Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
-
- klubowicz
- Posty: 818
- Rejestracja: 03 lut 2018, 1:06
- Przebieg: 170000
- Silnik: 1,3 mjet
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
Kilometry lecą, nie dużo bo dopiero 2 tys. Autem jeżdżę spokojnie. Dzisiaj go trochę przegoniłem, co prawda na krótkim odcinku ale aż zderzak mi okopcilo. Na postoju po dodaniu gazu do 3.5 tys też puści małego dymka . To normalne w klekocie?
- michalexc
- klubowicz
- Posty: 345
- Rejestracja: 24 sie 2015, 22:15
- Przebieg: 137000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował: 104 razy
- Otrzymał podziękowań: 49 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
Normalne. Też się zastanawiałem czy to normalne zjawisko. Dopiero jak zaobserwowałem dymki w służbowej Octavii z przebiegiem 40kkm przestałem się przejmować. Też raczej jeżdżę spokojnie ale staram się regularnie podciągnąć na wyższych obrotach. Zderzak też mam lekko obkopcony ale widać to po nachyleniu sie
-
- klubowicz
- Posty: 818
- Rejestracja: 03 lut 2018, 1:06
- Przebieg: 170000
- Silnik: 1,3 mjet
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
Z lektury forum wiem, że jest to prawie nie wykonalne bez kanału.marcin24 pisze:egr do czyszczenia
Przegonić bo czy coś w tym stylu nie pomoże?
-
- klubowicz
- Posty: 491
- Rejestracja: 15 sie 2010, 22:12
- Podziękował: 19 razy
- Otrzymał podziękowań: 17 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
Na youtube jest jakiś turecki filmik gdzie koleś wyciąga chyba z punto zawór egr bez podnośnika, więc teoretycznie nie trzeba kanału
-
- klubowicz
- Posty: 818
- Rejestracja: 03 lut 2018, 1:06
- Przebieg: 170000
- Silnik: 1,3 mjet
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
Jeżeli to przez egr to po odłączeniu wtyczki nie powinien puścić dymka?
Mieliście tak u siebie lub macie?
Nie zawsze dobrze jak od nowości biegi były zmieniane przy 2.5 tys obrotach, żeby mniej palił jazda poniżej 2 tys
Mieliście tak u siebie lub macie?
Nie zawsze dobrze jak od nowości biegi były zmieniane przy 2.5 tys obrotach, żeby mniej palił jazda poniżej 2 tys
- rob_ert
- klubowicz
- Posty: 126
- Rejestracja: 31 sie 2010, 22:21
- Przebieg: 184000
- Silnik: 1,3 Multijet 90KM
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Jura
- Podziękował: 16 razy
- Otrzymał podziękowań: 21 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
Nie chcę wieszczyć nadchodzących kłopotów, ale takiego koloru dymy pojawiły się u mnie, gdy miałem (jak się później okazało) uszkodzony jeden wtryskiwacz.
Opisywałem wszystko w wątku "[1,3] Kody IMA wtryskiwaczy"
Z EGRem też miałem kilka razy kłopoty ale wtedy dymy nigdy nie były siwe
Kto chce - szuka sposobu,
kto nie chce - szuka powodu.
kto nie chce - szuka powodu.