona i jest cacy :)
Koszt dzisiejszy to 250zł bo odliczył mi 100zł za wtrysk Hana, którego pare dni temu zamontował.
Obrazek TOPIC_VIEWER Pozdrowienia dla Ciebie !

Awatar użytkownika
leszek1234
klubowicze
klubowicze
Posty: 1457
Rejestracja: 25 lis 2012, 19:32
Przebieg: 100000
Silnik: 1.4 16V Turbo + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: blisko Rybnika
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Problem z lpg

Post autor: leszek1234 » 13 sie 2016, 22:40

Rafcio - to jak długo po pierwszej naprawie było dobrze?

Awatar użytkownika
Rafcio
Forum to jego świat
Forum to jego świat
Posty: 3379
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 78000
Silnik: 1.4 T-Jet + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Cieszyn
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Re: Problem z lpg

Post autor: Rafcio » 13 sie 2016, 23:02

Na następny dzień już wiedziałem, że jest znowu gorzej, jeden wtrysk znowu zaczął puszczać delikatnie, a pozostałym dwom czyszczenie chyba zbytnio nie pomogło. Przypuszczam że zabrudzenia, które napewno jakieś tam pozostały zaschły przez noc i na następny dzień znowu powróciła nierówna praca silnika.
Niestety Hana jest nierozbieralna i nie idzie jej porządnie doczyścić, zresztą części, które są we wtrysku też się zużywają i może to skutkować podaniem nieprecyzyjnej dawki gazu.
Mój gaziarz jak i kolega Adam Rogowski do którego jeździ @emmer (skonsultowałem się telefonicznie :) ) zgodnie twierdzą że Hana to słabe wtryski i mają ciężko przetrwać 50 tyś przebiegu.
AC W03 mają gwarancję niby na 100kkm w cyklu miejskim i 200kkm w trasie. Zobaczymy jak to będzie po czasie ale na razie jest ok
Obrazek TOPIC_VIEWER Pozdrowienia dla Ciebie !

Awatar użytkownika
buhert
klubowicze
klubowicze
Posty: 781
Rejestracja: 20 gru 2009, 23:13
Przebieg: 62500
Silnik: 1.4 T-JET
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Polska
Otrzymał Piw: razy

Re: Problem z lpg

Post autor: buhert » 14 sie 2016, 0:32

Bo dobra seria Hany się skończyła. Jest problem z reklamacjami tego sprzętu i 40-50 tys km wytrzymują. Mamy firmowe Bravo 150KM T-JET na wtryskach Baracudy i śmiga bardzo dobrze - zrezygnowaliśmy z Hany.
T-JET - Biorę lewy pas :)

Jeśli potrzebujesz części
do swojego samochodu napisz PW
szeroki asortyment markowych zamienników
do większości marek w niskich cenach! :)

Obrazek

Awatar użytkownika
Rafcio
Forum to jego świat
Forum to jego świat
Posty: 3379
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 78000
Silnik: 1.4 T-Jet + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Cieszyn
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Re: Problem z lpg

Post autor: Rafcio » 14 sie 2016, 5:57

@buhert, a kiedy była dobra seria Hany? :ink
Moje były z rocznika 2012 więc nie była to jakaś nowa seria.
Faktycznie, teraz montują albo Baracude albo AC
Obrazek TOPIC_VIEWER Pozdrowienia dla Ciebie !

martens24
klubowicze
klubowicze
Posty: 266
Rejestracja: 07 lut 2014, 13:22
Przebieg: 151000
Silnik: 1.4 16v Turbo
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Warszawa
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Problem z lpg

Post autor: martens24 » 15 sie 2016, 0:41

Mam założone Hany u siebie, w tej chwili mają nalatane 78 tyś km i dalej pracują wzorowo. Zamontowane 2.5 roku temu. Ja osobiście złego słowa na nie nie powiem.

Awatar użytkownika
Rafcio
Forum to jego świat
Forum to jego świat
Posty: 3379
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 78000
Silnik: 1.4 T-Jet + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Cieszyn
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Re: Problem z lpg

Post autor: Rafcio » 19 wrz 2016, 18:15

Poszarpywania ciąg dalszy. Przez poprzednio zamontowane wtryski Hana (dwa przepuszczały gaz), uszkodziły się 2 świece.
Komplet świec wymieniony, jest lepiej ale oczywiście musi być zawsze coś..... więc dokonuje żywota reduktor gazu Zavoli Zeta N.
Ehhhhhhhhhhhh :-<< :przykry

-- 19 wrz 2016, o 18:14 --

Dzisiaj wymieniony reduktor Zavoli Zeta N na AC R01 do 150KM
Lżejszy o 400zł można śmigać liną dalej :jazda
Robiłem to w Autoryzowanym serwisie STAG-a Auto Mar w Czechowice Dziedzice i mogę ich śmiało polecić, Kuba zna się na rzeczy :)
U mnie w Cieszynie muszę przyznać że warsztaty LPG to dno i kupa mułu :-<<
Obrazek TOPIC_VIEWER Pozdrowienia dla Ciebie !

Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
Moderator
Moderator
Posty: 6132
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 138000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Re: Problem z lpg

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca » 20 wrz 2016, 6:53

Ile przejechałeś na tamtych podzespołach?

Awatar użytkownika
Rafcio
Forum to jego świat
Forum to jego świat
Posty: 3379
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 78000
Silnik: 1.4 T-Jet + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Cieszyn
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Re: Problem z lpg

Post autor: Rafcio » 20 wrz 2016, 7:19

Ok 50kkm
Obrazek TOPIC_VIEWER Pozdrowienia dla Ciebie !

ODPOWIEDZ
stoły drewniane

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość