Strona 8 z 8
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
: 25 maja 2018, 23:43
autor: Szczypior
Kilometry lecą, nie dużo bo dopiero 2 tys. Autem jeżdżę spokojnie. Dzisiaj go trochę przegoniłem, co prawda na krótkim odcinku ale aż zderzak mi okopcilo. Na postoju po dodaniu gazu do 3.5 tys też puści małego dymka . To normalne w klekocie?
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
: 26 maja 2018, 7:04
autor: marcin24
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
: 26 maja 2018, 7:38
autor: michalexc
Normalne. Też się zastanawiałem czy to normalne zjawisko. Dopiero jak zaobserwowałem dymki w służbowej Octavii z przebiegiem 40kkm przestałem się przejmować. Też raczej jeżdżę spokojnie ale staram się regularnie podciągnąć na wyższych obrotach. Zderzak też mam lekko obkopcony ale widać to po nachyleniu sie
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
: 21 cze 2018, 22:18
autor: Szczypior
-
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
: 21 cze 2018, 22:45
autor: marcin24
egr do czyszczenia
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
: 21 cze 2018, 23:01
autor: Szczypior
marcin24 pisze:egr do czyszczenia
Z lektury forum wiem, że jest to prawie nie wykonalne bez kanału.
Przegonić bo czy coś w tym stylu nie pomoże?
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
: 22 cze 2018, 8:56
autor: daro189
Na youtube jest jakiś turecki filmik gdzie koleś wyciąga chyba z punto zawór egr bez podnośnika, więc teoretycznie nie trzeba kanału
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
: 22 cze 2018, 12:50
autor: Szczypior
Jeżeli to przez egr to po odłączeniu wtyczki nie powinien puścić dymka?
Mieliście tak u siebie lub macie?
Nie zawsze dobrze jak od nowości biegi były zmieniane przy 2.5 tys obrotach, żeby mniej palił jazda poniżej 2 tys
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
: 28 cze 2018, 22:05
autor: rob_ert
Szczypior pisze: ↑21 cze 2018, 22:18
Nie wiem czy było tak od początku, ale ostatnio parę razy zauważyłem w lusterku, po odpaleniu dość dużo dymu koloru siwego. Raz po nocy a innym razem po dwu godzinnym postoju.
Nie chcę wieszczyć nadchodzących kłopotów, ale takiego koloru dymy pojawiły się u mnie, gdy miałem (jak się później okazało) uszkodzony jeden wtryskiwacz.
Opisywałem wszystko w wątku "[1,3] Kody IMA wtryskiwaczy"
Z EGRem też miałem kilka razy kłopoty ale wtedy dymy nigdy nie były siwe