Spalanie 77KM
-
- klubowicz
- Posty: 513
- Rejestracja: 08 gru 2009, 22:49
- Przebieg: 61000
- Silnik: 1,4 8v
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Lublin
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Spalanie 77KM
W cyklu mieszanym 6,3l/100km (bardziej trasa), trasa i jakieś 10% miasto 5,3l/100km. Ale to pod warunkiem jazdy taksówkarskiej ;-) (bez wyprzedzania i jak najmniej operacji gazem, średnia prędkość 80km/h).
Octavia 3 1,4 TSI Elegance Brąz Topaz
- aixen
- klubowicz
- Posty: 442
- Rejestracja: 08 gru 2009, 15:03
- Przebieg: 85555
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Łódź
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Nadal nie rozumiem.... miasto 9.2 - 10 l/100km, trasa 7.2-8 l/100km... i nadal nie wiem jak Wy to robicie. Dzisiaj zrobiłem 500 km trasy, wrażenia z jazdy tradycyjnie kiepskie... spalanie - 7.8 l/100 km. Troszkę S8 poza tym głownie drogi "trzycyfrowe", troszkę miasta w wydaniu 100-licy (śródmieście, wawer, przelot Wałem)
Auto puste... ja, CB, torba, aktówka z papierami, laptop... załamka :-/
Auto puste... ja, CB, torba, aktówka z papierami, laptop... załamka :-/
Linea 1.4 8v & LPG r.2007 wersja Dynamic 85 KKm (Syn)
Linea 1.4 Turbo r.2009 wersja Dynamc 56 KKm (To ja)
Linea 1.4 Turbo r.2009 wersja Dynamc 56 KKm (To ja)
- aixen
- klubowicz
- Posty: 442
- Rejestracja: 08 gru 2009, 15:03
- Przebieg: 85555
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Łódź
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Hm... 160... troszkę szybko na tak słabo (moje zdanie) trzymające się drogi zawieszenie...
jest zdecydowanie za miękkie i za mało sprężyste. Osobiście mam wrażenie, że mi tył "myszkuje" po drodze... oczywiście istnieje szansa, że coś tam pozmieniali po wymianie silentblock'ów i żle ustawili geometrię... ale jeździ prosto... sam już nie wiem... reasumując, podtrzymuje opinię, że zawieszenie, jest jednym ze słabszych elementów auta...
Osobiście nie podróżuje szybciej niż 110... nie mogę słuchać rzężenia dobiegającego z pod maski... :-P i łomotu z pod podłogi... :shock:
jest zdecydowanie za miękkie i za mało sprężyste. Osobiście mam wrażenie, że mi tył "myszkuje" po drodze... oczywiście istnieje szansa, że coś tam pozmieniali po wymianie silentblock'ów i żle ustawili geometrię... ale jeździ prosto... sam już nie wiem... reasumując, podtrzymuje opinię, że zawieszenie, jest jednym ze słabszych elementów auta...
Osobiście nie podróżuje szybciej niż 110... nie mogę słuchać rzężenia dobiegającego z pod maski... :-P i łomotu z pod podłogi... :shock:
Linea 1.4 8v & LPG r.2007 wersja Dynamic 85 KKm (Syn)
Linea 1.4 Turbo r.2009 wersja Dynamc 56 KKm (To ja)
Linea 1.4 Turbo r.2009 wersja Dynamc 56 KKm (To ja)
-
- klubowicz
- Posty: 1646
- Rejestracja: 08 gru 2009, 14:42
- Przebieg: 163000
- Silnik: 1.3 IMA
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Pniów
- Podziękował: 17 razy
- Otrzymał podziękowań: 43 razy
Ja staram się jeździć na najwyższym jaki można w danej chwili zastosować biegu i przy ograniczonych obrotach.
Po za tym proponuje pojeździć z włączonym na wyświetlaczu "Zużyciem chwilowym". Wiele można się z niego dowiedzieć. Najbardziej paliwożerne są nagłe przyspieszenia oraz "żyłowanie" silnika na wysokich obrotach przed zmianą biegu na wyższy. Polecam hamowanie silnikiem i spuszczanie z gazu przed dojechaniem do skrzyżowania. Wbrew pozorom to ekonomiczniejsze niż jazda na luzie. Zapraszam do testów ...
Po za tym proponuje pojeździć z włączonym na wyświetlaczu "Zużyciem chwilowym". Wiele można się z niego dowiedzieć. Najbardziej paliwożerne są nagłe przyspieszenia oraz "żyłowanie" silnika na wysokich obrotach przed zmianą biegu na wyższy. Polecam hamowanie silnikiem i spuszczanie z gazu przed dojechaniem do skrzyżowania. Wbrew pozorom to ekonomiczniejsze niż jazda na luzie. Zapraszam do testów ...
Henia ;-) red milano
- kk25
- klubowicz
- Posty: 378
- Rejestracja: 08 gru 2009, 21:42
- Przebieg: 150650
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: krakowskie
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Bardzo szybko nie jeżdżę, ale zawalidrogą też nie jestem. Moja średnia prędkość wg kompa to 32-38 km/h. Jadę krajówką do pracy 18 km, gdzie teren zabudowany to 16 km, potem 7 km miasta. Po drodze 16 skrzyżowań ze światłami w tym 5 na krajówce, prawie zawsze czerwone albo korek. Średnie zużycie to 7.1 - 7.6 l/100. Przy bardzo ecodrive podczas powrotu nocą do domu udało się średnia 4,6 l/100, ale światła były z reguły zielone, zero ruchu i nie przekraczałem 90km/h.
- aixen
- klubowicz
- Posty: 442
- Rejestracja: 08 gru 2009, 15:03
- Przebieg: 85555
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Łódź
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Najwyższy bieg, ograniczone obroty... porada dobra i z sensem, ale... bez sensu...
Ten motor z tą skrzynią w tym samochodzie wykazuje szczątkową dynamikę na biegach 1 i 2. Na 3 biegu, aby ciągnął musi mieć 4 tyś obrotów, na 4 biegu - 4.5 - 5 tyś. I tak jeżdżę... inaczej bym... stał :bg:
Ten motor z tą skrzynią w tym samochodzie wykazuje szczątkową dynamikę na biegach 1 i 2. Na 3 biegu, aby ciągnął musi mieć 4 tyś obrotów, na 4 biegu - 4.5 - 5 tyś. I tak jeżdżę... inaczej bym... stał :bg:
Linea 1.4 8v & LPG r.2007 wersja Dynamic 85 KKm (Syn)
Linea 1.4 Turbo r.2009 wersja Dynamc 56 KKm (To ja)
Linea 1.4 Turbo r.2009 wersja Dynamc 56 KKm (To ja)