Strona 2 z 5

: 07 maja 2010, 21:45
autor: Rafcio
helletic ma rację, swego czasu jak miałem pandę 1.3 JTD to w serwisie wołali za filter paliwa tzw. green filter ok 350 zeta

: 07 maja 2010, 21:47
autor: helletic
No właśnie, bo są filtry i FILTRY. Tak samo jak masz do wyboru dwa rodzaje filtra kabinowego: zwykły i z wkładem węglowym, który jest droższy. To i zapewne do filtracji paliwa są lepsze i te bardziej lepsze filtry.

: 07 maja 2010, 21:50
autor: Tomek
rafcio082 pisze:helletic ma rację, swego czasu jak miałem pandę 1.3 JTD to w serwisie wołali za filter paliwa tzw. green filter ok 350 zeta
Też jeździłem Pandą 1.3MJ i tak jak pisałem filtr paliwa (a w zasadzie wkład filtra paliwa) w serwisie 100zł
Musiałeś trafić na drogi serwis

: 07 maja 2010, 21:58
autor: helletic
Widocznie dali Ci tańszy bez możliwości wyboru

: 07 maja 2010, 22:02
autor: Tomek
Zawsze dawali oryginalny :)

Chyba trochę odbiegamy od tematu :zlośnik

: 07 maja 2010, 22:10
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Filtr by się przydał, jakikolwiek, bo siatka niewiele da. Ja mam stary motor, mam tam jedną siatkę przy wlewie, drugą przy kraniku i jeszcze coś w rodzaju osadnika, a i tak czasem dyszę w gaźniku potrafi coś przytkać. Wtrysk jest przecież bardziej wrażliwy na paprochy, a samemu się go w razie problemów nie przetka. Może dało by się coś na przewód założyć, podpatrzeć jakieś rozwiązanie z innych samochodów. Ale trzeba by wziąć pod uwagę pewnie takie rzeczy jak przepustowość, ciśnienie, blebleble itd, nie znam się na tym niestety.

Ile KM na baku i jaki zasięg na rezerwie 1.4 77KM

: 08 maja 2010, 16:21
autor: MARCIN127
w mojej lince pompa paliwa była wymieniana 3razy z powodu głośnego pisku zawsze po wymianę piski znikały na jakiś czas i kto wie czy to właśnie nie jest spowodowane brakiem filtra paliwa a oprócz tego zauważyłem wahania śilnika pod czas hamowania i używania klimy występuje to nie zawsze ciekawe czy to wada braku filtra :zmieszany :zły

: 08 maja 2010, 18:56
autor: will
To skutek oporu jaki wytwarza sprężarka klimy i nic po za tym, to samo masz jak włączysz wszystko co pobiera prąd wentylator światła ogrzewanie szyby itp lekko przygaśnie zanim komp z czyta i zwiększy obroty.

: 08 maja 2010, 21:05
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Nie powinno się jeździć aż do rezerwy. Kiedy pompa jest cała zanurzona w benzynie jest też przez nią chłodzona. Również przepływające przez pompę paliwo ją chłodzi, a kiedy jest mało wachy w baku to może zassać powietrze co także nie jest zdrowe. Ja tankuję kiedy już jest około 1/4 baku i problemów nie mam.

Ile KM na baku i jaki zasięg na rezerwie 1.4 77KM

: 09 maja 2010, 19:12
autor: MARCIN127
u mnie rezerwa paliła śie ras jak kupowałem linke a co do wahań to wychodzi na to że akumulator nie daje rady :zmieszany

Re: Ile KM na baku i jaki zasięg na rezerwie 1.4 77KM

: 10 maja 2010, 7:18
autor: KILLHIM
MARCIN127 pisze:u mnie rezerwa paliła śie ras jak kupowałem linke a co do wahań to wychodzi na to że akumulator nie daje rady :zmieszany
tak tak akumulator ja też tak miałem
ten fabryczny aku był jakiś słaby kupiłem sobie lepszy i po problemie :)

: 10 maja 2010, 8:38
autor: emmer
wczoraj sprawdziłem u siebie. zapaliła mi się kontrolka rezerwy. podjechałem na cpn i wlałem pod korek. w zbiorniku teoretycznie miałem 7,5 litra. czyli ekonomicznie jadąc na jakieś 100 km do dna.

: 10 maja 2010, 11:27
autor: Tomek
Też wczoraj tankowałem samochód zaraz po tym jak zapaliła się rezerwa.
Pod korek weszło 39.5 litra, więc licząc że 45 bak i jeszcze średnio ze 2 litry w przewodach, to też mi tak na oko wychodzi pojemność rezerwy ze 7.5 litra.

: 10 maja 2010, 12:15
autor: M
apropo baków a u nas baki nie są wykonane z plastiku przez co się rozciągają?

: 10 maja 2010, 12:42
autor: Tomek
M (admin) pisze:apropo baków a u nas baki nie są wykonane z plastiku przez co się rozciągają?
Rozciągają się? :pomysli