Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
-
- klubowicz
- Posty: 818
- Rejestracja: 03 lut 2018, 1:06
- Przebieg: 170000
- Silnik: 1,3 mjet
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
Napewno jest źle nadkole? Na 100% nikt tam nic nie robił, jest jak wyjechał z fabryki.
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5140
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 275000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 395 razy
- Otrzymał podziękowań: 649 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
Moim zdanie tam jest dobrze. Porównywałem ze swoim (lekko podniesiony), też wystaje część nadkola
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
smak56
* * * *
* * * *
-
- klubowicz
- Posty: 818
- Rejestracja: 03 lut 2018, 1:06
- Przebieg: 170000
- Silnik: 1,3 mjet
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
Ponownie dzięki Ty to chyba masz na wszystko zdjęcia.
Mam takie same alusy jak ty, czy wejdą na nie opony 205/55r16? Dlaczego masz taki rozmiar 195? Chyba 205 były by nawet tańsze
Mam takie same alusy jak ty, czy wejdą na nie opony 205/55r16? Dlaczego masz taki rozmiar 195? Chyba 205 były by nawet tańsze
- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 320 razy
- Otrzymał podziękowań: 346 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
205/55/16 wchodzą pięknie. Wiele osób ma taki rozmiar w Linusiach. Na 195/55/16 te samochody wyjeżdżały z fabryki.
- helletic
- Moderator
- Posty: 2707
- Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
- Przebieg: 221000
- Silnik: 1.6 16V + LPG
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Szamotuły
- Podziękował: 462 razy
- Otrzymał podziękowań: 334 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
Masz rację, przepraszam za ocenę raptusakarollino pisze: ↑21 lut 2018, 22:19 helletic 17 jak dobrze policzy profil to będą niewiele większe w srednicy od tych które ma teraz, a moze okazać się że będą miały i mniejszą średnicę. Dla porównania 185/65/14 jest tożsame z 195/55/16 - różnica w średnicy wynosi 0,6mm. 205/45/17 to -5 mm więc w sumie jeszcze mniejsza . Chyba ze źle liczę ;)
Ale pełna zgoda co do tego nadkola - myślałem że to efekt zdjęcia ale skoro Ty to zauważyłeś to i ja mówię jasno - jest źle założone, albo kupione jakieś chińskie
Zapomniałem o tych mimo wszystko pokrywających się prawie średnicach.
Co do zdjęcia z nadkolem. Może i otarć nie ma, ale i tak strasznie blisko nadkole ma do opony.
Dobra, nie ma co się rozpędzać z opiniami na drugi raz, tylko pomyśleć 5x zanim się coś napisze (to o mnie jakby co )
Co do mocy auta na większych kołach - no ja w osiołku odczułem lekki spadek mocy na większych kołach. No ale to tylko osiołek
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Linea Dynamic 1.4 8V connection end...
Renault Scenic II 1.6 16V in progress
Renault Scenic II 1.6 16V in progress
- mwas
- Prezes
- Posty: 6935
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 401 razy
- Otrzymał podziękowań: 943 razy
- Kontakt:
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
Spadek mocy... koledzy... o czym my tu piszemy... w 8V... jakiej mocy ?!?!? To ona kiedykolwiek była ????
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
- helletic
- Moderator
- Posty: 2707
- Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
- Przebieg: 221000
- Silnik: 1.6 16V + LPG
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Szamotuły
- Podziękował: 462 razy
- Otrzymał podziękowań: 334 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
Ostatnio na starcie miałem problem z pustym Solarisem
Linea Dynamic 1.4 8V connection end...
Renault Scenic II 1.6 16V in progress
Renault Scenic II 1.6 16V in progress
- mwas
- Prezes
- Posty: 6935
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 401 razy
- Otrzymał podziękowań: 943 razy
- Kontakt:
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
A co ?? Miałeś z nim sprint na 1/4 mili ?? Ładnie się tam bawicie w pracy... Ale wiesz..m w Solarisie siedzi kilku litrowy diesel, więc o czym my tu gadamy...
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
- helletic
- Moderator
- Posty: 2707
- Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
- Przebieg: 221000
- Silnik: 1.6 16V + LPG
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Szamotuły
- Podziękował: 462 razy
- Otrzymał podziękowań: 334 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Linea Dynamic 1.4 8V connection end...
Renault Scenic II 1.6 16V in progress
Renault Scenic II 1.6 16V in progress
- mwas
- Prezes
- Posty: 6935
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 401 razy
- Otrzymał podziękowań: 943 razy
- Kontakt:
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
Hmmm... prawie 12 ton jest "obsługiwane" przez 260 KM... U nas niecałe 1.2 tony przez 80 KM... różnica przelicznika współczynnika mocy na kilogram jest masakryczna Aż dziw bierze, że 10cio krotnie cięższy pojazd obsługiwany przez tylko 3 razy mocniejszy silnik ma prawie takie same osiągi No dobra, ale koniec z tym OT
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
Przyspieszasz momentem obrotowym, a w autobusie jest pewnie ponad 1000Nm.
- helletic
- Moderator
- Posty: 2707
- Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
- Przebieg: 221000
- Silnik: 1.6 16V + LPG
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Szamotuły
- Podziękował: 462 razy
- Otrzymał podziękowań: 334 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
Te słabsze, standardowe 12-to metrowe autobusy mają 1050 Nm, a mój ma przeszczepiony silnik z przegubowego (18-to metrowca) i ma 1250 Nm przy 1000-1700 obr./min. Przy czym buda jest 12 metrów, więc osobówki się pocą przy mnie
Linea Dynamic 1.4 8V connection end...
Renault Scenic II 1.6 16V in progress
Renault Scenic II 1.6 16V in progress
- karollino
- klubowicz
- Posty: 781
- Rejestracja: 21 sty 2011, 11:10
- Przebieg: 182000
- Silnik: 1,4 77KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 104 razy
- Otrzymał podziękowań: 96 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
helletic - looozik
Co do tej luki - może być tak że to efekt zdjęcia, dlatego nam z helleticiem wydawało się że koło prawie haczy o nadkole. Na zywo może być o wiele więcej miejsca niż nam się wydawało że jest
Co do tej luki - może być tak że to efekt zdjęcia, dlatego nam z helleticiem wydawało się że koło prawie haczy o nadkole. Na zywo może być o wiele więcej miejsca niż nam się wydawało że jest
Fiat Linea Dynamic:
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
- helletic
- Moderator
- Posty: 2707
- Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
- Przebieg: 221000
- Silnik: 1.6 16V + LPG
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Szamotuły
- Podziękował: 462 razy
- Otrzymał podziękowań: 334 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
Otóż to !
Linea Dynamic 1.4 8V connection end...
Renault Scenic II 1.6 16V in progress
Renault Scenic II 1.6 16V in progress