Ceramizer
-
- Posty: 70
- Rejestracja: 12 gru 2016, 9:57
- Przebieg: 126000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Czeladź
- Podziękował: 39 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: Ceramizer
Dzięki. Może jutro będę wymieniał. Ostatnio mało jeżdżę, więc na efekty pewnie będę musiał poczekać, ale na pewno dam znać jak coś odczuję:)
- leszek1234
- klubowicz
- Posty: 2153
- Rejestracja: 25 lis 2012, 19:32
- Przebieg: 200000
- Silnik: 1.4 16V Turbo + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: blisko Rybnika
- Podziękował: 308 razy
- Otrzymał podziękowań: 211 razy
Re: Ceramizer
Chłopaki, chciałem wam uzmysłowić, że niektórzy na tym forum mają przejechane już pod 200 tys km albo więcej bez żadnych "wynalazków"..
-
- Posty: 70
- Rejestracja: 12 gru 2016, 9:57
- Przebieg: 126000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Czeladź
- Podziękował: 39 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: Ceramizer
Wiem, dlatego kilka miesięcy się zastanawiam czy warto wlewać coś do silnika.
Sporo czytałem i raczej to pozytywne opinie. Zapytałem na forum, bo ciekaw byłem czy ktoś może coś powiedzieć użytkując właśnie Fiata.
Trochę mi bierze oleju i na zimnym pracuje jakby w ogóle oleju nie miał, a po opiniach innych widzę, że to złoty środek:)
Sporo czytałem i raczej to pozytywne opinie. Zapytałem na forum, bo ciekaw byłem czy ktoś może coś powiedzieć użytkując właśnie Fiata.
Trochę mi bierze oleju i na zimnym pracuje jakby w ogóle oleju nie miał, a po opiniach innych widzę, że to złoty środek:)
-
- klubowicz
- Posty: 491
- Rejestracja: 15 sie 2010, 22:12
- Podziękował: 19 razy
- Otrzymał podziękowań: 17 razy
Re: Ceramizer
Zgoda, ale kupując uzywany samochód, jeszcze nie wiadomo w jaki sposób, wole wydać pare złotych i mieć spokójleszek1234 pisze: ↑18 sty 2018, 0:30 Chłopaki, chciałem wam uzmysłowić, że niektórzy na tym forum mają przejechane już pod 200 tys km albo więcej bez żadnych "wynalazków"..
Po dieslu słysze poprawę, wcześniej nie miałem styczności z dieslem i myślałem, że taki warkot i odgłoś rozpadania się przy odpaleniu to standard, ale teraz jest inaczej, oczywiscie na plus
- leszek1234
- klubowicz
- Posty: 2153
- Rejestracja: 25 lis 2012, 19:32
- Przebieg: 200000
- Silnik: 1.4 16V Turbo + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: blisko Rybnika
- Podziękował: 308 razy
- Otrzymał podziękowań: 211 razy
-
- Posty: 70
- Rejestracja: 12 gru 2016, 9:57
- Przebieg: 126000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Czeladź
- Podziękował: 39 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: Ceramizer
Nie mogę znaleźć informacji jak ma przebiegać jazda przez pierwsze km stosując Cerateca.
Np. Przy Ceramizatorze zalecają przez pierwsze 200 km nie przekraczać 2700 obr./min.
Może przy Ceratecu nie trzeba jakoś spokojnie jeździć?
Np. Przy Ceramizatorze zalecają przez pierwsze 200 km nie przekraczać 2700 obr./min.
Może przy Ceratecu nie trzeba jakoś spokojnie jeździć?
- zibi186
- klubowicz
- Posty: 1847
- Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
- Przebieg: 195000
- Silnik: 1.4 T-jet + lpg
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: k / Pszczyny
- Podziękował: 336 razy
- Otrzymał podziękowań: 152 razy
Re: Ceramizer
Ceramizer , który ja użyłem faktycznie miał zalecenia spokojnej jazdy przez pierwsze ileś tam km. Ceratec to jednak inny środek , bardziej plynny , w większej ilości . Może kupując zajrzyj do ( na) opakowania ( e ) , może tam znajdziesz jakieś szczególne zalecenia
-
- Posty: 70
- Rejestracja: 12 gru 2016, 9:57
- Przebieg: 126000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Czeladź
- Podziękował: 39 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: Ceramizer
Oczywiście, że przeczytałem wszystko co jest na opakowaniu, pudełku:) Nie ma nic poza tym co na stronie. Aha, jedyne zalecenie, której na stronie nie widziałem to, że optymalnie jest wlać Cerateca, aby to było 6% zawartości oleju.
- sarmata
- klubowicz
- Posty: 36
- Rejestracja: 19 maja 2015, 15:26
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 90KM
- Rocznik: 2008
Re: Ceramizer
Tak przy okazji tematu cramizera podrzucę temat wymiany oleju https://blog.ucando.pl/jak-samodzielnie ... silnikowy/ a nóż widelec komuś się przyda Swoją drogą - ten ceramizer faktycznie coś daje?
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 30 wrz 2016, 8:32
- Przebieg: 66000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Milanówek
Re: Ceramizer
Witam, moja Linka pobierała olej w ilości 700ml - 1000ml na 7000 - 10000km.
W Lince którą kupiłem zalana była Selenią, zmieniłam olej na Motul 8100 X-Clean C3 i dalej pobierał olej, lecz wydaje mi się że ten olej oczyścił trochę silnik gdyż po zmianie na ten olej bagnet był czystszy i musiałem wymienić uszczelkę pokrywy zaworów. Więc dalej szukałem odpowiedniego oleju. Następny wybór padł na olej VALVOLINE SynPower 5W40 i tu miło mnie zaskoczył ponieważ zużycie oleju było niższe niż na Selenii bądź Motulu, ale nadal denerwował mnie fakt że Linka pobiera olej. Przy serwisie LPG Pan z Lovato doradził mi wymianę oleju na FUCHS TITAN GT1 PRO GAS 5W40 (serwisant mówił że przy LPG jest wyższa temperatura pracy silnika i ten olej sprawdzi się doskonale).
Ale po przeanalizowaniu kart charakterystyki i cen doszedłem do wniosku że zaleje Linkę olejem Valvoline 5w50 i zastosuje Ceratec Liqui Moly.
Na 5W50 od Valvoline jeżdżę już z 8 miesięcy i zużycie oleju jest niezauważalne. Także moje odczucia z zmiany oleju na 5W50 i dodatkowym zastosowaniu Cerateca są bardzo pozytywne.
W Lince którą kupiłem zalana była Selenią, zmieniłam olej na Motul 8100 X-Clean C3 i dalej pobierał olej, lecz wydaje mi się że ten olej oczyścił trochę silnik gdyż po zmianie na ten olej bagnet był czystszy i musiałem wymienić uszczelkę pokrywy zaworów. Więc dalej szukałem odpowiedniego oleju. Następny wybór padł na olej VALVOLINE SynPower 5W40 i tu miło mnie zaskoczył ponieważ zużycie oleju było niższe niż na Selenii bądź Motulu, ale nadal denerwował mnie fakt że Linka pobiera olej. Przy serwisie LPG Pan z Lovato doradził mi wymianę oleju na FUCHS TITAN GT1 PRO GAS 5W40 (serwisant mówił że przy LPG jest wyższa temperatura pracy silnika i ten olej sprawdzi się doskonale).
Ale po przeanalizowaniu kart charakterystyki i cen doszedłem do wniosku że zaleje Linkę olejem Valvoline 5w50 i zastosuje Ceratec Liqui Moly.
Na 5W50 od Valvoline jeżdżę już z 8 miesięcy i zużycie oleju jest niezauważalne. Także moje odczucia z zmiany oleju na 5W50 i dodatkowym zastosowaniu Cerateca są bardzo pozytywne.
- mwas
- Prezes
- Posty: 6951
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 403 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Re: Ceramizer
Jaki dokładnie olej zalałeś ? Valvoline VR1 Racing 5W-50 ?
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- EGON
- Posty: 271
- Rejestracja: 05 gru 2015, 16:19
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 20 razy
- Otrzymał podziękowań: 63 razy
Re: Ceramizer
Zadziałała zmiana lepkości z 5w40 na 5w50 czyli po nagrzaniu silnika olej jest bardziej lepki. Ja polecam oleje Wolver cena 5w50 4l - 69zl i ma lepsze parametry niż valvoline. Olejów 5w50 i 10w60 nie powinno się używać do cywilnej jazdy, są dobre do sportu.Gdy silnik bierze olej wtedy jednak doskonale się sprawdzają bo go doszczelniaja.
Fiat Linea Emotion 1.4 T-Jet 2007
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 30 wrz 2016, 8:32
- Przebieg: 66000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Milanówek
Re: Ceramizer
Tak zalałem właśnie : Valvoline VR1 Racing 5W-50 ( zapomniałem dodać że przy każdej zmianie oleju korzystam z płukanki Liqui Moly Engine Flush), tak na marginesie podczas przeglądania YT trafiłem na fajny odcinek odnośnie płukania z Fiatem w roli głównej. Wstawiam link może kogoś zaciekawi