Linea Złota 1.4 77KM
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 27 lis 2017, 8:48
- Przebieg: 63000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Ciechanów
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Linea Złota 1.4 77KM
Stałem się szczęśliwym posiadaczem Fiata
Kupiony można powiedzieć od pierwszego właściciela. Przebieg 62000, Wygląda na bezwypadkowy. Jedynie pod wlewem paliwa na szerokości kilku cm miernik nie łapał skali, ale to do przyjęcia. Wnętrze bez większego zużycia.
W tym tygodniu auto dostanie nowy rozrząd INA i olej z filtrem, trzeba też wymienić uszczelniacz półosi.
Później wstawię fotki z wymiany rozrządu.
Na razie pokonałem jedną trasę 300 km w drodze powrotnej po zakupie, spalanie 6.2. Dynamika jest na dobrym poziomie. Badanie na stacji przed zakupem nie ujawniła nic niepokojącego, silnik sprawdzony analizatorem spalin - tutaj też ok.
Kupiony można powiedzieć od pierwszego właściciela. Przebieg 62000, Wygląda na bezwypadkowy. Jedynie pod wlewem paliwa na szerokości kilku cm miernik nie łapał skali, ale to do przyjęcia. Wnętrze bez większego zużycia.
W tym tygodniu auto dostanie nowy rozrząd INA i olej z filtrem, trzeba też wymienić uszczelniacz półosi.
Później wstawię fotki z wymiany rozrządu.
Na razie pokonałem jedną trasę 300 km w drodze powrotnej po zakupie, spalanie 6.2. Dynamika jest na dobrym poziomie. Badanie na stacji przed zakupem nie ujawniła nic niepokojącego, silnik sprawdzony analizatorem spalin - tutaj też ok.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- mwas
- Prezes
- Posty: 6940
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 944 razy
- Kontakt:
Re: Linea Złota 1.4 77KM
No to gratulujemy zakupu, bezawaryjności i szerokości !
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
- Sebek
- klubowicz
- Posty: 1247
- Rejestracja: 04 sty 2014, 20:09
- Przebieg: 100
- Silnik: 1.0 Turbo
- Rocznik: 2023
- Lokalizacja: SWD
- Podziękował: 161 razy
- Otrzymał podziękowań: 134 razy
Re: Linea Złota 1.4 77KM
Gratuluję i Szerokości
FSO 1500, SKODA FAVORIT lpg BRC, FIAT SIENA lpg BRC, RENAULT CLIO II dCi, FIAT LINEA lpg TARTARINI, RENAULT CLIO V, SKODA KAMIQ
-
- klubowicz
- Posty: 1352
- Rejestracja: 16 paź 2016, 23:50
- Przebieg: 173000
- Silnik: 1.4 V8+lpg
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Sławków
- Podziękował: 477 razy
- Otrzymał podziękowań: 141 razy
Re: Linea Złota 1.4 77KM
Gratki
Fiat 125p, Polonez Atu, Fiat Palio, Fiat Cinquecento, Fiat Punto II no i Linijka i czarny pug 308 II sw
- leszek1234
- klubowicz
- Posty: 2150
- Rejestracja: 25 lis 2012, 19:32
- Przebieg: 200000
- Silnik: 1.4 16V Turbo + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: blisko Rybnika
- Podziękował: 307 razy
- Otrzymał podziękowań: 211 razy
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 27 lis 2017, 8:48
- Przebieg: 63000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Ciechanów
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Linea Złota 1.4 77KM
Pytałem w jednym z tematów jak szybko linea się nagrzewa. Po odpowiedziach stwierdziłem, że pewnie jak każde auto. W rzeczywistości jestem zaskoczony Po praktycznie 2.5 km silnik ma temperaturę roboczą. Dla porównania Vectra B 2.0 pb, którą miałem wcześniej temperaturę osiągała po 5 km. To jeśli chodzi o silnik. Wnętrze za to nagrzewa się nieco wolniej. Wczoraj kupiłem olej Orlen max expert c3 5w40 (link do testu -> oraz uszczelniacz półosi, muszę podjechać do aso po olej do skrzyni na dolewkę. W środę wymieniam rozrząd więc wstawię kilka zdjęć z prac
- mwas
- Prezes
- Posty: 6940
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 944 razy
- Kontakt:
Re: Linea Złota 1.4 77KM
Kumam Uczulę więc tylko, tak dla przypomnienia, bo na forum było już nie raz Silnik 1.4 8V posiada zmienną fazę rozrządu, czyli tak zwany "wariator". Według instrukcji producenta, pasek powinno się wymieniać przy użyciu blokad. Jeśli nie ma blokad, to można to zrobić za pomocą znaczników, ale trzeba być baaaardzo dokładnym U mnie mechanik już 2 razy wymieniał na znaczniki i jest wszystko OK, ale... za pierwszym razem nie wiedzieliśmy, że jest wariator i całe szczęście nie kręcił niczym po ściągnięciu paska i pasek założył ponownie bardzo dokładnie
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
-
- Nowy
- Posty: 11
- Rejestracja: 05 paź 2017, 11:59
- Przebieg: 72000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2010
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Linea Złota 1.4 77KM
Gratuluje zakupu. Prawie identyczna jak moja. Około rok temu to auto ogłaszał salon fiata w Toruniu, miało wgniecenie właśnie na prawym tylnym błotniku. Możliwe że stąd ci ten miernik nie łapie. Co do uszczelniacza półosi to ja kupowałem z tym samym objawem - przynajmniej tak twierdził salon skąd kupowałem auto. Okazało się że olej wyciekał z wybieraka skrzyni - zwróćcie na to również uwagę. Życzę bezawaryjności i frajdy z jazdy. Pozdrawiam!
-
- klubowicz
- Posty: 163
- Rejestracja: 17 maja 2011, 11:12
- Przebieg: 172000
- Silnik: 1.4 8v+LPG
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: staszow
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 25 razy
- Kontakt:
Re: Linea Złota 1.4 77KM
Jeśli to jest po lewej stronie to tez mi się wydaje, że większe prawdopodobieństwo jest że puszcza wybierak, jeśli tak jest to dolać oleju do skrzyni i cieszyć się z samochodu - ewentualnie wymienić uszczelkę wybieraka ale i tak po ok 2 latach problem wróci.
Ostatnio zmieniony 19 gru 2017, 21:03 przez slawek007, łącznie zmieniany 1 raz.