Nowa "Linka"
- Fish
- klubowicz
- Posty: 493
- Rejestracja: 12 lut 2010, 18:31
- Przebieg: 145000
- Silnik: 1.4 16V T-Jet (LPG)
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 15 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: Nowa "Linka"
Usterka dotyczy modelu Tipo - samochodu, z w którym Fiat pokładał największe nadzieje na rynkowy sukces. W części egzemplarzy wyprodukowanych w 2016 roku dochodzi do ocierania się przewodów poduszki powietrznej o końcówkę wiązki przewodów kierownicy. To może skutkować ich uszkodzeniem. Ryzyko jest takie, że dojdzie do zwarcia i nieoczekiwanego uaktywnienia się poduszki powietrznej kierowcy. Na polskim rynku kampanii naprawczej podlega łącznie 1 670 samochodów.
Wysłane z mojego GT-I9192 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9192 przy użyciu Tapatalka
<<FISH>>
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
Re: Nowa "Linka"
Kolega z ASO mówił, że sedan powtarza historię Linei. Pierwsza seria ok, a teraz z fabryki przychodzi straszna lipa, podsufitka odchodzi, nawiewy są krzywe, wszystko skrzypi.
- Fish
- klubowicz
- Posty: 493
- Rejestracja: 12 lut 2010, 18:31
- Przebieg: 145000
- Silnik: 1.4 16V T-Jet (LPG)
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 15 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: Nowa "Linka"
Az szkoda gadac. Chlopaki z Turcji zapewniali mnie ze SW bedzie bez wad. Podobno rok go testowali dodatkowo. Ja tuz dzisiaj skonfigurowalem co chce i czekam na mozliwosc zamawiania, oczywiscie w miedzyczasie negocjacje z kim trzeba. Najwyzej trzeci raz bede zalowal ze kupilem nowego fiata z pierwszych serii, juz sie jakos przyzwyczailemKuzyn_z_Sosnowca pisze:Kolega z ASO mówił, że sedan powtarza historię Linei. Pierwsza seria ok, a teraz z fabryki przychodzi straszna lipa, podsufitka odchodzi, nawiewy są krzywe, wszystko skrzypi.
Wysłane z mojego GT-I9192 przy użyciu Tapatalka
<<FISH>>
-
- klubowicz
- Posty: 1354
- Rejestracja: 16 paź 2016, 23:50
- Przebieg: 173000
- Silnik: 1.4 V8+lpg
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Sławków
- Podziękował: 478 razy
- Otrzymał podziękowań: 141 razy
Re: Nowa "Linka"
Fish jak już dorwiesz nowa bestie podziel się zdjęciami i opiniami
Ostatnio zmieniony 11 gru 2016, 16:56 przez skory85, łącznie zmieniany 1 raz.
Fiat 125p, Polonez Atu, Fiat Palio, Fiat Cinquecento, Fiat Punto II no i Linijka i czarny pug 308 II sw
-
- klubowicz
- Posty: 527
- Rejestracja: 20 sie 2013, 22:35
- Przebieg: 72000
- Silnik: 1.4 16v Turbo
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Tarnowskie góry
- Podziękował: 37 razy
- Otrzymał podziękowań: 44 razy
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
Re: Nowa "Linka"
sw i hatch celują w rynek zachodni, więc teoretycznie powinni się bardziej przykładać.
- Fish
- klubowicz
- Posty: 493
- Rejestracja: 12 lut 2010, 18:31
- Przebieg: 145000
- Silnik: 1.4 16V T-Jet (LPG)
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 15 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: Nowa "Linka"
No niestety to bedzie niewczesniej niz wrzesien niestety chyba ze cos fiat przyspieszy.skory85 pisze:Fish jak już dorwiesz nowa bestie podziel się zdjęciami i opiniami
Wysłane z mojego GT-I9192 przy użyciu Tapatalka
<<FISH>>
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
-
- klubowicz
- Posty: 1818
- Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
- Przebieg: 113000
- Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 27 razy
Re: Nowa "Linka"
Ja jutro idę chyba zamówić Tipo. Sedan, biały, najtańszy, odbiór w styczniu. Na T-Jeta nie czekam bo za drogo wyjdzie. Doszedłem z żoną do wniosku, że najtańszy będzie najbardziej odpowiedni na drugie auto w rodzinie. Zobaczymy jak z awaryjnością... ale jestem dobrej myśli.
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
Re: Nowa "Linka"
Mam podobne przemyślenia dotyczące SW. Wersja za 53kPLN czy 93kPLN(da się), nadal ma tyle samo miejsca, takie samo wyciszenie, takie same plastiki i taki sam bagażnik. Po mieście 95KM wystarczy w zupełności, na trasie do spokojnej jazdy też więcej nie potrzeba.
Do podstawowej wersji dokupiłbym tylko podłokietnik, tempomat i światła przeciwmgielne. Może jeszcze jakieś ładne alufelgi.
Nie mówię, że nie chciałbym T-Jeta, ale musi być w okazyjnej cenie, dużo tańszy od konkurencji.
Do podstawowej wersji dokupiłbym tylko podłokietnik, tempomat i światła przeciwmgielne. Może jeszcze jakieś ładne alufelgi.
Nie mówię, że nie chciałbym T-Jeta, ale musi być w okazyjnej cenie, dużo tańszy od konkurencji.
- Fish
- klubowicz
- Posty: 493
- Rejestracja: 12 lut 2010, 18:31
- Przebieg: 145000
- Silnik: 1.4 16V T-Jet (LPG)
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 15 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: Nowa "Linka"
Heheh Kuzynie jak nigdy jest mi niezmiernie milo nie zgodzic sie do konca z Twoja wypowiedzia. Racja ze kazdy musi zwazyc i zmierzyc pod siebie ale moje przemyslenia obecnie saxinne a mysle o tym intensywnie juz dlugo. Zawsze uwazalem ze nie ma co dokladac do bajerow. Da sie jezdzic bez tempomatu, da noga na pedal i jazda, bez nawigacji jasne, kabelek i telefon z google i jazda. Mp3 po co mozna nagrywac wkolko cd podlokietnik - fanaberia itd.... Wlasnie to przerobilem przez 8 lat i dzisiaj szukajac samochodu na kolejne 8 a moze i 10 lat uwazam ze warto dolozyc i miec to co sie chce. Teraz oczywiscie pytanie czy mozna sobie pozwolic na dodatkowe 20 czy nie i to najgorsze pytanie. Tjet z gazem wg mnie kompromis, dokladasz do tjeta ale oszczedzasz na gazie. Pewnie ze 95KM pojezdzi ale ja tez sobie powiedzialem nigdy mniej niz 120. No i takie kazdy ma dylematy, ja obecnie jestem za tym aby jednak dolozyc chociaz nie jest to latwe ale wole sie wyzylowac raz niz 8 lat zalowac. 500+ zgarniam od miesiaca (taki zarcik) wiec tylko chromy pod grila i 17" fele moge sobbie odpuscic a reszta juz raczej musi byc Zobaczymy co wyjdzie, najgorsze jest to ze nie mozna jeszcze zamowic i z dylematami trzeba zyc.Kuzyn_z_Sosnowca pisze:Mam podobne przemyślenia dotyczące SW. Wersja za 53kPLN czy 93kPLN(da się), nadal ma tyle samo miejsca, takie samo wyciszenie, takie same plastiki i taki sam bagażnik. Po mieście 95KM wystarczy w zupełności, na trasie do spokojnej jazdy też więcej nie potrzeba.
Do podstawowej wersji dokupiłbym tylko podłokietnik, tempomat i światła przeciwmgielne. Może jeszcze jakieś ładne alufelgi.
Nie mówię, że nie chciałbym T-Jeta, ale musi być w okazyjnej cenie, dużo tańszy od konkurencji.
Ja chyba pojde na calosc tym bardziej ze nie startuje od zera bo linke sie opchnie, ojciec cos chce dolozyc wiec na polowe bedzie
Wysłane z mojego GT-I9192 przy użyciu Tapatalka
<<FISH>>
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
Re: Nowa "Linka"
Rozumiem doskonale, bo każdy lubi wygodę. Mam jednak nieco inną koncepcję.
Tempomat, podłokietnik to minimum. Kilma jest, 4 szyby na prąd są, czujniki parkowania mogę dołożyć kiedy chcę, a alusy kupić później.
Gdybym miał kupować to brałbym podstawowe radio, które zaraz zastąpiłbym jakimś markowym kombajnem z nawigacją, DVD, kamerą cofania itd. Dalczego, bo Uconnect ma przeciętne opinie jeśli chodzi o bezawaryjność, a aktualizacja map jest płatna. Ile kosztuje ten 5" "bajer" po gwarancji? ano 10kPLN, większy 7" wolę nie wiedzieć, ale 8" do Freemonta chyba 16kPLN. Mój przedwojenny fabryczny Blałpónkt w Linei padł 2 razy, więc mam lekkie uczulenie na te rzeczy.
To samo dotyczy LPG. Gdy będą już mięli aktualnego Epera jedź do ASO i spytaj ile kosztuje listwa wtryskowa, reduktor, czy choćby kpl filtrów. Przykładowo reduktor do Pandy 1.2 (69KM) z pseudo-fabrycznym LPG kosztuje ~1500zł, a taki jak mam w samochodzie (do 150KM) 170zł. Gwarancja szybko mija...
Fajnie jest odebrać kluczyki i mieć wszystko gotowe, ale ja lubię i trochę umiem grzebać przy autach, a to co założę poza fabryką daje satysfakcję, i pewną niezależność.
Tempomat, podłokietnik to minimum. Kilma jest, 4 szyby na prąd są, czujniki parkowania mogę dołożyć kiedy chcę, a alusy kupić później.
Gdybym miał kupować to brałbym podstawowe radio, które zaraz zastąpiłbym jakimś markowym kombajnem z nawigacją, DVD, kamerą cofania itd. Dalczego, bo Uconnect ma przeciętne opinie jeśli chodzi o bezawaryjność, a aktualizacja map jest płatna. Ile kosztuje ten 5" "bajer" po gwarancji? ano 10kPLN, większy 7" wolę nie wiedzieć, ale 8" do Freemonta chyba 16kPLN. Mój przedwojenny fabryczny Blałpónkt w Linei padł 2 razy, więc mam lekkie uczulenie na te rzeczy.
To samo dotyczy LPG. Gdy będą już mięli aktualnego Epera jedź do ASO i spytaj ile kosztuje listwa wtryskowa, reduktor, czy choćby kpl filtrów. Przykładowo reduktor do Pandy 1.2 (69KM) z pseudo-fabrycznym LPG kosztuje ~1500zł, a taki jak mam w samochodzie (do 150KM) 170zł. Gwarancja szybko mija...
Fajnie jest odebrać kluczyki i mieć wszystko gotowe, ale ja lubię i trochę umiem grzebać przy autach, a to co założę poza fabryką daje satysfakcję, i pewną niezależność.
-
- klubowicz
- Posty: 527
- Rejestracja: 20 sie 2013, 22:35
- Przebieg: 72000
- Silnik: 1.4 16v Turbo
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Tarnowskie góry
- Podziękował: 37 razy
- Otrzymał podziękowań: 44 razy
Re: Nowa "Linka"
Ja jeżdżę od bracika tipo i niby wystarczy te 95KM,ale t-jet to inna bajka,ciągnie od najniszych obrotów,daje to taki smaczek jak wciska cie w fotel,podnosi prestiż i czujesz że jesteś zadowolony że możesz depnąć,podnosi rangę samochodu i jego klasę, takie są moje odczucia jak z t-jeta przesiądę się do tipo,pierwsze co sobie myśle ,kuźwa te auto nie chce jechać,ja osobiści nigdy bym nie kupił tego samochodu z tym silnikiem ponieważ miałbym niedosyt,ale to tylko moje odczucia więc może za trzy,cztery lata kupie używanego t-jet za połowę ceny jaką kosztował,a może nie.
- Fish
- klubowicz
- Posty: 493
- Rejestracja: 12 lut 2010, 18:31
- Przebieg: 145000
- Silnik: 1.4 16V T-Jet (LPG)
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 15 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: Nowa "Linka"
No tos mnie teraz nastraszyl. Nie myslalem tymi kategoriami hehe. Radio za tyleeeeeee, cos mi tu nie pasi. Z gazem racja ale zawsze mozna przeciez wstawic ten za 170 kto zabroni po gwarancji. Masz racje obawa moze jest ale zawsze idzie wybrnac jakos mam nadzieje. Juz mi nie pisz takich rzeczy bo bede Lina jezdzil az nie padnie bo teraz jest w idealnej kondycjiKuzyn_z_Sosnowca pisze: Gdybym miał kupować to brałbym podstawowe radio, które zaraz zastąpiłbym jakimś markowym kombajnem z nawigacją, DVD, kamerą cofania itd. Dalczego, bo Uconnect ma przeciętne opinie jeśli chodzi o bezawaryjność, a aktualizacja map jest płatna. Ile kosztuje ten 5" "bajer" po gwarancji? ano 10kPLN, większy 7" wolę nie wiedzieć, ale 8" do Freemonta chyba 16kPLN. Mój przedwojenny fabryczny Blałpónkt w Linei padł 2 razy, więc mam lekkie uczulenie na te rzeczy.
To samo dotyczy LPG. Gdy będą już mięli aktualnego Epera jedź do ASO i spytaj ile kosztuje listwa wtryskowa, reduktor, czy choćby kpl filtrów. Przykładowo reduktor do Pandy 1.2 (69KM) z pseudo-fabrycznym LPG kosztuje ~1500zł, a taki jak mam w samochodzie (do 150KM) 170zł. Gwarancja szybko mija...
Wysłane z mojego GT-I9192 przy użyciu Tapatalka
<<FISH>>
- Fiacik
- klubowicz
- Posty: 1301
- Rejestracja: 25 wrz 2014, 15:16
- Przebieg: 27000
- Silnik: 1,0 TSI-110KM
- Rocznik: 2019
- Lokalizacja: Żywiec
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 144 razy
Re: Nowa "Linka"
Wczoraj otrzymałem e mailem ofertę od FIATA dotycząca zakupu nowego TIPO w promocji i jest ciekawa choć muszę przyznać ,że zbytnio się w nią nie zagłębiałem .Jest promocja w zakupie do 9.500zł przy zwrocie starego auta i dla zainteresowanych koniecznie do rozeznania .
Co się tyczy wyposażenia to uważam ,że tempomat owszem ale tam gdzie jest mały ruch , bo w innej sytuacji to zbędna zabawka , którą co chwila trzeba klikać - no chyba ,że ktoś lubi się w czasie jazdy bawić ( miałem 3 auta z tempomatem to wiem jak jest) . W/g mnie najważniejszy jest dobry a przede wszystkim prosty w obsłudze zestaw audio . Jak chcę posłuchać czegoś extra grającego to żaden zestaw samochodowy nie dorówna średniej klasy sprzętowi domowemu.Po kilku latach przy odprzedaży auta nikt nie chce za te fajerwerki zapłacić , a znający się nieco na samochodach klient na ogół patrzy na stan techniczny .
A gaz fabryczny - absolutnie , cena nie do przyjęcia poza tym gwarancja na auto minie szybko.Na rynku są lepsze instalacje np . BRC,STAG .Jak ktoś montuje gaz to dla oszczędności a w salonach o tym wiedzą i windują ceny instalacji .
Co się tyczy wyposażenia to uważam ,że tempomat owszem ale tam gdzie jest mały ruch , bo w innej sytuacji to zbędna zabawka , którą co chwila trzeba klikać - no chyba ,że ktoś lubi się w czasie jazdy bawić ( miałem 3 auta z tempomatem to wiem jak jest) . W/g mnie najważniejszy jest dobry a przede wszystkim prosty w obsłudze zestaw audio . Jak chcę posłuchać czegoś extra grającego to żaden zestaw samochodowy nie dorówna średniej klasy sprzętowi domowemu.Po kilku latach przy odprzedaży auta nikt nie chce za te fajerwerki zapłacić , a znający się nieco na samochodach klient na ogół patrzy na stan techniczny .
A gaz fabryczny - absolutnie , cena nie do przyjęcia poza tym gwarancja na auto minie szybko.Na rynku są lepsze instalacje np . BRC,STAG .Jak ktoś montuje gaz to dla oszczędności a w salonach o tym wiedzą i windują ceny instalacji .
Piękna kobieta to niezbędny element wyposażenia pięknego auta