Jak wyciągnąć atrapę halogenu
-
- Moderator
- Posty: 3418
- Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
- Przebieg: 120000
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Markotów Duży
- Podziękował: 140 razy
- Otrzymał podziękowań: 90 razy
Jak wyciągnąć atrapę halogenu
Jak wyciągnąć atrapę halogenu (kratka) jest na dwóch mocowaniach i co dalej ciągnąć czy zcisnąć gniazda od wewnątrz proszę o radę.
LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
Astra K 1.4
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
- markus2021
- klubowicz
- Posty: 205
- Rejestracja: 13 paź 2010, 18:30
- Przebieg: 196000
- Silnik: 1.3 16v Multijet
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
A ja jak ja zdejmowałem tą atrapę to nie posiadałem taśmy dwustronnej , są 2 zatrzaski(metalowe) po obu stronach ale najważniejsze to jest to iż podczas wyciągania nie porysować lakieru i najlepiej jest podważyć jakimś bardzo cienkim(płaskim) śrubokrętem, najlepiej od góry zaczynając podważając takie jabky wpusty (najlepiej jest podważyć górną część pomiędzy "szparą" pomiędzy tą małą atrapką od halogena a zderzakiem wsadzając tam płaski srubokret i ruchem lekko do góry uwolnić z wypustów plastikowych bo sa 2 na górze i 2 na dole i po bokach jeszcze po 1-dnym(metalowy) ale jest on mniej istotny przy demontażu) a jak góra się uwolni to mozna lekko odchylać i wyciągać lekko zeby zatrzaski się uwolniły te metalowe po obu stronach i później delikatnie wysuwamy całość uważając na lakier który jak wiadomo jest "wodny" bo podczas wysuwania te wypusty ostro porysują lakier najlepiej jak auto jest umyte i bez piachu w tych miejscach(możliwość porysowania) bo wszystko bardzo delikatne.
Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
- markus2021
- klubowicz
- Posty: 205
- Rejestracja: 13 paź 2010, 18:30
- Przebieg: 196000
- Silnik: 1.3 16v Multijet
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
- markus2021
- klubowicz
- Posty: 205
- Rejestracja: 13 paź 2010, 18:30
- Przebieg: 196000
- Silnik: 1.3 16v Multijet
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
u mnie są 2 osłony (fabrycznie ) i ten pomysł nie zdał by egzaminu (brak kanału/podnośnika) i chyba jest łątwiej wysunąć bez demontażu osłon lecz jak się je zdejmię to ma się 100% dostęp do otworów halogenów i atrap i lepiej jest zdjąć jak to kolega Coval, zrobił napewno
Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI