Teraz jest 23 mar 2017, o 15:10


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A B C nowego posiadacza Linei
PostNapisane: 1 wrz 2010, o 19:21 
Offline
Administrator
Administrator

Dołączył(a): 4 gru 2009, o 20:04
Posty: 3344
Lokalizacja: Markotów Duży
Postawił Piwo : 137 razy
Otrzymał Piw: 106 razy
Wpisujemy tu wszystkie rzeczy które trzeba zrobić lub sprawdzić po zakupie Linei.
Na pewno trzeba wyciąć trochę gumy przy drzwiach samemu lub w serwisie, chyba że nowe modele mają to poprawione :pomysli

_________________
LINEA 1.4 8V DYNAMIC


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   92000   Silnik:   1.4 8v   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2010, o 19:23 
Offline
klubowicze
klubowicze

Dołączył(a): 1 sty 2010, o 19:57
Posty: 361
Lokalizacja: Białystok
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 1 raz
Uszczelnić nadkola
no i przede wszystkim zalogować się na L K P


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   15   Silnik:   1.6 MultiJet 105   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2010, o 19:26 
Offline
Administrator
Administrator

Dołączył(a): 4 gru 2009, o 20:04
Posty: 3344
Lokalizacja: Markotów Duży
Postawił Piwo : 137 razy
Otrzymał Piw: 106 razy
Cytuj:
no i przede wszystkim zalogować się na L K P
:brawo :brawo
Sprawdzić czy klapka wlewu paliwa nie odstaje

_________________
LINEA 1.4 8V DYNAMIC


Ostatnio edytowano 1 wrz 2010, o 19:34 przez will, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   92000   Silnik:   1.4 8v   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2010, o 19:28 
Offline
Nic tylko forum
Nic tylko forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2010, o 20:32
Posty: 1730
Lokalizacja: Kraków / Łódź / Lubliniec
Postawił Piwo : 51 razy
Otrzymał Piw: 49 razy
Założyć osłonę pod silnikiem (no chyba, że już mamy fabrycznie założoną :) ).

_________________
„Śmiej się, śmiej, ale mój model to ferrari wśród Fiatów, oczywiście kiedy ja prowadzę" :ryczy


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   0   Silnik:   1.4 16V TJet   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2010, o 19:31 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2009, o 07:34
Posty: 6096
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo : 221 razy
Otrzymał Piw: 227 razy
Zwłaszcza przed zimą koniecznie przesmarować zamki, zawiasy, wszystkie rygle także te w bagażniku i masce.
Można również nasmarować "zawias" wycieraczek, bo u mnie po zimie zapiekły się przez sól.
Odkręcić ramiona wycieraczek i nasmarować wieloklin.
Nasmarować zamek klapki wlewu paliwa.
Osłonić przed kamieniami krawędź tylnych drzwi i tylnego błotnika.
Posmarować wiązki w drzwiach i bagażniku, inaczej szybko się przetrą.
Polecam także chlapacze z przodu bo kamienie potrafią obić progi do blachy (bardzo miękki lakier)
Dbać o skore na kierownicy bo może się złuszczyć.
Położyć jakąś gumę na kielich amortyzatora, inaczej po 2 latach łożysko do wymiany.


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   130000   Silnik:   T-Jet z gazem   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 wrz 2010, o 06:08 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 sty 2010, o 12:23
Posty: 712
Lokalizacja: Czarna
Postawił Piwo : 24 razy
Otrzymał Piw: 12 razy
Cytuj:
Wysłany: Wczoraj 20:31




Zwłaszcza przed zimą koniecznie przesmarować zamki, zawiasy, wszystkie rygle także te w bagażniku i masce.
Można również nasmarować "zawias" wycieraczek, bo u mnie po zimie zapiekły się przez sól.
Nasmarować zamek klapki wlewu paliwa.
Osłonić przed kamieniami krawędź tylnych drzwi i tylnego błotnika.
Polecam także chlapacze z przodu bo kamienie potrafią obić progi do blachy (bardzo miękki lakier)
Dbać o skore na kierownicy bo może się złuszczyć.

Przesmarowałbym tłoczyska amortyzatorów pod bałwankami

_________________
Kazek


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   20000   Silnik:   1,4 8V   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 wrz 2010, o 14:12 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 mar 2010, o 07:55
Posty: 1011
Lokalizacja: Knurów
Postawił Piwo : 1 raz
Otrzymał Piw: 4 razy
wymienić za wczasu śrubki od tylnych lamp na zwykłe
będzie szybsza wymiana żarówek gdyby się przepaliła


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   85   Silnik:   1.3 multijet   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 wrz 2010, o 15:49 
Offline
klubowicze
klubowicze

Dołączył(a): 1 sty 2010, o 19:57
Posty: 361
Lokalizacja: Białystok
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 1 raz
Ja bym proponował zakonserwować podwozie samochodu i progi


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   15   Silnik:   1.6 MultiJet 105   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 wrz 2010, o 09:37 
Offline
Administrator
Administrator

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 09:18
Posty: 5970
Lokalizacja: Białobrzegi
Postawił Piwo : 45 razy
Otrzymał Piw: 144 razy
sprawdzić czy dyfuzory powietrza nie są popękane, sprawdzić czy nie parują lampy tył, sprawdzić zamknięcia tylnej kanapy,

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   181000   Silnik:   1.4 T-Jet + LPG   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 wrz 2010, o 10:50 
Offline
klubowicze
klubowicze

Dołączył(a): 11 gru 2009, o 10:51
Posty: 308
Lokalizacja: Małopolska
Postawił Piwo : 3 razy
Otrzymał Piw: 13 razy
No powiem tak Panowie nie straszcie przyszłych właścicieli bo jak przeczytają te wszystkie rady to :zdiwiony :zdiwiony na pewno dadzą nogę w kierunku wyjścia a nie kasy i z zakupu Linki nic nie wyjdzie,ja wiem że wszyscy tu piszący mają dobre intencje ale.......nie wszystko od razu :) .
Tak ja buhert napisał po zakupie:jazda z salonu zatankować do pełna i cieszyć się nowym nabytkiem,po powroćie do domu pokropić lakier :pivo :pivo co by nie rdzewiało a reszta sama wyjdzie w użytkowaniu,może nowsze modele już są bezawaryjne :oj :pomysli :ryczy


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   0   Silnik:   1.4 8v   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 wrz 2010, o 12:59 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2009, o 07:34
Posty: 6096
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo : 221 razy
Otrzymał Piw: 227 razy
ENDRIU napisał(a):
No powiem tak Panowie nie straszcie przyszłych właścicieli bo jak przeczytają te wszystkie rady to :zdiwiony :zdiwiony na pewno dadzą nogę w kierunku wyjścia a nie kasy i z zakupu Linki nic nie wyjdzie,ja wiem że wszyscy tu piszący mają dobre intencje ale.......nie wszystko od razu :) .
Tak ja buhert napisał po zakupie:jazda z salonu zatankować do pełna i cieszyć się nowym nabytkiem,po powroćie do domu pokropić lakier :pivo :pivo co by nie rdzewiało a reszta sama wyjdzie w użytkowaniu,może nowsze modele już są bezawaryjne :oj :pomysli :ryczy


A po roku jazdy obite od kamieni tylne drzwi, pozdzierany od gumy lakier na przednich, a jak ktoś często odwiedza drogi nieutwardzone to rdza na progach. Wtedy to jest sama radość z posiadania takiego auta i słuchania ciepłych słów życzliwych sąsiadów.


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   130000   Silnik:   T-Jet z gazem   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 wrz 2010, o 08:27 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 09:11
Posty: 1980
Lokalizacja: Knurów
Postawił Piwo : 1 raz
Otrzymał Piw: 4 razy
Coval, ale problem piaskowania dotyczy większości aut. Jedne są przed tym zabezpieczone inne nie... Fiat akurat dał ciała z odpryskami na rancie drzwi tylnych bo niczym tego miejsca nie zabezpieczył ani też nie posiada w swojej ofercie folii ochronnych na progi (nie mówiąc o chlapaczach). W Fiacie Stilo był podobny problem i tam Fiat ma w ofercie folie na progi. My za to mamy will-a który nam zrobił elegancko szablony i folię ochronną. Uważam, że takie porady to dobra rzecz, ponieważ umożliwi to nowemu posiadaczowi zabezpieczenie takich miejsc, zanim jeszcze zdąży się obić od kamieni na drodze.

_________________
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   67000   Silnik:   1.4 T-Jet   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 wrz 2010, o 14:49 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2010, o 11:52
Posty: 495
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 0 raz
Nabywca nowej Linki powinien zaopatrzyć się w wiadro smaru i będzie miał po kłopocie, tym załatwi 99% usterek

[ Dodano: |7 Wrz 2010|, o 15:51 ]
KILLHIM napisał(a):
wymienić za wczasu śrubki od tylnych lamp na zwykłe
będzie szybsza wymiana żarówek gdyby się przepaliła


Co do śrub w tylnych lampach to w zestawie narzędzi w kole zapasowym jest klucz do ich odkręcenia, niedawno się o tym dowiedziałem i tak naprawdę problem znika.


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   47800   Silnik:   1.4 T-Jet+LPG   Rocznik:   2008    
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]