Teraz jest 19 sty 2017, o 01:10


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2010, o 20:45 
Offline
Forum to jego świat
Forum to jego świat
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 12:07
Posty: 3321
Lokalizacja: Cieszyn
Postawił Piwo : 167 razy
Otrzymał Piw: 113 razy
helletic ma rację, swego czasu jak miałem pandę 1.3 JTD to w serwisie wołali za filter paliwa tzw. green filter ok 350 zeta

_________________
Obrazek Anonymous Pozdrowienia dla Ciebie !


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   73000   Silnik:   1.4 T-Jet + LPG   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2010, o 20:47 
Kolega
Kolega
Avatar użytkownika
No właśnie, bo są filtry i FILTRY. Tak samo jak masz do wyboru dwa rodzaje filtra kabinowego: zwykły i z wkładem węglowym, który jest droższy. To i zapewne do filtracji paliwa są lepsze i te bardziej lepsze filtry.


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2010, o 20:50 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sty 2010, o 21:26
Posty: 5919
Lokalizacja: Radom
Postawił Piwo : 192 razy
Otrzymał Piw: 173 razy
rafcio082 napisał(a):
helletic ma rację, swego czasu jak miałem pandę 1.3 JTD to w serwisie wołali za filter paliwa tzw. green filter ok 350 zeta


Też jeździłem Pandą 1.3MJ i tak jak pisałem filtr paliwa (a w zasadzie wkład filtra paliwa) w serwisie 100zł
Musiałeś trafić na drogi serwis


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   126000   Silnik:   1.4 V8 + LPG   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2010, o 20:58 
Kolega
Kolega
Avatar użytkownika
Widocznie dali Ci tańszy bez możliwości wyboru


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2010, o 21:02 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sty 2010, o 21:26
Posty: 5919
Lokalizacja: Radom
Postawił Piwo : 192 razy
Otrzymał Piw: 173 razy
Zawsze dawali oryginalny :)

Chyba trochę odbiegamy od tematu :zlośnik


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   126000   Silnik:   1.4 V8 + LPG   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2010, o 21:10 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2009, o 07:34
Posty: 6032
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo : 214 razy
Otrzymał Piw: 204 razy
Filtr by się przydał, jakikolwiek, bo siatka niewiele da. Ja mam stary motor, mam tam jedną siatkę przy wlewie, drugą przy kraniku i jeszcze coś w rodzaju osadnika, a i tak czasem dyszę w gaźniku potrafi coś przytkać. Wtrysk jest przecież bardziej wrażliwy na paprochy, a samemu się go w razie problemów nie przetka. Może dało by się coś na przewód założyć, podpatrzeć jakieś rozwiązanie z innych samochodów. Ale trzeba by wziąć pod uwagę pewnie takie rzeczy jak przepustowość, ciśnienie, blebleble itd, nie znam się na tym niestety.


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   129000   Silnik:   T-Jet z gazem   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł: Ile KM na baku i jaki zasięg na rezerwie 1.4 77KM
PostNapisane: 8 maja 2010, o 15:21 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sty 2010, o 19:32
Posty: 263
Lokalizacja: poznań
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 0 raz
w mojej lince pompa paliwa była wymieniana 3razy z powodu głośnego pisku zawsze po wymianę piski znikały na jakiś czas i kto wie czy to właśnie nie jest spowodowane brakiem filtra paliwa a oprócz tego zauważyłem wahania śilnika pod czas hamowania i używania klimy występuje to nie zawsze ciekawe czy to wada braku filtra :zmieszany :zły

_________________
marcin127


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   50085   Silnik:   1,4,8v   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2010, o 17:56 
Offline
Administrator
Administrator

Dołączył(a): 4 gru 2009, o 20:04
Posty: 3337
Lokalizacja: Markotów Duży
Postawił Piwo : 135 razy
Otrzymał Piw: 105 razy
To skutek oporu jaki wytwarza sprężarka klimy i nic po za tym, to samo masz jak włączysz wszystko co pobiera prąd wentylator światła ogrzewanie szyby itp lekko przygaśnie zanim komp z czyta i zwiększy obroty.

_________________
LINEA 1.4 8V DYNAMIC


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   92000   Silnik:   1.4 8v   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2010, o 20:05 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2009, o 07:34
Posty: 6032
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo : 214 razy
Otrzymał Piw: 204 razy
Nie powinno się jeździć aż do rezerwy. Kiedy pompa jest cała zanurzona w benzynie jest też przez nią chłodzona. Również przepływające przez pompę paliwo ją chłodzi, a kiedy jest mało wachy w baku to może zassać powietrze co także nie jest zdrowe. Ja tankuję kiedy już jest około 1/4 baku i problemów nie mam.


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   129000   Silnik:   T-Jet z gazem   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł: Ile KM na baku i jaki zasięg na rezerwie 1.4 77KM
PostNapisane: 9 maja 2010, o 18:12 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sty 2010, o 19:32
Posty: 263
Lokalizacja: poznań
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 0 raz
u mnie rezerwa paliła śie ras jak kupowałem linke a co do wahań to wychodzi na to że akumulator nie daje rady :zmieszany

_________________
marcin127


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   50085   Silnik:   1,4,8v   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Ile KM na baku i jaki zasięg na rezerwie 1.4 77KM
PostNapisane: 10 maja 2010, o 06:18 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 mar 2010, o 07:55
Posty: 1011
Lokalizacja: Knurów
Postawił Piwo : 1 raz
Otrzymał Piw: 2 razy
MARCIN127 napisał(a):
u mnie rezerwa paliła śie ras jak kupowałem linke a co do wahań to wychodzi na to że akumulator nie daje rady :zmieszany


tak tak akumulator ja też tak miałem
ten fabryczny aku był jakiś słaby kupiłem sobie lepszy i po problemie :)


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   85   Silnik:   1.3 multijet   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2010, o 07:38 
Offline
Administrator
Administrator

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 09:18
Posty: 5970
Lokalizacja: Białobrzegi
Postawił Piwo : 45 razy
Otrzymał Piw: 136 razy
wczoraj sprawdziłem u siebie. zapaliła mi się kontrolka rezerwy. podjechałem na cpn i wlałem pod korek. w zbiorniku teoretycznie miałem 7,5 litra. czyli ekonomicznie jadąc na jakieś 100 km do dna.


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   181000   Silnik:   1.4 T-Jet + LPG   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2010, o 10:27 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sty 2010, o 21:26
Posty: 5919
Lokalizacja: Radom
Postawił Piwo : 192 razy
Otrzymał Piw: 173 razy
Też wczoraj tankowałem samochód zaraz po tym jak zapaliła się rezerwa.
Pod korek weszło 39.5 litra, więc licząc że 45 bak i jeszcze średnio ze 2 litry w przewodach, to też mi tak na oko wychodzi pojemność rezerwy ze 7.5 litra.


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   126000   Silnik:   1.4 V8 + LPG   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2010, o 11:15 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2009, o 20:51
Posty: 1016
Lokalizacja: Olsztyn
Postawił Piwo : 3 razy
Otrzymał Piw: 20 razy
apropo baków a u nas baki nie są wykonane z plastiku przez co się rozciągają?


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   40500   Silnik:   1,3 MultiJet   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2010, o 11:42 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sty 2010, o 21:26
Posty: 5919
Lokalizacja: Radom
Postawił Piwo : 192 razy
Otrzymał Piw: 173 razy
M (admin) napisał(a):
apropo baków a u nas baki nie są wykonane z plastiku przez co się rozciągają?


Rozciągają się? :pomysli


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   126000   Silnik:   1.4 V8 + LPG   Rocznik:   2009    
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]