Rozterki przed zakupem 77 v 120KM + LPG

Informacje ogólne
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
Moderator
Moderator
Posty: 6479
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Rozterki przed zakupem 77 v 120KM + LPG

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca » 25 maja 2018, 19:24

Diesel nie ma dwumasy, ale za to sprzęgło słabiutkie. Nie ma idealnej wersji Linei :)

Bralineczeka
Nowy
Nowy
Posty: 18
Rejestracja: 22 maja 2018, 4:26
Przebieg: 195000
Silnik: 1.4 16V Turbo
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Zabrze, Śląsk
Otrzymał Piw: razy

Re: Rozterki przed zakupem 77 v 120KM + LPG

Post autor: Bralineczeka » 25 maja 2018, 21:33

Kuzyn_z_Sosnowca pisze:
25 maja 2018, 19:24
Diesel nie ma dwumasy, ale za to sprzęgło słabiutkie. Nie ma idealnej wersji Linei :)
Nobody's perfect. Ale nie musiałbym montować gazu, tańsze ubezpieczenie - nie mam zniżek. Trzeba by się przyzwyczaić do turbo dziury.
Każdy kompromis będzie zgniły :)

Awatar użytkownika
zibi186
klubowicz
klubowicz
Posty: 1088
Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
Przebieg: 145000
Silnik: 1.4 T-jet + lpg
Rocznik: 2008
Lokalizacja: k / Pszczyny
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Rozterki przed zakupem 77 v 120KM + LPG

Post autor: zibi186 » 25 maja 2018, 22:16

Turbo bierze już od 1750 obr . Jaka turbodziura ? A dwumas w t- jet nie dość , ze nie bardzo drogi (W porownaniu do innych marek ) , to dość trwały - moim zdaniem 😁

Awatar użytkownika
buhert
klubowicz
klubowicz
Posty: 788
Rejestracja: 20 gru 2009, 23:13
Przebieg: 68200
Silnik: 1.4 T-JET
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Polska
Otrzymał Piw: razy

Re: Rozterki przed zakupem 77 v 120KM + LPG

Post autor: buhert » 25 maja 2018, 22:20

Bralineczeka pisze:
25 maja 2018, 18:53
A co myślicie o dieslu M-Jet 1,3? Nie brałem pod uwagę
I bardzo dobrze robiłeś.
Nie jeździ super - i do tego tankujesz po ponad 5zł...T-JET z gazem załatwia sprawę. O wiele lepszy wybór w tureckim paździerzu :ink
T-JET - Biorę lewy pas :)

Obrazek

Awatar użytkownika
Szczypior
Posty: 474
Rejestracja: 03 lut 2018, 1:06
Przebieg: 120000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Rozterki przed zakupem 77 v 120KM + LPG

Post autor: Szczypior » 25 maja 2018, 22:54

Kuzyn_z_Sosnowca pisze:Diesel nie ma dwumasy, ale za to sprzęgło słabiutkie. Nie ma idealnej wersji Linei :)
Slabiutkie ale i cena śmieszna. Za komplet luka płaciłem niecałe 300zl.

Moim zdaniem t-jet lub mjet z naciskiem na ten pierwszy. Ale nie odrzucal bym dobrego mjet

Bralineczeka
Nowy
Nowy
Posty: 18
Rejestracja: 22 maja 2018, 4:26
Przebieg: 195000
Silnik: 1.4 16V Turbo
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Zabrze, Śląsk
Otrzymał Piw: razy

Re: Rozterki przed zakupem 77 v 120KM + LPG

Post autor: Bralineczeka » 25 maja 2018, 23:21

Czyli dylemat: które zło będzie mniejsze :-<< .
Ech, chciałbym mieć dylemat klienta, który zamówił Forda Kugę Vignale i zamiast jasnej skóry we wnętrzu przyjechała czarna. :zmieszany

Awatar użytkownika
Fiacik
klubowicz
klubowicz
Posty: 847
Rejestracja: 25 wrz 2014, 15:16
Przebieg: 81000
Silnik: 1.3multijet 95KM
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Żywiec
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Rozterki przed zakupem 77 v 120KM + LPG

Post autor: Fiacik » 25 maja 2018, 23:40

Mam diesla od nowości z aktualnym przebiegiem 79.000km i nie wiem co to znaczy słabe sprzęgło ,mimo , że mam DPF to właściwie nie wiem , że jest , nie mam również koła dwumasowego . Nie mam też problemów z klinem i odmą czy regulacją gazu . Mam za to spalanie na poziomie 5,2 litra /100km i łańcuch rozrządu , który przy rozsądnej eksploatacji powinien wytrzymać tyle co silnik ,wtryski podobnie .
Sprzęgło ma fabryczne ,, idiotoodporne " zabezpieczenie polegające na tym , że przy wciśniętym nie da się wykręcić więcej niż
2500 obrotów . Oczywiście jak się ktoś uprze to i tak wszystko zniszczy . Jak mi ktoś mówi , że słabo przyśpiesza to nie wiem
o czym mówi bo ja mam 11,8 s do setki , a w rzeczywistości to chyba znacznie lepiej bo znajomi próbowali i mocno się zdziwili
tym co może ten mały silnik , a może wiele zwłaszcza w ruchu np. przy wyprzedzaniu od 3 do 5 biegu .
Jedyne czego mi brakuje to 6 biegu , ale tu chyba księgowi interweniowali w cenę sprzedaży auta .
Poprzednie auto jakie miałem to była Renault Thalia z gazem BRC , za który zapłaciłem 2800zł co zwróciło mi się po 15.000km
ale benzyna dochodziła wtedy do 6 zł ,koło zapasowe zastąpiłem dojazdówką . Co roku przegląd i dodatkowa opłata oraz częstsza
co ok. 15.000km regulacja zaworów .
Piękna kobieta to niezbędny element wyposażenia pięknego auta :)

Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 5714
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 170170
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Re: Rozterki przed zakupem 77 v 120KM + LPG

Post autor: mwas » 25 maja 2018, 23:59

Zgadza się - nie ma DPFa, nie ma dwumasy a jedynym słabym ogniwem tego napędu jest sprzęgło, bo dość szybko "klęka" :ink Ale ten silniczek potrafi zaskoczyć :luzak Proponuję Ci, żebyś się tym przejechał i całkiem możliwe, że zmienisz preferencje :ink
Linea Dynamic 1.4 8V '2007

pogromcaslaskiej
klubowicz
klubowicz
Posty: 331
Rejestracja: 20 sie 2013, 22:35
Przebieg: 72000
Silnik: 1.4 16v Turbo
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Tarnowskie góry
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Rozterki przed zakupem 77 v 120KM + LPG

Post autor: pogromcaslaskiej » 26 maja 2018, 0:08

Napisałeś że jeździłeś hondą i wyprzedzanie to była poważna operacja, jeżdżąc tym multijetem będziesz dalej operował,tak naprawdę frajdę z jazdy da ci tylko jeden silnik😉

Bralineczeka
Nowy
Nowy
Posty: 18
Rejestracja: 22 maja 2018, 4:26
Przebieg: 195000
Silnik: 1.4 16V Turbo
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Zabrze, Śląsk
Otrzymał Piw: razy

Re: Rozterki przed zakupem 77 v 120KM + LPG

Post autor: Bralineczeka » 26 maja 2018, 8:19

Jeszcze jedno pytanie. Pojawiło się ogłoszenie niby na 120KM, ale jest b.mało zdjęć. Na fotce z przebiegiem jest ten najprostszy, dwuliniowy wyświetlacz. Czy w 120-tkach były takie? Niby w opisie wersji Active jest: "komputer pokładowy z systemem My Car z podstawowymi funkcjami" w odróżnieniu do Dynamic i wyżej: "komputer pokładowy z systemem My Car z menu w j. polskim".
Niestety sprzedający nie życzy sobie kontaktu w weekend, więc nie mam jak sprawdzić.

Awatar użytkownika
Szczypior
Posty: 474
Rejestracja: 03 lut 2018, 1:06
Przebieg: 120000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Rozterki przed zakupem 77 v 120KM + LPG

Post autor: Szczypior » 26 maja 2018, 8:20

Fiacik jak musiałeś regulować zawory co 15 tys to nie była wina gazu, tylko złego montażu /regulacji bo było za ubogo. Nie ma innej opcji
W poprzednim aucie gdzie też nie było hydrauliki na 100tys raz były robione zawory.

Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 5714
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 170170
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Re: Rozterki przed zakupem 77 v 120KM + LPG

Post autor: mwas » 26 maja 2018, 20:16

Bralineczeka, tak ubogi wyświetlacz świadczy o wersji Active, ale z tego, co kojarzę, w T-Jet'ach niezależnie od wersji wyposażenia powinien być zamontowany rozbudowany wyświetlacz ze wskazaniem doładowania turbiny :pomysli Niech mnie jeszcze poprawią lub potwierdzą koledzy :ink Ale jeśli tak jest, to wersja z tego ogłoszenia to raczej 1.4 8V :ink
Linea Dynamic 1.4 8V '2007

Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
Moderator
Moderator
Posty: 6479
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Rozterki przed zakupem 77 v 120KM + LPG

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca » 26 maja 2018, 20:27

Może tylko przednia ćwiartka jest z T-Jet?

kamilkce
Nowy
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 05 maja 2017, 16:38
Przebieg: 81000
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2012
Lokalizacja: Katowice
Postawił Piwo;: razy

Re: Rozterki przed zakupem 77 v 120KM + LPG

Post autor: kamilkce » 26 maja 2018, 21:39

Rozumie twoje rozterki , też przymierzałem się do linei ale na szczęście dostałem na mojego hultaja przegląd więc git. Mój accent waży 990 kilo ma 86 koni w LPG i jak ostatnio przejechałem kawałek linea siostry 77km to muszę powiedzieć że no troszkę lipa . Siostra nie ma z nią jakichkolwiek problemów i ogółem jest zadowolona z niezawodności i niskich kosztów eksploatacji. ona na linee przerzuciła się co najśmieszniejsze z 1.4 vtec 103 i jakoś się przyzwyczaiła , a pamiętam jak ten vtec pięknie szedł jak się odkręcił .
Auta taty linea 2008 1.4 8v ----> linea 2012 1.4 8v ---> 500L 2016 1.4 16v
siostra rover 214 si 1997 ---> linea 2012 1.4 8v
Mój Hyundai accent LC 2000 1.3 86 LPG -----> myślę o linei

Bralineczeka
Nowy
Nowy
Posty: 18
Rejestracja: 22 maja 2018, 4:26
Przebieg: 195000
Silnik: 1.4 16V Turbo
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Zabrze, Śląsk
Otrzymał Piw: razy

Re: Rozterki przed zakupem 77 v 120KM + LPG

Post autor: Bralineczeka » 26 maja 2018, 23:14

Dokonało się.
Zostałem (czy szczęśliwym to się okaże) właścicielem Linei T-Jet w kolorze bodaj Techno Metalik w wersji zaryzykuję Dynamic.
Turbina dmucha na całego.

Z własności jezdnych jestem baardzo zadowolony i pozytywnie zaskoczony :jazda
Moc i moment robią robotę. Kolega z Punto 1,4 77KM trochę zzieleniał jak go wyprzedziłem znienacka :devil

Dziękuję gorąco wszystkim za pomoc i sugestie :pivo
Teraz "pakiet startowy", kilka większych i mniejszych poprawek lakierniczych i do gazu.
I niech się dzieje wola nieba ...

Zdjęcia nie za bogate bo to już ciemno było.
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ
stoły drewniane

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości