Strona 2 z 2

Re: Linea T-Jet Egon

: 21 maja 2018, 10:04
autor: EGON
Kolejny krok wymiana śruby nr7, śruba od turbosprężarki z filtrem.

Re: Linea T-Jet Egon

: 21 maja 2018, 12:32
autor: K0J0T
Nie zapomnij o podkładkach nowych. Ja teraz przy wymianie oleju będę wymieniał śrubę 🙂

Re: Linea T-Jet Egon

: 21 maja 2018, 13:42
autor: EGON
Podkładki to oczywistość dlatego nie pisałem o tym.

Re: Linea T-Jet Egon

: 21 maja 2018, 15:35
autor: K0J0T
EGON pisze:
12 maja 2018, 20:16
Dziś wygoniłem trochę rudej polecam środek R-Stop firmy APP efekt mi się spodobał i zdemontowałem każe koło i tylna belka też została zrobiona.
Nakładałeś pędzlem potem zmyłeś? Bo nie widzę tego preparatu dostępnego w spray’u 🙂 efekt na belce tez zadowalający ? Jest sens tym robić tłumik ?

Re: Linea T-Jet Egon

: 22 maja 2018, 22:31
autor: EGON
Jest sens jak najbardziej. R stopa się nie zmywa. Nakładasz pędzlem lub natryskiem a potem na to farbę.

Re: Linea T-Jet Egon

: 22 maja 2018, 22:46
autor: Szczypior
Prawda jest taka, że wszystkie tego typu środki są przereklamowane i po czasie wyjdzie spowrotem.
Najlepszym rozwiązaniem jest wyczyszczenie do gołej blachy i podkład epoksydowy, jeżeli się nie uda reaktywny na to już normalna kolejność . Wszystko dwu składnikowe, żadne brunoxy ( nie mylić z podkładem epoksydowym), rstopy czy cortaniny itd.

Nie mam zamiaru się spierać, wiem to z doświadczenia i kilkunastu aut. Polecam fora typu lakiernik lub lakierowanko.

Oczywiście fajna robota i dobrze, że starasz się zatrzymać ruda, też tak działam tylko od kilku lat innymi środkami

Re: Linea T-Jet Egon

: 22 maja 2018, 23:50
autor: zibi186
Szczypior , to podziel się czego używasz ??

Re: Linea T-Jet Egon

: 23 maja 2018, 5:16
autor: Szczypior
Przecież wyżej napisałem :) różne firmy, ważne aby dwu składnikowe, przeważnie z novola

Re: Linea T-Jet Egon

: 23 maja 2018, 9:46
autor: EGON
Szczypior pisze:
22 maja 2018, 22:46
Prawda jest taka, że wszystkie tego typu środki są przereklamowane i po czasie wyjdzie spowrotem.
Najlepszym rozwiązaniem jest wyczyszczenie do gołej blachy i podkład epoksydowy, jeżeli się nie uda reaktywny na to już normalna kolejność . Wszystko dwu składnikowe, żadne brunoxy ( nie mylić z podkładem epoksydowym), rstopy czy cortaniny itd.

Nie mam zamiaru się spierać, wiem to z doświadczenia i kilkunastu aut. Polecam fora typu lakiernik lub lakierowanko.

Oczywiście fajna robota i dobrze, że starasz się zatrzymać ruda, też tak działam tylko od kilku lat innymi środkami
Ja mam duże doświadczenie własnie głownie przy odbudowie klasyków i w walce z korozją. Podkład epoksydowy jest bardzo dobry ale to nie reaguje z rdzą, tylko chroni blachę przed rdzą. Reaktywny jest ok ale najlepsze na rdze są środki typu r-stop (wodniste). Oczywiście najlepsze jest piaskowanie i na to epoksyd. Tylko nie zawsze jest jak to zrobić. Ja uważam że trzeba działać i lepiej wcześniej niż później. Bardzo ważne jest zabezpieczenie profili zamkniętych póki rudej jeszcze nie widać. Moją już dostała w progi i podłużnice zabezpieczenie.

Re: Linea T-Jet Egon

: 23 maja 2018, 12:03
autor: Szczypior
Ja mam złe wspomnienia po brunoxie i rstop :)

Re: Linea T-Jet Egon

: 18 cze 2018, 11:06
autor: EGON
Auto już przerejestrowane trochę je wypucowałem i założyłem ledy (tak wiem że na wąsko) ale tutaj mi się najbardziej podoba.