Teraz jest 17 sty 2017, o 18:06


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2012, o 07:43 
Offline
Kolega
Kolega
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2010, o 22:49
Posty: 3700
Lokalizacja: LBN
Postawił Piwo : 164 razy
Otrzymał Piw: 113 razy
emmer napisał(a):
no juz niżej się nie da :ryczy
wiem, zauważyłem to jak sam schodziłem na sam dół poprzeczki w zadowoleniu :zlośnik

_________________
Sympatyk forum :-)


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   217000   Silnik:   2.0 110KM HDi   Rocznik:   0    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2012, o 18:59 
Offline
klubowicze
klubowicze

Dołączył(a): 26 sty 2012, o 21:41
Posty: 81
Lokalizacja: Łaskarzew
Postawił Piwo : 1 raz
Otrzymał Piw: 0 raz
a może świece do wymiany? Jeśli to tylko przez kilka sekund się dzieje i po odpaleniu- tak mi się wydaje, bo też zauważyłem u mnie kilka razy takie zachowanie samochodu. A wymianę świec planuję za ok 2000 km.

_________________
Pozdrawiam
Paweł


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   41000   Silnik:   1,4 t-jet   Rocznik:   2010    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2012, o 08:37 
Offline
klubowicze
klubowicze

Dołączył(a): 3 maja 2010, o 17:16
Posty: 293
Lokalizacja: Legionowo
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 0 raz
To i ja się podepnę do tematu.Od pewnego czasu usłyszałem piszczenie i prawdo podobnie jest to pompka .Jak przekręcę kluczyk to jest głośna , a podczas pracy słychać ciągłe piszczenie. Zastanawiam się czy wymienią to na gwarancji czy dopiero jak całkiem padnie man jeszcze 10 miesięcy gwarancji.Czasami podczas jazdy zaświeca się kontrolka od wtrysku paliwa , w serwisie nie mogli zdiagnozować . Wgrali nowy program i po 1,5 miesiącu problem powrócił zastanawiam się czy to nie jest od tej pompy. Czy do punto 77KM. jest taka sama i jak się zdejmuje osłonę do tej pompy pod siedzeniem.Może ktoś miał taki przypadek i mógłby pomóc.

_________________
BUŁA


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   45000   Silnik:   1.4 8v   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2012, o 18:20 
Offline
Administrator
Administrator

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 09:18
Posty: 5967
Lokalizacja: Białobrzegi
Postawił Piwo : 45 razy
Otrzymał Piw: 136 razy
pawel-a2 napisał(a):
a może świece do wymiany? Jeśli to tylko przez kilka sekund się dzieje i po odpaleniu- tak mi się wydaje, bo też zauważyłem u mnie kilka razy takie zachowanie samochodu. A wymianę świec planuję za ok 2000 km.


świece mają 8000 km - chyba że trafiłem jakies badziew.


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   181000   Silnik:   1.4 T-Jet + LPG   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2012, o 19:01 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2009, o 07:34
Posty: 6032
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo : 214 razy
Otrzymał Piw: 204 razy
Moje świece tysiąca nie mają i raz auto odpaliło na 600obr i zgasło. Złe świece chyba odpadają, bo przed wymianą też się to zdarzało.
Pompa jest bardzo głośna przy starcie, głośniejszej nie słyszałem, ale szumi tak od zawsze. Może to echo garażu i poranna cisza dookoła potęgują wrażenie.
Tylko czy w układzie nie ma czujnika ciśnienia paliwa, który w przypadku wadliwej pompy wyrzuciłby błąd?


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   129000   Silnik:   T-Jet z gazem   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2012, o 19:42 
Offline
klubowicze
klubowicze

Dołączył(a): 16 sty 2010, o 21:46
Posty: 1596
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Postawił Piwo : 2 razy
Otrzymał Piw: 4 razy
Coval napisał(a):
Pompa jest bardzo głośna przy starcie, głośniejszej nie słyszałem

U mnie jest cicha. Głośniejszą miał ojciec w Lagunie I oraz w Polo '93 (wtedy 2 letnie). A w GP, które teraz ujeżdża to już w ogóle hałas...

_________________
DRZWIALNIA - drzwi i okna z montażem Kraków / Małopolska.
www.drzwialnia.pl
tel. 888-443-444


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   90000   Silnik:   1,4 T-Jet 120KM +LPG   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2012, o 07:07 
Offline
Administrator
Administrator

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 09:18
Posty: 5967
Lokalizacja: Białobrzegi
Postawił Piwo : 45 razy
Otrzymał Piw: 136 razy
Coval napisał(a):
Tylko czy w układzie nie ma czujnika ciśnienia paliwa, który w przypadku wadliwej pompy wyrzuciłby błąd?


na interfejsie nie ma żadnego błędu, lecz gdy gazownik podpiął się swoim do sterownika gazu - wyskoczył błąd że spadek ładowania czy napięcia - jakos tak. suma sumarum, w trakcie jak spadaja obroty to zapisuje słabe ładowanie


odświeżając - spiesząc się bardzo do Sielpi, żeby zdążyć w piątek przed północą - t-jet pracował jak szalony. rura wyprostowana - usterka ustapiła.

pragnę dodać jeszcze, że będąc z tym w ASO w carserwisie w warszawie miły pan najpierw mi powiedział żeby wyregulować zawory, potem, że nie są to silniki przystosowane do gazu, a później, że jak gaszę na gazie to rano odpalając samochód sterownik ma mapę gazową (tylko, że one są identyczne).


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   181000   Silnik:   1.4 T-Jet + LPG   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2012, o 12:16 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sty 2010, o 21:26
Posty: 5917
Lokalizacja: Radom
Postawił Piwo : 192 razy
Otrzymał Piw: 173 razy
emmer napisał(a):
w warszawie miły pan najpierw mi powiedział żeby wyregulować zawory,


Ale tam jest hydraulika... to co tam regulować :pomysli

Miły pan rzucił Ci kilka frazesów, bo sam nie wiedział o co chodzi.


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   126000   Silnik:   1.4 V8 + LPG   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2012, o 12:18 
Offline
Administrator
Administrator

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 09:18
Posty: 5967
Lokalizacja: Białobrzegi
Postawił Piwo : 45 razy
Otrzymał Piw: 136 razy
o to właśnie chodzi - i teraz tylko pytanie - jak u was?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   181000   Silnik:   1.4 T-Jet + LPG   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2012, o 14:32 
Offline
Forum to jego świat
Forum to jego świat
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2012, o 00:21
Posty: 2216
Lokalizacja: POZ
Postawił Piwo : 349 razy
Otrzymał Piw: 228 razy
U mnie z gazownią było tak, że: wyskakiwał błąd "zbyt uboga mieszanka". Objawiało się to tylko wtedy, gdy chciałem mocniej depnąć mojej Lince (od około 3500 obr./min. pojawiał się błąd). Wystarczyły 3 dni jazdy, gdy zmieniałem biegi przy 2500 obr./min. i błąd samoistnie znikał. Później doszło gaśnięcie (momentalne) silnika, wystarczyło włączyć klimę, nadmuch na 3-4, radio i silnik gasł. Wkur...się na maxa jak mi tak silnik zgasł na "ślimaku" autostradowym, przy prędkości około 50-60 km/h straciłem wspomaganie i hamulce (na ostrym zakręcie!!!). Oczywiście miałem jaja z gazownikami, sypały się w moim kierunku dziwne teksty od pseudo-serwisantów, ale moje skargi mailowe do ich głównej siedziby+nagrania z dyktafonu "oczyściły atmosferę" :zlośnik ! Teraz mam mapę gaz=benzyna i jest git (zobaczymy jak długo). Główny nacisk kładą te "fachowce" od gazu na czystość przepustnicy. O zaworach ani słowa.
P.S. żaden fabrycznie wypuszczony silnik benzynowy nie jest przystosowany do gazu. Za słabe materiał, przez co skraca się żywotność silnika i tyle (nieznacznie, przyjmijmy zamiast 250.000 km zrobi się 200.000 km bez poważnej awarii. Natomiast KAŻDY silnik benzynowy DA SIĘ ZAGAZOWAĆ! I nie ważne, czy jest to 1.4 8V, 16V, 3.0 V6 24V. Różnica jest tylko w cenie instalacji. Im bardziej "ucylindrowany" i "uzaworowany" (to drugie wpływa bardzo nieznacznie na cenę) silnik, tym drożej :ink


Wadliwą pompę myślę, że będzie najpierw słychać, że umiera, a potem nastąpią nieznaczne poszarpywania podczas jazdy. Pompa sobie delikatnie piszczy, o czym daje znak, że żyje (tak se to tłumaczę :ink).

[ Dodano: |5 Cze 2012|, o 15:39 ]
Kuzyn_z_Sosnowca napisał(a):
Moje świece tysiąca nie mają i raz auto odpaliło na 600obr i zgasło.


Ja to samo miałem, a to tylko dlatego, że u mnie robiłem błąd. Za długo leżakowało paliwo i straciło swoje oktany (jazda na gazie + ciągłe dolewanie Pb95 do stanu full, spowodowało, że bena "słabła"). Dolałem uszlachetniacza, teraz leję tylko Pb98 i jest git. Obstawiam na słabej jakości paliwo u Ciebie.


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   153000   Silnik:   1.4 8V + LPG   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 cze 2012, o 10:25 
Offline
Forum to jego świat
Forum to jego świat
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 12:07
Posty: 3321
Lokalizacja: Cieszyn
Postawił Piwo : 167 razy
Otrzymał Piw: 113 razy
U mnie nic takiego nie występuje. Jedynie na początku miałem problemy o czym pisałem w innym temacie na temat wtrysków i zapętleń i swego czasu gasnął bo zatankowałem berbeluchę. Od tego czasu nic się nie dzieje i silnik chodzi miodzio

_________________
Obrazek Anonymous Pozdrowienia dla Ciebie !


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   73000   Silnik:   1.4 T-Jet + LPG   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 cze 2012, o 10:27 
Offline
Administrator
Administrator

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 09:18
Posty: 5967
Lokalizacja: Białobrzegi
Postawił Piwo : 45 razy
Otrzymał Piw: 136 razy
ale mi nie chodziło o gaz. miałem tak na benzynie przy odpalaniu zimnego silnika.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   181000   Silnik:   1.4 T-Jet + LPG   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 cze 2012, o 10:44 
Offline
Forum to jego świat
Forum to jego świat
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 12:07
Posty: 3321
Lokalizacja: Cieszyn
Postawił Piwo : 167 razy
Otrzymał Piw: 113 razy
emmer napisał(a):
ale mi nie chodziło o gaz. miałem tak na benzynie przy odpalaniu zimnego silnika.


O to sorki. Trzecia z rzędu nocka w robocie robi swoje :)
Na benzynie też nic takiego u mnie nie występuje

_________________
Obrazek Anonymous Pozdrowienia dla Ciebie !


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   73000   Silnik:   1.4 T-Jet + LPG   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 cze 2012, o 16:12 
Offline
Forum to jego świat
Forum to jego świat
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2012, o 00:21
Posty: 2216
Lokalizacja: POZ
Postawił Piwo : 349 razy
Otrzymał Piw: 228 razy
emmer napisał(a):
ale mi nie chodziło o gaz. miałem tak na benzynie przy odpalaniu zimnego silnika.


to opisałem na dole poprzedniego postu, zła bena musiała być, pompkę bym wykluczył.


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   153000   Silnik:   1.4 8V + LPG   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Pompka paliwa
PostNapisane: 19 lut 2014, o 20:50 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2013, o 19:34
Posty: 266
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Postawił Piwo : 33 razy
Otrzymał Piw: 34 razy
11600km-słyszalne piski na wolnych obrotach,decyzja ASO wymiana pompy paliwa(wymiana na gwarancji)


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   54300   Silnik:   1.4 8V+LPG   Rocznik:   2012    
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]