Teraz jest 28 mar 2017, o 19:35


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Problem z lpg
PostNapisane: 21 wrz 2016, o 11:45 
Offline
Nowy
Nowy

Dołączył(a): 8 wrz 2016, o 14:03
Posty: 8
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 0 raz
to całkiem sporo 50kk to nie taki zły wynik


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   150   Silnik:   1.4 16V   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Problem z lpg
PostNapisane: 21 wrz 2016, o 12:46 
Offline
Forum to jego świat
Forum to jego świat
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2012, o 01:21
Posty: 2219
Lokalizacja: POZ
Postawił Piwo : 352 razy
Otrzymał Piw: 228 razy
No nie wiem, czy taki niezły wynik...moja instalacja, ponoć na podzespołach z "dolnej półki" śmiga już ponad 100.000 km. Wymieniony był tylko przepływomierz, bo się ułamał kabel.


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   153000   Silnik:   1.4 8V + LPG   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Problem z lpg
PostNapisane: 21 wrz 2016, o 16:59 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:32
Posty: 1400
Lokalizacja: blisko Rybnika
Postawił Piwo : 158 razy
Otrzymał Piw: 106 razy
też nie zgodziłbym się z twierdzeniem, że 50 tys km to jakiś dobry wynik, raczej słabiutki.


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   100000   Silnik:   1.4 16V Turbo + LPG   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł: Re: Problem z lpg
PostNapisane: 21 wrz 2016, o 19:50 
Offline
klubowicze
klubowicze

Dołączył(a): 7 lut 2014, o 14:22
Posty: 259
Lokalizacja: Warszawa
Postawił Piwo : 4 razy
Otrzymał Piw: 4 razy
Potwierdzam jak przedmówcy niezbyt to duży przebieg.

Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   151000   Silnik:   1.4 16v Turbo   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Problem z lpg
PostNapisane: 26 wrz 2016, o 15:36 
Offline
Forum to jego świat
Forum to jego świat
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 13:07
Posty: 3346
Lokalizacja: Cieszyn
Postawił Piwo : 176 razy
Otrzymał Piw: 118 razy
Nareszcie LPG wyregulowane prawidłowo, śmiga jak na benzynie.
Oczywiście nie obyło się bez odpięcia akumulatora celem przywrócenia map benzynowych do stanu fabrycznego.
Można teraz śmigać dalej :jazda

_________________
Obrazek Anonymous Pozdrowienia dla Ciebie !


Ostatnio edytowano 27 wrz 2016, o 13:14 przez Rafcio, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   73000   Silnik:   1.4 T-Jet + LPG   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł: Re: Problem z lpg
PostNapisane: 26 wrz 2016, o 22:17 
Offline
Nowy
Nowy

Dołączył(a): 26 wrz 2016, o 22:06
Posty: 1
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 0 raz
Rafcio napisał(a):
U mnie w Cieszynie muszę przyznać że warsztaty LPG to dno i kupa mułu


Ciesze się że ktoś ci w końcu dogodził!!!


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   0   Silnik:   4.2 v8   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Problem z lpg
PostNapisane: 27 wrz 2016, o 09:40 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 12:51
Posty: 4965
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił Piwo : 247 razy
Otrzymał Piw: 350 razy
Nie bardzo wiem jak interpretować ten post... to jakaś wrzutka miała być :?

_________________
Linea Dynamic 1.4 8V '2007


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   144444   Silnik:   1.4 8v   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Problem z lpg
PostNapisane: 4 paź 2016, o 13:09 
Offline
Forum to jego świat
Forum to jego świat
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 13:07
Posty: 3346
Lokalizacja: Cieszyn
Postawił Piwo : 176 razy
Otrzymał Piw: 118 razy
luka8 napisał(a):
Ciesze się że ktoś ci w końcu dogodził!!!

Panie Łukaszu, z Waszego warsztatu byłem zawsze bardzo zadowolony, ale pewnie z braku czasu (zawsze na 1 miejscu są klienci montujący gaz lub obsługa klientów zza południowej granicy) zabrakło niestety pełnej diagnozy dlaczego tej instalacji nie można porządnie wyregulować. Czyli że świece na dwóch cylindrach są do wymiany, że reduktor ma przerosty ciśnienia do 2,5 bara. To tyle i aż tyle :ink
Pozdrawiam.

-- 4 paź 2016, o 13:06 --

I jeszcze jedna cenna uwaga dla wszystkich użytkowników silnika T-Jet, którzy zdecydują się zagazować autko na komputerze STAG-a lub mają już instalację i poszarpuje im auto.
W Stagu przy silniku turbo, żeby nie szarpało trzeba w programie AC Gas Synchro wejść w "ustawienia wtryskiwaczy" i pozmieniać kolejność wtrysków, ja bodajże mam 4 wtrysk ustawiony w pierwszej kolejności i później reszta (w jakiej kolejności nie pamiętam), nazywa się to fachowo "wyprzedzenie sekwencji" i działa to na zasadzie przyśpieszenia wtrysku.
Lina śmiga jak na benzynie bez najmniejszego szarpnięcia.
Piszę to dlatego, aby w razie problemów mogliście naprowadzić swoich gazowników na rozwiązanie tego szarpania, bo ze swojego doświadczenia wiem, że nie każdy gazownik wie o co chodzi w T-Jetach.

_________________
Obrazek Anonymous Pozdrowienia dla Ciebie !


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   73000   Silnik:   1.4 T-Jet + LPG   Rocznik:   2009    
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]