Nowy silnik Fiata - zmierzch T-Jet

Różnosci
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Nowy silnik Fiata - zmierzch T-Jet

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Wszystko co złe w jednym silniku ;)
https://autogaleria.pl/nowosci/producen ... nzynowych/
Awatar użytkownika
michalexc
klubowicz
klubowicz
Posty: 344
Rejestracja: 24 sie 2015, 22:15
Przebieg: 137000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Bydgoszcz
Podziękował: 104 razy
Otrzymał podziękowań: 49 razy

Re: Nowy silnik Fiata - zmierzch T-Jet

Post autor: michalexc »

Dpf w benzyniaku nie jest ponoć tak uciążliwy jak w diesla. No ale zawsze kolejny element który może powodować problemy. Osiągi super ale nie podoba mi się w jakim ekologicznym kierunku idziemy. Jedna z wersji 3 cylindry ciekawe jak z kulturą pracy takiego silnika
Awatar użytkownika
leszek1234
klubowicz
klubowicz
Posty: 2146
Rejestracja: 25 lis 2012, 19:32
Przebieg: 200000
Silnik: 1.4 16V Turbo + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: blisko Rybnika
Podziękował: 306 razy
Otrzymał podziękowań: 211 razy

Re: Nowy silnik Fiata - zmierzch T-Jet

Post autor: leszek1234 »

Pamiętam jak wchodziły silniki małe benzyny z turbo - sceptycy zaraz głosili tezę , że to przesilone , po 100 tys.km rozsypie się itp. Życie pokazuje, że niekoniecznie;) Może i w tym przypadku nie będzie źle.
CrazyKetchup
klubowicz
klubowicz
Posty: 629
Rejestracja: 24 mar 2012, 22:12
Przebieg: 0
Silnik: kijanka :)
Rocznik: 2018
Podziękował: 27 razy
Otrzymał podziękowań: 26 razy

Re: Nowy silnik Fiata - zmierzch T-Jet

Post autor: CrazyKetchup »

Powiedz to właścicielom pierwszych tsi ;) .
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Re: Nowy silnik Fiata - zmierzch T-Jet

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Każdy silnik z tylko bezpośrednim wtryskiem, będzie miał problemy z gromadzeniem się nagaru na zaworach dolotowych. Spadają osiągi, wzrasta spalanie i emisja. Niektórzy jak Toyota czy Ford, stosują dodatkowe wtryskiwacze do kolektora, żeby obmywać i chłodzić zawory.
Jeśli będzie miał DPF, to i będzie też EGR, który dodatkowo przyspiesza proces tworzenia się nagaru.
ODPOWIEDZ