Strona 1 z 1

STP + 1,4 T-Jet = efekt?

: 20 sty 2012, 22:24
autor: patefoniq
Jak w temacie, ktoś używa tego wynalazku? Co to daje, warto używać? Jakie konsekwencje? Czy nie szkodzi turbinie? Zalezy mi na szybkiej odpowiedzi, bo mam zamiar dolać do baku :)

: 20 sty 2012, 22:35
autor: darcyn
nie dolewaj. nie warto. nic ci to nie da

: 20 sty 2012, 23:38
autor: BINDING
STP w czarnej butelce - polecam !
Przed użyciem : V - 120 km/h -- obroty ponad 3 tyś.
Po uzyciu : V - 120 km/h -- obroty niecałe 3 tyś.
Powrót do osiągów z pierwszego roku. Polecam.

: 21 sty 2012, 9:49
autor: darcyn
taaaaa. pewnie jechałeś w identycznym ciśnieniu powietrza, idealnej tej samej prędkości i kierunku wiatru, na identycznych oponach.

placebo - wydałeś 30 i się pocieszasz ;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

: 21 sty 2012, 9:57
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
A coś nie tak z wtryskami? Jak już chcesz coś wlać to może lepiej Liqui Moly.
Przyznam się, że wlałem raz czarne STP bo po paliwie z BP Linea rano zapalić nie chciała. Zalałem STP razem z paliwem ze Statoil i po problemie. Czy potrzebnie, nie wiem, ale silnik chodzi już dobrze. A czy pomógł Statoil czy SPT...?

: 21 sty 2012, 12:12
autor: Rafcio
Mój kolega powiedział by to tak
STP + 1,4 T-Jet = d.pa :zlośnik :smak

: 23 sty 2012, 14:12
autor: emmer
wlałem ze trzy razy. nie zaszkodziło i raczej nie pomogło.

Re: STP + 1,4 T-Jet = efekt?

: 09 sty 2017, 8:14
autor: Gafadars
Mi to nic nie dało wiec nie kombinuje z tym
_____________
*** TUTAJ BYŁA NIECHCIANA REKLAMA ***

POST EDYTOWANY PRZEZ ADMINISTRATORA

Re: STP + 1,4 T-Jet = efekt?

: 09 sty 2017, 8:46
autor: mwas
Gafadars pisze:Mi to nic nie dało wiec nie kombinuje z tym
_____________
*** TUTAJ BYŁA NIECHCIANA REKLAMA ***
Uprzejmie informuję, że powyższy post został uznany za próbę reklamy, jakiej nie lubimy i tolerować nie będziemy. Użytkownikowi zostało zdeaktywowane konto. W celu aktywacji konta, prosimy o kontakt z administracją.

Pozdrawiamy,
Administracja LKP