Teraz jest 26 kwi 2017, o 00:15


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12 wrz 2012, o 13:11 
Offline
Administrator
Administrator

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 10:18
Posty: 5971
Lokalizacja: Białobrzegi
Postawił Piwo : 45 razy
Otrzymał Piw: 144 razy
no chyba tez nie najlepszy jak mój tez padł

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   181000   Silnik:   1.4 T-Jet + LPG   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 wrz 2012, o 13:34 
Offline
Forum to jego świat
Forum to jego świat
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 13:07
Posty: 3357
Lokalizacja: Cieszyn
Postawił Piwo : 182 razy
Otrzymał Piw: 119 razy
emmer napisał(a):
no chyba tez nie najlepszy jak mój tez padł

Tylko że Ty masz parownik AC a ja Zavoli Zeta N

_________________
Obrazek Anonymous Pozdrowienia dla Ciebie !


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   73000   Silnik:   1.4 T-Jet + LPG   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 wrz 2012, o 15:22 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2010, o 23:40
Posty: 1130
Lokalizacja: Orłowo k. Inowrocławia
Postawił Piwo : 99 razy
Otrzymał Piw: 48 razy
Ja nadal twierdzę, ze BRC to najlepsza instalacja. Każdemu zdarzają się wpadki. Moi gazownicy kręcili głowami z niedowierzania jak padł parownik i twierdzili, że nie znają podobnego przypadku. A na STAG-a też złego słowa nie powiem, mam w Mavericku i śmiga aż miło.

_________________
Piszę poprawnie po polsku. Ortograficznym ofermom, pseudodyslektykom i innym patentowanym leniom mówimy stanowcze nie :)


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   160000   Silnik:   1.4 8v + LPG   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: po przeglądzie
PostNapisane: 26 wrz 2012, o 11:59 
Offline
Nowy
Nowy

Dołączył(a): 28 sty 2012, o 18:41
Posty: 10
Lokalizacja: Niemodlin
Postawił Piwo : 1 raz
Otrzymał Piw: 0 raz
Witam!
Kilka słów wyjaśnienia dotyczących tego co działo się z instalacją w mojej Linei.

Odkąd zaczęła się akcja z szarpaniem silnika, zacząłem jeździć na benzynie. Co 2-3 dni próbowałem jechać na gazie, ale szarpanie nie ustawało. W na początku zeszłego tygodnia umówiłem się do Auto Gaz Śląsk w celu sprawdzenia instalacji. W środę spróbowałem jeszcze raz przełączyć na gaz... no i stał się cud autko śmiga na gazie bez problemów, nie świecą się żadne diody na desce. Sielanka.
Wczoraj samochód był w Auto Gaz Śląsk, został sprawdzony i wykonano kalibrację, regulację instalacji oraz wymianę trójnika wraz z opaskami, który "nie spodobał" się mechanikowi. Nie stwierdzono błędów w komputerze.

Na razie auto jeździ i ma się dobrze:)


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   58000   Silnik:   1.4T   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 wrz 2012, o 12:26 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sty 2010, o 22:26
Posty: 5999
Lokalizacja: Radom
Postawił Piwo : 200 razy
Otrzymał Piw: 188 razy
Czary :zlośnik


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   129000   Silnik:   1.4 V8 + LPG   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 paź 2012, o 10:23 
Offline
Administrator
Administrator

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 10:18
Posty: 5971
Lokalizacja: Białobrzegi
Postawił Piwo : 45 razy
Otrzymał Piw: 144 razy
raczej kaprysy Linei :). ale dobrze że jest ok.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   181000   Silnik:   1.4 T-Jet + LPG   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Linea 1.4 T + LPG szarpanie silnika
PostNapisane: 4 sie 2015, o 16:30 
Offline
klubowicze
klubowicze

Dołączył(a): 23 cze 2014, o 08:03
Posty: 128
Lokalizacja: Radom
Postawił Piwo : 21 razy
Otrzymał Piw: 10 razy
Ja dziś wykonałem przegląd LPG, wszystko od strony technicznej jest ok, jednak gdzieś jest mały problem, mój bolid nie przyspiesza płynnie, daje się odczuć takie małe zająknięcia pomiędzy 2000-3000 tyś obrotów? Ani ja ani gazownik nie wie w czym może tkwić problem, jeździliśmy dziś, próbował ustawiać ale problem nie zginął? Czy ktoś spotkał się z takim objawem?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   67500   Silnik:   1.4 16V T-jet LPG   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Linea 1.4 T + LPG szarpanie silnika
PostNapisane: 4 sie 2015, o 20:17 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 12:51
Posty: 5010
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił Piwo : 248 razy
Otrzymał Piw: 354 razy
A na benzynie wszystko jest OK ?

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

_________________
Linea Dynamic 1.4 8V '2007


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   145555   Silnik:   1.4 8v   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Linea 1.4 T + LPG szarpanie silnika
PostNapisane: 5 sie 2015, o 13:45 
Offline
klubowicze
klubowicze

Dołączył(a): 23 cze 2014, o 08:03
Posty: 128
Lokalizacja: Radom
Postawił Piwo : 21 razy
Otrzymał Piw: 10 razy
Muszę właśnie zobaczyć, po przejechaniu krótkiego odcinka na PB było OK. Po wczorajszych ustawieniach lepiej się zbiera z dołu, i mniej pali wg komputera. Ale płynności nadal nie ma, jak wciskam systematycznie pedał gazu jest ok, jeśli wcisnę od razu mocniej to są małe zająknięcia w przyspieszaniu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   67500   Silnik:   1.4 16V T-jet LPG   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Linea 1.4 T + LPG szarpanie silnika
PostNapisane: 5 sie 2015, o 19:58 
Offline
Forum to jego świat
Forum to jego świat
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2012, o 01:21
Posty: 2222
Lokalizacja: POZ
Postawił Piwo : 353 razy
Otrzymał Piw: 229 razy
Do sprawdzenia MAP Sensor - miałem identycznie. Na początku nawet na Pb chodziło OK, a na LPG dramat. Później już i na tym i na tym kaplica. Podepnij kompa pod Linę i sprawdź jakie temperatury wskazuje. U mnie były jakieś kosmosy rzędu 200 st. C na wodzie i oleju :zdiwiony . Później, to już odpalałem Linę na kablach, bo całkiem się na mnie wypięła :smutny


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   153000   Silnik:   1.4 8V + LPG   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Linea 1.4 T + LPG szarpanie silnika
PostNapisane: 5 sie 2015, o 21:11 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2009, o 08:34
Posty: 6109
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo : 225 razy
Otrzymał Piw: 229 razy
Też tak miałem, gazownik twierdzi, że była zbyt bogata mieszanka. Teraz jest ok, ale i tak czasem sobie szarpnie. Jest też czkawka przy odpuszczeniu gazu na wysokich obrotach po mocnym przyspieszaniu.


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   130000   Silnik:   T-Jet z gazem   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł: Re: Linea 1.4 T + LPG szarpanie silnika
PostNapisane: 5 sie 2015, o 22:35 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:32
Posty: 1422
Lokalizacja: blisko Rybnika
Postawił Piwo : 160 razy
Otrzymał Piw: 107 razy
ja też tak miałem zaraz po założeniu instalacji , po ponad półgodzinnej regulacji "w jeździe" gazownik skorygował ustawienia i już było idealnie. Od dwóch lat mam gaz i problem już się nie pojawił - chodzi jak na Pb;)


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   100000   Silnik:   1.4 16V Turbo + LPG   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł: Re: Linea 1.4 T + LPG szarpanie silnika
PostNapisane: 7 sie 2015, o 08:48 
Offline
Forum to jego świat
Forum to jego świat
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 13:07
Posty: 3357
Lokalizacja: Cieszyn
Postawił Piwo : 182 razy
Otrzymał Piw: 119 razy
Też przypuszczam że to jest kwestia regulacji. Warsztat który mi montował nie mógł sobie poradzić z szarpnięciami. Po kilku próbach olałem ich i zajechałem do innego gazownika. Pojeździliśmy ok 40 minut i od ok 1,5 roku nie występuje nawet małe szarpnięcie.
Nasze silniki są upierdliwe pod względem gazu ale jeśli porządny gazownik ją dobrze wyreguluje będziesz miał spokój na lata.

_________________
Obrazek Anonymous Pozdrowienia dla Ciebie !


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   73000   Silnik:   1.4 T-Jet + LPG   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł: Re: Linea 1.4 T + LPG szarpanie silnika
PostNapisane: 17 sie 2015, o 19:15 
Offline
Administrator
Administrator

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 10:18
Posty: 5971
Lokalizacja: Białobrzegi
Postawił Piwo : 45 razy
Otrzymał Piw: 144 razy
tak jak pisali wyżej koledzy. skoro gazownik nie potrafi tego ustawić to trochę lipa. t-jet jest "ciężki" dla mniej doświadczonych. tak czy siak kwestia ustawienia, albo gratów które wsadził. nie pamiętam czy pisałeś co tam masz?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   181000   Silnik:   1.4 T-Jet + LPG   Rocznik:   2008    
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]