Fiat Linea 1.4 T-Jet 2008 - użytkownik emmer

Nasze Linki
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 320 razy
Otrzymał podziękowań: 346 razy

Post autor: Tomek »

Coval pisze:Ani jednej usterki przez 20kkm? To niemożliwe.
A jednak takie cuda się zdarzają :luzak
Żeby tylko nie zapeszyć..
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 41 razy
Otrzymał podziękowań: 120 razy

Post autor: emmer »

a jednak za wcześnie na oklaski. wracając z ASO zauważyłem, że samochód jakiś słabszy: ale mówię sobie - 15 C, może coś paliwo nie za dobre. wczoraj jadąc do pracy to samo, wracając (15 km) zauważyłem że jakby turbo załaczało się dużo później po dodaniu gazu niż było to poprzednio. dzisiaj rano jadąc do pracy zapaliła się kontrolka "sprawdź silnik", samochód słabszy powiedzmy o jakieś 20 %, turbodziura duuużo większa. po południu muszę wyruszyć na warszawkę szukać przyczyn.


kuźwa, co pojadę do tego ASO to jakieś nieszczęście. zbieg okoliczności czy podłość?

ktoś chyba coś miał z tą kontrolką. możecie podesłać link gdzie to było na forum, bo za bardzo w robocie nie mam czasu szukać.
Q
klubowicz
klubowicz
Posty: 647
Rejestracja: 30 lis 2010, 20:21
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 8v 77KM
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Stolica podziemnych pomarańczy
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: Q »

Tu coś było http://www.lineaklubpolska.pl/viewtopic ... %BC+silnik" onclick="window.open(this.href);return false;
Odrzucam Waszą rzeczywistość i tworzę sobie własną :ink
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Zobacz czy te wszystkie wężyki podłączone do rury dolotowej między filtrem a turbiną są dobrze wpięte. Jeden z nich prowadzi do elektrozaworu umieszczonego przy zaczepie chłodnicy. Steruje on załączaniem się turbo poprzez podciśnienie w dolocie. Tak mi się przynajmniej wydaje :)
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 41 razy
Otrzymał podziękowań: 120 razy

Post autor: emmer »

oki. dzieki serdeczne.
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 320 razy
Otrzymał podziękowań: 346 razy

Post autor: Tomek »

emmer, przeglądałem sobie ostatnio forum Bravo, i tam jeden człowiek z Radomia też strasznie narzekał na Romar.
Skończyło się na tym że zaczął jeździć ze swoim autem do Skarżyska, i tamten serwis chwali.
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 41 razy
Otrzymał podziękowań: 120 razy

Post autor: emmer »

ja mam w warszawie dobry carserwis - na ale niestety zmuszony byłem jechać do Romaru, bo FAP mi ładnie zakomunikował, że albo wymieniam belkę w radomiu, albo w innym ASO odpłatnie :(

[ Dodano: |25 Lut 2011|, o 08:44 ]
Tomek pisze:emmer, przeglądałem sobie ostatnio forum Bravo, i tam jeden człowiek z Radomia też strasznie narzekał na Romar.
dasz linka?
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 320 razy
Otrzymał podziękowań: 346 razy

Post autor: Tomek »

emmer pisze:dasz linka?
O w tym wątku coś znajdziesz
klik

tak w połowie strony
użytkownik Artur - DeathEnder
Awatar użytkownika
Rafcio
Moderator
Moderator
Posty: 3747
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 106000
Silnik: 1.4 Turbo 120KM
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Cieszyn
Podziękował: 365 razy
Otrzymał podziękowań: 200 razy

Post autor: Rafcio »

emmer, Ty to masz pecha :przykry
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna :jazda
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 6935
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 218600
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 401 razy
Otrzymał podziękowań: 943 razy
Kontakt:

Post autor: mwas »

emmer pisze:ale niestety zmuszony byłem jechać do Romaru, bo FAP mi ładnie zakomunikował, że albo wymieniam belkę w radomiu, albo w innym ASO odpłatnie :(
emmer, jakim cudem FAP mógł tak napisać ?? Przecież im powinno to być wszystko jedno zwłaszcza, że masz niezłe przeboje z tym Twoim serwisem w Radomiu. To co teraz opisujesz, to już w ogóle woła o pomstę do nieba ! Nic, tylko wpaść tam z granatem i zrobić porządek raz na zawsze !
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
Awatar użytkownika
krakus02
klubowicz
klubowicz
Posty: 1745
Rejestracja: 10 mar 2010, 20:32
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 16V TJet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Łódź / Lubliniec
Podziękował: 24 razy
Otrzymał podziękowań: 29 razy

Post autor: krakus02 »

mwas pisze:Nic, tylko wpaść tam z granatem i zrobić porządek raz na zawsze !
...no to może zrobimy wycieczkę klubową do tego serwisu :)
emmer, współczuję, można się zdenerwować...
„Śmiej się, śmiej, ale mój model to ferrari wśród Fiatów, oczywiście kiedy ja prowadzę" :ryczy
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Pogadam ze znajomymi z kopalni. Jak się w taki serwis wpie***lą 2-3 fadromy, to na pewno będą inaczej podchodzić do klienta.
duskap
klubowicz
klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 113000
Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Post autor: duskap »

emmer, na szczęście tamta usterka została zakończona, więc z nową możesz jechać do dowolnego innego ASO w Polsce (i w Europie). Zatem trzymaj się zdala od radomskiego ASO.
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 41 razy
Otrzymał podziękowań: 120 razy

Post autor: emmer »

duskap pisze:emmer, na szczęście tamta usterka została zakończona, więc z nową możesz jechać do dowolnego innego ASO w Polsce (i w Europie). Zatem trzymaj się zdala od radomskiego ASO.
ha, ha fajnie by było. nie będę tworzył nowego wątku także piszę dalej tutaj.

a więc zaraz po robocie ruszyłem w stronę warszawy. kontrolka cały czas się świeciła i samochód zaczął słabnąć. po drodze obdzwoniłem wszytskie ASO w warszawie i piasecznie - nikt nie miał czasu, nie było diagnosty, albo nie mieli kompa. wk...łem się stanąłem pod warką na parkingu i zadzowniłem do Assitance fiata i poprosiłem o lawetę. przyjechał potocznie nazywany Pan Józek podpiął się na miejscu pod kompa wykasował usterkę i na razie jest ok. diagnoza : czujnik ciśnienia doładowania. cało operacja trwała jakieś 5 min.

i coś na poprawę humoru. według FAP moja gwarancja skończyła się w 2005 roku :ryczy
- oczywiście błąd dilera u którego kupowałem samochód. dwa lata naprawiam samochód na gwarancji, trzy dnie wcześniej odebrałem samochód po naprawie gwarancyjne a kobita sprawdza to 30 min :red
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 105 razy
Otrzymał podziękowań: 82 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

emmer pisze:i coś na poprawę humoru. według FAP moja gwarancja skończyła się w 2005 roku
- oczywiście błąd dilera u którego kupowałem samochód. dwa lata naprawiam samochód na gwarancji, trzy dnie wcześniej odebrałem samochód po naprawie gwarancyjne a kobita sprawdza to 30 min
to są naprawdę jakieś jaja, ręce opadają
Sympatyk forum :-)
ODPOWIEDZ