A B C nowego posiadacza Linei
-
- Moderator
- Posty: 3418
- Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
- Przebieg: 120000
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Markotów Duży
- Podziękował: 140 razy
- Otrzymał podziękowań: 90 razy
A B C nowego posiadacza Linei
Wpisujemy tu wszystkie rzeczy które trzeba zrobić lub sprawdzić po zakupie Linei.
Na pewno trzeba wyciąć trochę gumy przy drzwiach samemu lub w serwisie, chyba że nowe modele mają to poprawione
Na pewno trzeba wyciąć trochę gumy przy drzwiach samemu lub w serwisie, chyba że nowe modele mają to poprawione
LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
Astra K 1.4
-
- klubowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 01 sty 2010, 19:57
- Przebieg: 15
- Silnik: 1.6 MultiJet 105
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Białystok
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
-
- Moderator
- Posty: 3418
- Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
- Przebieg: 120000
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Markotów Duży
- Podziękował: 140 razy
- Otrzymał podziękowań: 90 razy
no i przede wszystkim zalogować się na L K P
Sprawdzić czy klapka wlewu paliwa nie odstaje
Ostatnio zmieniony 01 wrz 2010, 20:34 przez will, łącznie zmieniany 1 raz.
LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
Astra K 1.4
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
Zwłaszcza przed zimą koniecznie przesmarować zamki, zawiasy, wszystkie rygle także te w bagażniku i masce.
Można również nasmarować "zawias" wycieraczek, bo u mnie po zimie zapiekły się przez sól.
Odkręcić ramiona wycieraczek i nasmarować wieloklin.
Nasmarować zamek klapki wlewu paliwa.
Osłonić przed kamieniami krawędź tylnych drzwi i tylnego błotnika.
Posmarować wiązki w drzwiach i bagażniku, inaczej szybko się przetrą.
Polecam także chlapacze z przodu bo kamienie potrafią obić progi do blachy (bardzo miękki lakier)
Dbać o skore na kierownicy bo może się złuszczyć.
Położyć jakąś gumę na kielich amortyzatora, inaczej po 2 latach łożysko do wymiany.
Można również nasmarować "zawias" wycieraczek, bo u mnie po zimie zapiekły się przez sól.
Odkręcić ramiona wycieraczek i nasmarować wieloklin.
Nasmarować zamek klapki wlewu paliwa.
Osłonić przed kamieniami krawędź tylnych drzwi i tylnego błotnika.
Posmarować wiązki w drzwiach i bagażniku, inaczej szybko się przetrą.
Polecam także chlapacze z przodu bo kamienie potrafią obić progi do blachy (bardzo miękki lakier)
Dbać o skore na kierownicy bo może się złuszczyć.
Położyć jakąś gumę na kielich amortyzatora, inaczej po 2 latach łożysko do wymiany.
- kazgas
- klubowicz
- Posty: 715
- Rejestracja: 22 sty 2010, 12:23
- Przebieg: 85000
- Silnik: 1,4 8V
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Czarna
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Przesmarowałbym tłoczyska amortyzatorów pod bałwankamiWysłany: Wczoraj 20:31
Zwłaszcza przed zimą koniecznie przesmarować zamki, zawiasy, wszystkie rygle także te w bagażniku i masce.
Można również nasmarować "zawias" wycieraczek, bo u mnie po zimie zapiekły się przez sól.
Nasmarować zamek klapki wlewu paliwa.
Osłonić przed kamieniami krawędź tylnych drzwi i tylnego błotnika.
Polecam także chlapacze z przodu bo kamienie potrafią obić progi do blachy (bardzo miękki lakier)
Dbać o skore na kierownicy bo może się złuszczyć.
Kazek
-
- klubowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 01 sty 2010, 19:57
- Przebieg: 15
- Silnik: 1.6 MultiJet 105
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Białystok
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
-
- klubowicz
- Posty: 339
- Rejestracja: 11 gru 2009, 10:51
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Małopolska
- Podziękował: 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
No powiem tak Panowie nie straszcie przyszłych właścicieli bo jak przeczytają te wszystkie rady to na pewno dadzą nogę w kierunku wyjścia a nie kasy i z zakupu Linki nic nie wyjdzie,ja wiem że wszyscy tu piszący mają dobre intencje ale.......nie wszystko od razu .
Tak ja buhert napisał po zakupie:jazda z salonu zatankować do pełna i cieszyć się nowym nabytkiem,po powroćie do domu pokropić lakier co by nie rdzewiało a reszta sama wyjdzie w użytkowaniu,może nowsze modele już są bezawaryjne
Tak ja buhert napisał po zakupie:jazda z salonu zatankować do pełna i cieszyć się nowym nabytkiem,po powroćie do domu pokropić lakier co by nie rdzewiało a reszta sama wyjdzie w użytkowaniu,może nowsze modele już są bezawaryjne
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
A po roku jazdy obite od kamieni tylne drzwi, pozdzierany od gumy lakier na przednich, a jak ktoś często odwiedza drogi nieutwardzone to rdza na progach. Wtedy to jest sama radość z posiadania takiego auta i słuchania ciepłych słów życzliwych sąsiadów.ENDRIU pisze:No powiem tak Panowie nie straszcie przyszłych właścicieli bo jak przeczytają te wszystkie rady to na pewno dadzą nogę w kierunku wyjścia a nie kasy i z zakupu Linki nic nie wyjdzie,ja wiem że wszyscy tu piszący mają dobre intencje ale.......nie wszystko od razu .
Tak ja buhert napisał po zakupie:jazda z salonu zatankować do pełna i cieszyć się nowym nabytkiem,po powroćie do domu pokropić lakier co by nie rdzewiało a reszta sama wyjdzie w użytkowaniu,może nowsze modele już są bezawaryjne
- jay_21
- klubowicz
- Posty: 1981
- Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
- Przebieg: 67000
- Silnik: 1.4 T-Jet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Knurów
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Coval, ale problem piaskowania dotyczy większości aut. Jedne są przed tym zabezpieczone inne nie... Fiat akurat dał ciała z odpryskami na rancie drzwi tylnych bo niczym tego miejsca nie zabezpieczył ani też nie posiada w swojej ofercie folii ochronnych na progi (nie mówiąc o chlapaczach). W Fiacie Stilo był podobny problem i tam Fiat ma w ofercie folie na progi. My za to mamy will-a który nam zrobił elegancko szablony i folię ochronną. Uważam, że takie porady to dobra rzecz, ponieważ umożliwi to nowemu posiadaczowi zabezpieczenie takich miejsc, zanim jeszcze zdąży się obić od kamieni na drodze.
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
- sebastianc78
- klubowicz
- Posty: 500
- Rejestracja: 04 sty 2010, 11:52
- Przebieg: 47800
- Silnik: 1.4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Nabywca nowej Linki powinien zaopatrzyć się w wiadro smaru i będzie miał po kłopocie, tym załatwi 99% usterek
[ Dodano: |7 Wrz 2010|, o 15:51 ]
[ Dodano: |7 Wrz 2010|, o 15:51 ]
Co do śrub w tylnych lampach to w zestawie narzędzi w kole zapasowym jest klucz do ich odkręcenia, niedawno się o tym dowiedziałem i tak naprawdę problem znika.KILLHIM pisze:wymienić za wczasu śrubki od tylnych lamp na zwykłe
będzie szybsza wymiana żarówek gdyby się przepaliła
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5148
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 398 razy
- Otrzymał podziękowań: 650 razy
Re: Re:
Do Linei . Fabryczna - metalowa (cena ponad 400 zł), lub plastikowa (ABS) z allegro za około 90 zł.
smak56
* * * *
* * * *