Dodatkowe zasilanie z gniazda zapalniczki
-
- klubowicz
- Posty: 647
- Rejestracja: 30 lis 2010, 20:21
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 8v 77KM
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Stolica podziemnych pomarańczy
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Niestety moja navi ma dość krótki uchwyt i nie dało rady podczepić jej do tej małej trójkątnej szybki.. Szkoda.
Generalnie polecam miejsce z lewej strony - ma tą zaletę że patrząc na navi cały czas mamy w polu widzenia cały pas drogi - jedyne co mi wcześniej przeszkadzało w tym ustawieniu to kabelek zasilania snujący się po zegarach, jak widać problem skutecznie rozwiązany
Generalnie polecam miejsce z lewej strony - ma tą zaletę że patrząc na navi cały czas mamy w polu widzenia cały pas drogi - jedyne co mi wcześniej przeszkadzało w tym ustawieniu to kabelek zasilania snujący się po zegarach, jak widać problem skutecznie rozwiązany
Odrzucam Waszą rzeczywistość i tworzę sobie własną
- cichy
- klubowicz
- Posty: 3701
- Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
- Przebieg: 217000
- Silnik: 2.0 110KM HDi
- Lokalizacja: LBN
- Podziękował: 105 razy
- Otrzymał podziękowań: 82 razy
- Kontakt:
do tej szybki mam przyklejony uchwyt, wcześniej mi służył na telefon a teraz mi robi jako uchwyt na gruszkę od CB radia a radyjko mam zamontowana nad pedałami przy bezpiecznikach jest idealnie wszytko mam pod ręko i mi się gruszka nie walaQ pisze:Niestety moja navi ma dość krótki uchwyt i nie dało rady podczepić jej do tej małej trójkątnej szybki
Sympatyk forum :-)
- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 320 razy
- Otrzymał podziękowań: 346 razy
Ja mam luźny nieużywany do niczego uchwyt, taki typu "banan", i chciałem go wykorzystać do gruszki CB i przykleić właśnie do bocznej szybki, ale okazało się że jest za gruby, i ma za mały skos, i nie mieści się... szkodaNiestety moja navi ma dość krótki uchwyt i nie dało rady podczepić jej do tej małej trójkątnej szybki..
- cichy
- klubowicz
- Posty: 3701
- Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
- Przebieg: 217000
- Silnik: 2.0 110KM HDi
- Lokalizacja: LBN
- Podziękował: 105 razy
- Otrzymał podziękowań: 82 razy
- Kontakt:
ja mam Tomek tak zrobioneTomek pisze:Ja mam luźny nieużywany do niczego uchwyt, taki typu "banan", i chciałem go wykorzystać do gruszki CB i przykleić właśnie do bocznej szybki, ale okazało się że jest za gruby, i ma za mały skos, i nie mieści się... szkoda
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Sympatyk forum :-)
- Rafcio
- Moderator
- Posty: 3747
- Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
- Przebieg: 106000
- Silnik: 1.4 Turbo 120KM
- Rocznik: 2013
- Lokalizacja: Cieszyn
- Podziękował: 365 razy
- Otrzymał podziękowań: 200 razy
Q, fajne miejsce na navi
pawe1_c, ja mam kabel od mikrofonu przy radiu jak nie jest naciągnięty to ma metr i mam go między ręcznym a fotelem pasażera, a radyjko w tym miejscu klik
pawe1_c, ja mam kabel od mikrofonu przy radiu jak nie jest naciągnięty to ma metr i mam go między ręcznym a fotelem pasażera, a radyjko w tym miejscu klik
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna
1.4 Turbo 120KM Benzyna
- cichy
- klubowicz
- Posty: 3701
- Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
- Przebieg: 217000
- Silnik: 2.0 110KM HDi
- Lokalizacja: LBN
- Podziękował: 105 razy
- Otrzymał podziękowań: 82 razy
- Kontakt:
rafcio082, ja mam nad pedałami, wcześniej miałem tak jak ty a gruszkę miałem na tej półeczce nad radiem, tutaj możesz zobaczyć
Sympatyk forum :-)
- cichy
- klubowicz
- Posty: 3701
- Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
- Przebieg: 217000
- Silnik: 2.0 110KM HDi
- Lokalizacja: LBN
- Podziękował: 105 razy
- Otrzymał podziękowań: 82 razy
- Kontakt:
poszedłem tropem Q i podłączyłem rozgałęźnik pod zapalniczkę od spodu, działa (dioda się świeci) rozgałęźnik jest fajny bo ma wyłącznik,na razie leży na podłodze już nie miałem czasu żeby go umieścić przy bezpiecznikach nad pedałami tak żeby go nie było widać. CB Radio i navi będą podłączone wtyczkami tak żeby można było je w każdej chwili odłączyć i wyjąć
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Sympatyk forum :-)
- krakus02
- klubowicz
- Posty: 1745
- Rejestracja: 10 mar 2010, 20:32
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 16V TJet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Łódź / Lubliniec
- Podziękował: 24 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
bardzo podoba mi się pomysł z umiejscowieniem uchwytu przymocowanego do trójkątnej szybki po lewej stronie, tylko koniecznie trzeba poprowadzić ten kabelek, tak jak Q pokazał i tu jest dla mnie największy problem. Boję się, że coś "pokopię" z elektryką... może na zlocie podpatrzę u Was jak to wygląda "live"
„Śmiej się, śmiej, ale mój model to ferrari wśród Fiatów, oczywiście kiedy ja prowadzę"
- cichy
- klubowicz
- Posty: 3701
- Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
- Przebieg: 217000
- Silnik: 2.0 110KM HDi
- Lokalizacja: LBN
- Podziękował: 105 razy
- Otrzymał podziękowań: 82 razy
- Kontakt:
masz tam trzy przewody , szary z czerwonym paskiem (+) oraz czarny (-) tylko pod te dwa się podłączyłem a zastosowałem do tego szybko złączki. W sumie ingerencja jest taka że przeciąłem te przewody i podłączyłem się pod nie i nic więcej, w sumie wyszło na jedno jestem podłączany pod gniazdo zapalniczki ale od spodu, góra jak najbardziej działa, zamierzenie jest takie żeby pochować przewody które zawsze mam w aucie czyli CB i navi. Masz racje jest tu elektryka a z tym trzeba zawsze uważać. Jeszcze może Q coś od siebie powiedzieć jak to od jego strony wyglada
Sympatyk forum :-)
- krakus02
- klubowicz
- Posty: 1745
- Rejestracja: 10 mar 2010, 20:32
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 16V TJet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Łódź / Lubliniec
- Podziękował: 24 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
ja to miejsce, tzn. przy lewej trójkątnej szybce chciałbym wykorzystać na uchwyt na telefon, który wykorzystuję czasami jako navi. Jeżeli są to krótkie trasy to nie ma problemu, ale jeżeli trasa jest dłuższa to trzeba podłączyć telefon do ładowania, a kabelek przechodzący po kierownicy nie jest akceptowalny więc konieczne jest rozwiązanie przedstawione przez Was. Elektryki, a właściwie zmian dotyczących elektryki boję się jak ognia po moich negatywnych doświadczeniach z punciakiem (o których pisałem w innych postach) który po przeprogramowaniu alarmu nie chciał odpalać...
„Śmiej się, śmiej, ale mój model to ferrari wśród Fiatów, oczywiście kiedy ja prowadzę"